Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Cemal Süreyanın söz xəzinəsindən

Cemal Sureya — Həyatda göz yaşlarıma layiq insan görmədim. Ya mənim göz yaşlarım dəyərsizdi, ya da uğrunda göz yaşı tökə biləcəyim insanlar mənasızdı.

— Uşaq vaxtı anama qəbirstanlıqdan qorxuram deyəndə, “ölüdən deyil, diridən qorx”- demişdi. Zamanla anladım ki, anam yenə haqlı imış.

— Bir kağıza “sənsizlik” yazdım və bu sözü yenə də çox bəyənirəm… Çünki “sənsizlik” sözü belə “sən”lə başlayır.

— Əvvəl sevgiliniz tərk edər sizi, sonra yuxunuz. Sonra nə sevdiyiniz geri gələr, nə də yuxunuz.

— Anasından şillə yediyi halda yenə “Ana”-deyə ağlayan bir uşaqdır EŞQ.

— İnsan okeanda ölməz, gedib bir qaşıq sevdada boğular.
Ardı →

Kişi yaşadığı yerdə deyil, sevdiyi yerdədir

Kişilər şərab kimidir. İllər kecdikcə yaxşıları ozunu tutar, pisləri isə xarab olar.İki kişinin ən ortaq nöqtəsi qadınlar haqda sahib olduqları biliklərdir. (Onore de Balzak)

Kişi yaşadığı yerdə deyil, sevdiyi yerdədir. (Latın atalar sözü)

Heç vaxt küçədə keçəl və kök bir qadınla gəzən kişi görə bilməzsiniz. (Eleyn Busler)

Ən dərində yerləşən xəzinələr belə, bir qadının sevgisinə tutulmuş bir kişinin hiss etdiyi duyğu qədər dəyərli deyil. (Tomas Midlton)

Kişi sevdiyi işdə işləyirsə, nadir hallarda işinə görə sağlamlığı pozular. (Onore de Balzak)

Dağlar yaxınlaşdıqca daha nəhəng görsənirlər, amma nəhəng kişilər bu cəhətdən dağlara oxşamırlar.(Leydi Blessinqton)

Kişinin evi kənardan qala kimi görünsə də, içəridən daha çox uşaq otağına oxşayır. (Klar But Luc)

Kişilər qəlbləri ilə deyil, fikirləri ilə yaşayırlar. (A. Çexov) 

Kişilər yatdıqları hər qadını sevməzlər, sevdikləri qadınlarla yatmazlar. (Diderot)

Qızıl odla, qadın qızılla, kişi də qadınla əriyər. (Pifaqor)

Subay kişilər qadınlar haqda evli kişilərdən daha çox şey bilirlər. Əgər bilməsəydilər, onlar da evlənərdilər. (H.L.Menken) 

Kişinin “kişinin yaxşısı” anlayışı ilə bir qadının “kişinin yaxşısı” anlayışı eyni şey deyil. (Ortega Y. Qasset)


Ardı →

Məncə, hərə bir cür dəlidir

Deyəsən, əsl adım Osmonddur.Jonny Depp

Qəribə uşaq idim. Əvvəlcə Brüs Li olmaq istəyirdim, sonra Daniel Bun (amerikanın ilk sakinlərindən biri – Esquire).

Gənc yaşlarımda satıcı işləmişdim, çox tez də qovulmuşdum. Yəqin “Bu kostyum sizə heç yaraşmır!” deməyi çox sevdiyimdən olmuşdu.

Tim Barton-gördüyüm ən qapalı insandır. “Çarli və şokolad fabriki” filmi çəkiləndə kimsə mənə yaxınlaşıb dedi ki, Helen sizi (Bonem Karter, Bartonun sevgilisi – Esquire) telefona çağırır. Soruşdum: “Yaxşısan? Billə bir şey olmayıb ki?”. Onların oğlu Bill hələ çox balaca idi onda.  “Hə, hər şey yaxşıdı. Tim istəyir ki, sən Billin xaç atası olasan”, — dedi. “İki dəqiqə əvvəl Timlə birlikdəydim axı, heç nə demədi”,- dedim. Bu, əsl Tim idi. “İstəyirəm ki, oğlumun xaç atası olasan” deməkdən ağır iş yox idi onun üçün. Çəkiliş meydançasına qayıdıb Timə dedim ki, bu  mənim üçün böyük şərəfdir. O isə: “Aha, əlbəttə, başlayaq işləməyə”.

Tim hansı rolu məndən istəsə, düşünmədən razılaşaram. Lap filmdə qarışqayeyənlə sekslə məşğul olmaq lazımdırsa, böyük məmnuniyyətlə edərəm.

Çalışıram daima çaşqınlıq vəziyyətində olum. Çaşqınlığın üzdəki ifadəsini xoşlayıram.


Ardı →

Şəri sevgi ilə dəf elə

Bob MarleyƏsl adı Robert Nesta Marli olan Bob Marli 1945-ci ildə Yamaykada dünyaya gəlib. Dünya şöhrətli musiqiçi, bəstəkar, gitara ifaçısıdır.

Onun sayəsində Yamaykada yaranmış reqqi (Afrika ənənəvi musiqi ritmlərindən ibarət müasir musiqi janrı) bütün dünyaya yayılaraq məşhurlaşıb. Elvis Presli roknroll üçün nədirsə Bob Marli də reqqi üçün odur.

Məşhur olduqdan sonra dünyada Afrika xalqlarının azadlıqlarının carçısı kimi tanınan Bob Marli tezliklə Afrikanın simvoluna çevrilir. Onu hətta üzvü olduğu rastafari dininin (1930-cu ildə Yamaykada yaranmış, Qədim Misir, xristianlıq və yəhudiliyin qarışığından ibarət din ) peyğəmbəri də hesab edirlər.

Rastafari dinində bədənin hər hansı bir üzvünün kəsilməsi qadağandır. Buna görə də ayağında əmələ gəlmiş bəd xassəli şişin aradan qaldırılmasına icazə verməyib. Və 36 yaşında xərçəng xəstəliyindən dünyasını dəyişib.


Ardı →

Nelson Mandelanın həyatdan öyrəndikləri

Mənim olkəmdə adamı birinci həbsxanaya gondərirlər, sonra prezident secirlər.Mənim ölkəmdə adamı birinci həbsxanaya göndərirlər, sonra prezident seçirlər.

Əmin oldum ki, cəsarət qorxunun olmamağı deyil, ona qalib gəlməkdir. İgid insan – qorxu hissi olmayan yox, onunla mübarizə aparandır.

Afrika musiqisinin möcüzəvi gözəlliyi ondadır ki, o kədərli əhvalatı belə sənə şən təqdim edir. Sən kasıb ola, qutulardan qurulan evdə yaşaya, işini itirə bilərsən, bax, onda bircə bu musiqi sənə ümid verər.

Cəmiyyəti dəyişmək elə də çətin deyil. Çətini özünü dəyişməkdir.

Həbsxanada keçirdiyim 27 ilə minnətdaram, çünki mənə fikrimi cəmləməyə imkan yaratdı. Azadlığa çıxandan mən bu imkanı itirmişəm.

Azadlıq “qismən” ola bilməz.

Həbsxanada zibillikdə işləməyi sevirdim. Hərdən ordan qəzet səhifələri tapırdım. Həbsxanaya qəzet göndərmirdilər, ona görə mən də o səhifələri təmizləyir, axşam otağımda oxuyurdum. Nə vaxtsa mətbuatı bu qədər qiymətləndirəcəyim ağlıma gəlməzdi.


Ardı →

Uinston Çörçillin həyatdan öyrəndikləri

Pulsuz sulh olmaz.Mən həkimimə nə qədər pul verirəmsə, vəkilimə onun iki qatını verirəm. Çünki həkimə dərdimi danışanda mənə bir resept yazır və gedir. Ağrını, sancını mən tək çəkirəm. Amma vəkilimə dərdimi danışanda otaqdan ağır bir yükdən azad olmuş kimi çıxıram. Çünki danışdığım şey artıq onun problemidir, həllini mən yox, o tapmalıdır.

Diplomat – danışmamışdan əvvəl 2 dəfə fikirləşən adamdır.

Öz dilini yaxşı bilməyən, başqasının dilini öyrənə bilməz.

Əgər Hitler cəhənnəmə getsə, mən şeytanın şərəfinə mədhiyyə oxuyaram.

Mən Tanrı ilə görüşə hazıram. Bəs Tanrı bu çətin sınağa hazırdırmı?

Siyasətçinin ictimai xadimdən fərqi odur ki, siyasətçi gələcək seçkiləri, ictimai xadim isə gələcək nəsilləri düşünərək fəaliyyət göstərir.


Ardı →

Konfutsidən gözəl sözlər

1. Bir yerdə kiçik insanların böyük kölgələri varsa, o yerdə Günəş batır, deməkdir.

2. Ya bir yol tap, ya bir yol aç, ya da yoldan çəkil.

3. Öyrətmək iki dəfə öyrənmək deməkdir.

4. Oxudum unutdum, gördüm xatırladım, etdim öyrəndim.

5. Nə axtardığını bilməyən, tapdığını anlaya bilməz.

6. Bir insana yaxşılıq etmək istəyirsənsə ona balıq vermə, balıq tutmağı öyrət.

7. Almaz yonulmazsa, insan yanılmazsa mükəmməlləşməz

8. Ağıllı insan heç kimlə yarışmaz, beləcə, heç kim onla yarışa bilməz.

9. Kiçik üstünlüklərin arxası ilə qaçarkən, böyük uğurları qaçıra bilərsiniz.

10. İnsanların ümidləriylə oynama, bəlkə də tək sahib olduqları şey odur.

11. Ac mədənin cəzasını yorğun ayaqlar çəkər.

12. Hər şey bir gözəlliyə malikdir, lakin bunu hər kəs görməz.

13. Heç kim uğur nərdivanını əlləri cibində çıxmayıb.

14. Əgər qüsurların varsa, onlardan xilas olmağa çalışmalısan və bundan qorxmamalısan.

15. Düşünmədən öyrənmək faydasız, öyrənmədən düşünmə təhlükəlidir.

16. Dərin olan quyu deyil, qısa olan ipdir.

17. Sözlərin gücünü anlamadan, insanların gücünü anlaya bilməzsən.

18. Danışmağa dəyər insanlarla danışmazsan insanları, danışmağa dəyməz insanlarla danışmazsan sözləri itirərsən. Sən elə biri ol ki nə insanları nə də sözləri itir…

19. Bu gün gələcəyini düşünməyən sabah onun əzabını çəkər.

20. Özünü idarə edən insan başqalarını da idarə edər.  


Davamı →

Syan Tszıdan həyat fəlsəfəsi

Xeyirxahlıq mudafiəsizdir və ona gorə də o, bu gunə qədər movcuddur.İnsanların ən çox bilmək istədikləri şey, həyatdan əslində nə istəmələridir.

Hamı kim olmaq istəyirsənsə, heç kim ola bilməyəcəksən.

Əgər sən hamı kimi düşünürsənsə, sən artıq səhv edirsən. Çünki hamı fərqli cür düşünür.

Əgər sən hamının əvəzinə düşünürsənsə, sən yenə də səhv edirsən. Hərənin öz qayğıları var.

Özünəməxsus tərzdə və öz əvəzində düşün, amma yadda saxla ki, başqalarını düşünməməklə, sən ilk növbədə özünü düşünmürsən.

Əgər sən sual verirsənsə, demək artıq cavabın yarısı sənə məlumdur.
Ardı →

Homer Simpsona görə həyatda etməli lazım olan şeylər.

Homer Simpsona görə həyatda etməli lazım olan şeylər.Homer Simpson

— İki dedektiv tutmaq və bir-birini izlətdirmək.
— Müəllim olmaq. Bütün cavabları «B» olan test hazırlamaq. Sonra isə uşaqların reaksiyasına baxmaq.
— Maqazinə qaçmaq və qışqıraraq indi hansı il olduğunu soruşmaq. Cavab alınca, qaçmaq və «Alındı» deyə qışqırmaq.
  — Tutuquşu almaq və ona «Kömək edin, məni tutuquşuya döndərdilər!» cümləsini öyrətmək.
— Tanımadığın adamlarla liftdə olarkən, onlara tərəf çönərək; «Yəqin sizi bura niyə yığdığım maraqlı olar» demək.
Davamı →

Məktəb açan şəxs həbsxanaları bağlayar

1. Bəxtindən şikayət etmə, bunu axmaqlar edər. (Murakami)Moda deyilən şey o qədər cirkindir ki, onu hər 6 aydan bir dəyişdirirlər.

2. Hər kəsin oxuduğu kitabları oxuyursansa, hamının düşündüyü şeyləri düşünürsən. (Murakami) 

3. Əzab qaçılmazdır, vicdan əzabı isə bir seçimdir. (Murakami)

4. Fikir azadlığı olmadan tərəqqi mümkün ola bilməz. (Axundov) 

5. Əgər oxuduğumuz bir kitab bizi başımıza vurulan bir zərbə kimi sarsıtmırsa, oxumaq üçün niyə əziyyət çəkək ki? (Kafka)


Ardı →