Çak PALANİK. Döyüş Klubu (Fight Club).

...və Tayler mənə dedi, “İstəyirəm ki məni bacardığın qədər möhkəm vurasan”.
 Cover
Talyer mənə ofisiant işi tapır, bundan sonra isə Tayler tapançanı mənim ağzıma salaraq deyir ki, əbədi həyata qədəm qoymaq üçün mən ölməliyəm. Tayler və mən uzun müddət dost olmuşuq. İnsanlar həmişə soruşurdular, mən Tayler Dördeni tanıyırammı?
Döyüş Klubunun birinci qaydası: Siz Döyüş Klubu haqqında danışmırsnız.
Oh, Tayler, məni hifz et. Tayler məni xilas et. Məni isveç mebelindən xilas et, məni intellektual incəsənətdən xilas et. Qoy həmişə natamam olum, qoy həmişə narahat olum, qoy həmişə naqis olum.
 
Döyüş Klubunun ikinci qaydası: Siz Döyüş Klubu haqqında danışmırsnız.
Heç nə sabit deyil, heç nə əbədi deyil. Hətta Mona Liza da çürüyərək hissələrə parçalanır. Döyüş Klubuna üzv olduqdan sonra ağzımdakı dişlərin yarısı laxlamağa başlayıb. Bəlkə bizə lazım olan şey özümüzü inkişaf etdirmək deyil. Tayler heç vaxt öz atasını tanımayıb. Bəlkə bizə lazım olan özümüzü məhv etməkdir.
Döyüş Klubunda gördüyünüz qadınlardan tərbiyə almış kişi nəslidir. Bir gecə Taylerdən bütün bu müddət ərzində kiminlə döyüşdüyünü soruşdum. Tayler dedi ki, atası ilə. Bəlkə özümüzü tamamlamaq üçün atamıza ehtiyacımız yoxdur?
Üçüncü qayda: Əgər kimsə stop deyirsə, və ya axsayırsa döyüş bitir.
 Yuxusuzluq belə bir şeydir. Hər şey çox uzaqda durur, nəyinsə surətinin surətinin surəti kimi. Yuxusuzluq hər şeyi səndən uzaqlaşdırır. Sən heç nəyə toxuna bilmirəsn, və heç nə sənə toxunmur.
 copy
4.Hər döyüşdə yalnız iki nəfər dalaşır.
Biz tarixin ortancıl uşaqlarıyıq, televizior izləyərək bir gün milyoner, kinoulduz və ya rok musiqiçisi olacağımızı düşnürdük, lakin olmadıq. Və biz bunu hələ indi başa düşmüşük.
Siz daşıdığınız ad deyilsiniz. Siz sizin problemləriniz deyilsiniz. Siz sizin yaşınız deyilsiniz.
Siz hamı kimi çürüyən üzvi maddəsiniz və biz hamımız eyni bir gübrə tayasının hissələriyik. 
Qayda №5. Bir adam gecə ərzində yalnız bir dəfə döyüşə bilər.
Marla yalançıdır. Siz də yalançısınız.
Marlanın ona ötən gecə dediyi sözlər. Tayler deyir ki, heç bir qız onunla hələ belə danışmamışdı.
Gecə ərzində təxminən on dəfə sevişdikdən sonra Marla deyib ki, o hamilə qalmaq istəyir. O Taylerdən abort etmək istəyir.
Suallar olmayan yerdə bəhanələr olmur, bəhanələr olmayan yerdə yalanlar olmur.
Marla 
Döyüş Klubunun altıncı qaydası: Döyüşçülər köynəksiz və ayaqqabısız dalaşır.
Tələbəlik illərindən etibarən mən dostlar qazanıram. Onlar ailə qurur. Mən dostlarımı itirirəm.
Başıma silah çəkib divarları beynimlə boyamaq istəyirəm.
Verdiyimiz qurbanlar, çəkdiyimiz ağrılar olmasaydı, heç nəyimiz olmazdı.
Taylerin sözləri mənim dilimdən çıxır. Mən isə elə yaxşı oğlan idim ki...
7. Döyüşlər nə qədər lazımdırsa o qədər də davam edir.
Bir gün Marla mənə dedi ki, vəhşi heyvanların arasında qoca heyvan görmək mümkün deyil, onlar qocalan kimi ölürlər. Onlar xəstələndikdə və ya taqətdən düşdükdə onlardan güclü olan başqa heyvanlar onları öldürür. Qocalmaq heyvanlara aid deyil. Marlanın həyat fəlsəfəsi bu idi ki, o istədiyi an ölə bilərdi.
Mən bilirəm, bütün bunlar: silah, anarxiya, partlayışlar – hamısı Marla Sinqerin xətrinədir. Hərdən mənə elə gəlir ki, Marla və Tayler bir nəfərdir. Onlar heç zaman eyni vaxt bir otaqda olmurlar. Mən onları heç vaxt birlikdə görməmişəm.
Sonuncu, 8-ci qayda. Əgər bu sizin ilk gecənizdirsə, siz mütləq döyüşməlisiniz.
 
Müasir bombalar tıqqıldamır.
Tayler deyir: “Nitro-qliserini Natrium-nitrat və yonqarla qarışdırıb dinamit hazırlamaq olar”. Tayler deyir: “Nitro-qliserini bir az da çox azot turşusu və parafinlə qarışdırsan jelatin partlayıcısı düzəldə bilərsən”.
 
Mən bütün bunları bilirəm, çünki Tayler bunları bilir.
 

0 şərh