Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Dəniz məhsullarını sevənlərin yeri | Monako


Monako Knyazlığına 
— bu da elə də böyük dövlət deyil, amma mədəniyyət baxımdan xeyli maraqlı və zəngindir. Monakonun sahəsi 1,96 kvadrat kilometrdir. Bu dövlət dünyada fransızdilli ən kiçik ərazi sayılır.
Monakonun 20 otelində dünyanın müxtəlif dillərində danışan qonaqlara rast gəlmək mümkündür. Monako knyazlığı öz qonaqlarını 7 əsrlik zəngin qəhrəmanlıq hadisələri ilə dolu Qrimaldi ailəsinin tarixi ilə tanış edir. Köhnə şəhər üzərində ucalan knyaz sarayı öz memarlığı və hər gün düz günorta baş verən gözətçi dəyişikliyi ilə məşhudur. Sarayın ətrafında isə digər görməli yerlər var; qeyri-adi akvariuma malik Okeanoqraf muzeyi, həmişə yaşıl Ekzotik bitki bağı, Monte-Karlo kazinosu, Dəniz muzeyi, kino muzeyi, Monako knyazının köhnə avtomobillər kolleksiyası ekspozisiyası və s.
Monakoda Knyaz sarayı çoxəsrlik adət-ənənənin mühafizəkarıdır. Saray 1215-ci ildə Genuya qalasının yerində tikilmişdir. Qışda qara, yayda ağ parad formasına malik karabiner gözətçilərinin növbə dəyişməsi hər gün saat 11:55-də təntənəli surətdə həyata keçirilir.
Mətbəxi
Monako İtaliya və Fransaya yaxın olduğu üçün mətbəxi də bu ölkələrin kulinariya ənənələrinin qarışığından yaranıb. Yəni təkcə bu ölkəyə səyahət etməklə, daha 2 Avropa ölkəsinin mətbəxi ilə də tanış ola biləcəksiniz. Monako vətəndaşlarının ən sevimli yeməkləri sırasına tərəvəzlər, pendirlər, qızardılmış kartofla bifşteks, souslar, raqu, ilbizlər və balıq yeməkləri daxildir. Sakinlərin ən çox içdikləri içkilər isə  şərab və qəhvədir.
 
Monako Aralıq dənizinin sahilində yerləşdiyi üçün yerli restoranların menyularında dəniz məhsullarına üstünlük verilir. Amma bu krallıqda süd və süd məhsulları, o cümlədən pendir elə də məşhur deyil. Lakin monakolular özünəməxsus dada malik pendir hazırlayırlar.

Şampan Monakonun milli içkisi hesab edilir. Ən dəbdəbəli restoranlarda şampanın bir qədəhinin qiyməti 40 evro təşkil edir.
Bir sözlə, əgər istirahətinizi Monako krallığında edəcəksinizsə, qəhvə ilə səhər yeməyinizə başlaya, nahar və şam yeməklərinizi isə balıq yeməkləri ilə edə bilərsiniz.

formaggio.az 
Davamı →

Kanadaya dadlı səyahət

Kanada Şimali Amerika qitəsində yerləşən, Amerika Birləşmiş Ştatları ilə, şimali-qərbdə Qrenlandiya ilə həmsərhəd ölkədir. Bildiyimiz kimi, ərazisinə görə (Rusiyadan sonra) dünyanın ikinci ən böyük ölkəsidir.

Kanadanın avropalılar tərəfindən işğalınadək burada eskimoslar və hindular yaşayırdı. 

1605-ci ildə fransızlar, 1623-cü ildə isə ingilislər Kanada ərazisində ilk yaşayış məntəqələrinin əsasını qoydular.

18-ci əsrin ortalarında (1756-1763) Fransa və Böyük Britaniya arasında yeddi illik müharibədə britaniyalıların qələbəsi nəticəsində Kanada Britaniyanın müstəmləkəsinə çevrilmiş və yalnız 1931-ci ildə müstəqillik əldə etmişdir. 


Ardı →

Fin mətbəxi

Finlandiya Avropanın şimalında, Baltik dənizi sahilində yerləşir. Şimalda yerləşməsinə baxmayaraq, turizm ölkəsi hesab edilir. Ölkənin paytaxtı Helsinki  turistlər tərəfindən ən çox ziyarət edilən və sevilən şəhərlərdəndir. Yayda +10, +15 dərəcə istidə çaylar və göllər ətrafında dincəlmək, dünyanın ən təmiz suyu hesab olunan fin sularından içmək insana xüsusi ləzzət verir. Bu aylarda qütb gündüzlərini yaşamaq da insanda xoş ovqat yaradır.


Ardı →

Əfsanə sevənlərin adası | İrlandiya

İrlandiya Avropanın qərbində yerləşir. Respublikanın paytaxtı Dublin şəhəridir. İki rəsmi dili var: irland və ingilis. Ölkənin maraqlı tarixi var. Keçmişlə bağlı əfsanələri sevən insanlar üçün ideal yerdir. İrlandiyada 26 qraflıq var ki, hər birində qəsrlər var. Turistlər bu qəsrlərə baxmaqla yanaşı, nömrə sifariş edib, qala da bilərlər.
Ölkədəki supermarketlər 12:00-dan 18:00-a kimi, kiçik dükanlar isə 07:00-dan 23:00-a kimi fəaliyyət göstərir.
Davamı →

İrlandiya haqqında 6 maraqlı fakt

İrlandiyaya yamyaşıl təbiətinə görə “Zümrüd ada” da deyirlər və keçmiş İrlandiya bayrağında simvol olaraq üçyarpaq yonca, arfa, Kladdaq üzüyü, Kelt xaçı var.

Kelt xaçı Müqəddəs Patriki, Kladdaq üzüyü dostluq və sevginin simvolizə edirmiş. Üçyarpaq yoncanın sehrli gücünün olduğuna inanırlar. Əfsanələrə görə, yonca fırtına qopacağını yarpaqlarını dikəldərək xəbər verirmiş. Həmçinin üç irlandların ən uğurlu rəqəmi hesab olunur. Arfa isə irlandların yenə sehirli gücünün olduğuna inandıqları musiqi alətidir. Pullarının üzərində belə arfa şəkli var.

İrlandiyanın indiki bayrağının rəngləri isə narıncı, ağ və yaşıldır. Yaşıl katolikliyi, narıncı protestantlığı, ağ isə bu konfessiyalar arasında sülhü təcəssüm edir.

1. İrlandiyada bir dənə də ilan yoxdur

 

 İrlandiya buz dövrünün baş verdiyi coğrafi əraziyə düşdüyünə və soyuq iqlimi olduğuna görə, adada ilan yoxdur


Ardı →

Braziliya haqqında maraqlı məlumatlar


Braziliyada heç kəs və heç vaxt vaxtında gəlmir, əgər siz axşam saat 6-da qonaqları dəvət etdinizsə, gözləyin ki, onlar 8-9dan tez olmayaraq yavaş-yavaş yığılmağa başlayacaqlar. Hətta televizorlarda xəbərlər və seriallar 10-15 dəqiqə gec başlanır.

Pulla nağd ödəmək qəbul edilmir, praktik olaraq hər şeydə və həmişə kredit kartlarından istifadə edirlər.

Əgər siz nəğd pulla hesablaşmağa qərar verdinizsə, ona hazır olun ki, dəqiq təslim etməni sizə burada verməyəcəklər.

San-Paulo sakini üçün qorxunc tıxaclar normal şeydir. Hər bir sakinə 11-milyonluq şəhərdə ən azı 3 maşın düşür.

Braziliyalılar Havaianasın (Xavayanas) rezin şap-şaplarında küçədə gəzməyi xoşlayırlar. Hətta bahalı restoranlarda və gecə klublarında da şap-şaplarda olan insanlarla qarşılaşmaq olar.
Ardı →

İtaliya haqqında maraqlı faktlar


1.
İtaliyada 20 region var. Hamısı da çox müxtəlifdilər. Əgər sən bir və ya ikisində olmusansa dəməli sən İtaliyada tam olmamısan.

2. Hər regionunda öz dialekti var. Qonşu regionların sakinləri bir-birini anlamaya bilərlər.

3. Regionlar kommunallara bölünmüşdür. Kommunallar sakinləri həmçinin öz dialektlərinə malik ola və qonşuları anlamaya bilərlər.

4. Siciliyanın, Kalabriyanın və Qazımanın təxminən 80% biznesi mafiyalara vergi ödəyir.

5. İtaliyada uşaq evi yoxdur.
Ardı →

Dünyanın ən böyük şəhəri

a. Mexico City
b. Sao Paolo
c. Mumbai
d. Honolulu
e. Tokio

  Bu çaşdırıcı bir sual olsa da, cavab Honolulu'dur.
  “Hawaii” əyalətində 1907-ci ildə çıxarılmış bir qanuna görə Honolulu şəhəri və Honolulu İnzibati Bölgəsi (County) eyni yeri ifadə edər. Bu inzibati bölgə, Honolulu şəhərinin olduğu Oahu adasının geri qalanının yanında, Böyük Okeanda 2400 km boyunca uzanan Şimal-qərb “Hawaii” adalarının qalanını da əhatə edir.
  Bu da Honolulu'nun 5509 km2.lə ən böyük sahəyə sahib şəhər olduğu deməkdir; amma bu şəhərin əhalisi sayı yalnızca 876.156 nəfərdır. Şəhərin 72 % dəniz suyuyla örtülüdür.
Ardı →

Amerika adını hardan almışdır

Amerika adını italyan tacir və xəritəçi Amerigo Vespuccidən deyil, Galli və zəngin bir Bristol taciri  «Richard Ameryk»dən almışdır.

Ameryk, John Cabotun ikinci transatlantik səfərindəki baş sermayedardı. Cabot 1484-cü ildə  Cenevrədən Londona getdi və Kral VII Henryindən qərbdəki bilinməyən torpaqları araşdırma icazəsi aldı.

Cabot, “Matthew” kiçik gəmisi ilə may 1497-ci ildə Labradora çatdı və Amerika torpağına ayaq basan ilk Avropalı oldu: Vespuccidən 2 il ərkən davranmışdı.
Cabot, Nova Scotiadan Newfoundlanda qədər Şimali Amerika sahil zolağının xəritəsini çıxardı.

Richard Ameryk səfərin baş sponsoru olaraq kəşflərə öz adının verilməsini gözləyirdi. Həmin il Bristol illərində belə bir qeyd var:  «Amerika torpağı 24 İyun, Matthew adlı bir Bristol gəmisiylə Bristollu tacirlər tərəfindən tapıldı.»  Bu not  nələr olub bitdiyini çox yaxşı açıqlayır.


Ardı →

Hindistan haqqında maraqlı məlumatlar

Hindistan -Cənubi Asiyada yerləşir. Dünyanın ən böyük 2-ci coğrafi ərazisi və əhali sayısına görə ən böyük 2-ci ölkəsidir. 28 əyalət və 7 birlik bölgəsindən ibarətdir.

Pakistan, Çin, Nepal, Butan, Banqladeş və Myanmar ölkələri ilə həmsərhəddir. 4 önəmli dünya dinləri olan Hinduizm, Budizm, Jainizm və Sihizmin yarandığı ölkə olmaqla yanaşı, Zərdüştlük, Yəhudilik, Xristiyanlıq və İslam dinlərini də e.ə 1-ci əsrdən ölkənin böyük bir hissəsinə yayılmışdır.

Hindistan adı köhnə farscada İndus adından yaranmışdır. Qədim yunanlar Hindistanlıları İndoi olaraq adlandırırdılar. Hindistan adı Konstitusiyasında və bir çox yerli dildə Bharata olaraq adlandırılır. Bharata adı Hindlilərin əfsanıvi müqəddəs krallar olan Kral Bharatanın adından yaranmışdır.

Din Hindistanında bir həyat tərzidir. Hindililərin yaşamının ayrılmaz hissəsidir. Hindistanda bir çox dinlər mövcud olsa da İslam dini ən qabaqcıl din hesab olunur və İndoneziyadan sonra Müsəlman əhalinin sayına görə 2-ci yeri tutur.

Əhalisinin sayına görə Hindistan dünyada 2-ci yeri tutmaqdadır. 1.2 milyard nüfuza sahibdir. Dehli, Mumbay və Kalkutta Hindistanın ən böyük 3 şəhəridir.

Hindistan öz filmləri ilə də dünyada məşhurdur və bir çox müxtəlif bölgələrdə filmsənayesi mövcuddur. Bunlardan ən önəmlisi isə Mumbaydakı Bollywood filmsənayesidir. Bollywood adı Hollyüood və Bombay(Mumbay) adlarının birləşməsindən yaranmışdır.
Ardı →