Yuxuda paltar gormek nədir?

Yuxuda paltar gormek bəzi hallarda yaxşı əməllərin olacağını göstərir. Bəzi şərhçilərə görə, yuxuda paltar görmək paltarın vəziyyətinə görə fərqli ola bilər. Görülən paltar cırılıbsa, köhnədirsə, yoxsulluğa və ya əmlak itkisinə dəlalət edir. Xəyalda görünən paltarın yeni olması bəlaları arxada qoyaraq gözəl bir günə işarə edir.
Yuxuda paltar gormek nədir?
Yuxusunda paltar geyinməyə çalışmaq, kişilər və qadınlara görə fərqli şəkildə təyin olunur. Bir xəyalda bir paltar geyindiyini görən bir qadındırsa, bu yaxşı bir işə hazırlıq deməkdir. Xəyal sahibinin evliliyi və ya yaxınlarından birinin çox xoşbəxt bir hadisəsini müşayiət etdiyi kimi qəbul edilir. Xəyalında paltar geyindiyini görən adam kişidirsə, ağılla bir bəlanın artacağını və işlərin yaxşı getməyəcəyini düşünür.

Yeni paltar geydiyini görmək iki nəfərlə bir əlaqə deməkdir. Bəzi alimlərə görə yuxuda yeni bir paltar görmək şans və uğurlar deməkdir. Yeni paltar geyinmək, yuxu tərcüməçilərinin baxışlarına görə yaxşı işlər görmək deməkdir. İnsanın xoşbəxt olacağı bir işə girməsi və evliliyinin yaxın olması hikmətdir.

Qırmızı paltar görmək fəziləti yeni bir başlanğıcdır. Xəyal sahibinin tamamilə yeni bir başlanğıc edəcəyini və problemlərinin sona çatacağını göstərir. Bəzi alimlər xəyallarda qırmızı paltar görməyin tezliklə ortaya çıxacaq bir problemə işarə etdiyinə diqqət çəkirlər. Alimlər yuxuda qırmızı paltar geyərək iki nəfər arasındakı problemlərin sonuna işarə edirlər.

Qara paltar görməyin müdrikliyi bəzi mübahisələrə işarə edir. Müdrik insanın ətrafındakı hörmət etdiyi birisi ilə uzun müddət mübahisəsi olacaqdır. Tərcüməçilər xəyallardakı qara paltarı irrasional hadisələrə şərh etdilər.

Yuxuda yaş paltar geyinmək, bir işin vaxtında olmayacağına dair hikmətdir. Bəzi insanlar nəm paltar görməyi mürəkkəb bir vəziyyət kimi şərh edirlər. Bəzi deyənlərə görə, xəyalda yaş paltar vaxtında görülməyən iş deməkdir.

Yuxunuzda paltar oğurladığınızı görmək tələsik bir işə zərər vermək deməkdir. Bəzi alimlər yuxuda bir paltar görməyin, tezliklə baş verəcək bir işin sonu olduğunu şərh edirlər. Bəzi alimlərə görə yuxuda bir paltar oğurladığınızı görmək, problemə səbəb olacaq bir vəziyyət yaşamaq kimi qəbul edilir.
 
 
Email: yuxuyozmalari.az
 

0 şərh