Рейтинг
+46.06

İdman və sağlamlıq

42 üzv, 84 topik

7 möcüzəvi idman növü

Sağlam həyat yaşamaq üçün ən vacib amillərdən biri də müntəzəm olaraq idman etməkdir. İdmanın faydalarından hər birimiz xəbərdarıq. İndi təqdim edəcəyimiz bu idman növləri müntəzəm olaraq edilərsə, möcüzə yaradar.


İplə tullanmaq
Ən təsirli yağ yandırma hərəkətlərindəndir. Hər dəqiqə üçün 10-20 kalori yandırmanıza kömək edəcək bu hərəkət bədəndəki bütün əzələləri hərəkət etdirməklə yanaşı, qadınlarda sellüliti azaldır, ayaq, baldır əzələlərini işlədir, qan dövranını artırır.


Ardı →

Fitnesin hansı növləri insanı cavanlaşdırır?

Özünüzü bir neçə yaş cavanlaşdırmaq üçün bir tək kosmetoloq və ya plastik cərraha müraciət etməklə deyil, həmçinin fitnesslə məşğul olaraq da etmək mümükündür.

Fitnes — qocalma əlamətlərinin mübarizəsində ən yaxşı müttəfiq sayılır. Buna səbəb, onun  bütün orqanizmi əhatə etdiyinə görə sağlamlığa çox xeyirli olmasıdır.Fitnesin isə bir çox növləri olduğundan əldə etmək istədiyiniz nəticə  sizin məqəsədinizdən asılıdır.

Məqsəd: orqanizmin bütün sistemlərini cavanlaşdırmaq
Güc sərf olunan məşğələlərdən əzələlərdə  yaranan gərginlik orqanizm tərəfindən stress kimi qəbul olunur, orqanizmin buna olan təbii reaksiyası isə hormonların intensiv atılmasıdır. Məhz hormonların olmaması isə qocalma prosesini tezləşdirir. Bu maddələr olduğu halda orqanizm yaxşı  işləyir, bu da dərinin elastikliyi və saçların parlaqlığı ilə özünü göstərir. Əsas cavanlaşdıran hormonlar endorfin, serotonin, tetesteron və boy artma hormonu somatotropin sayılır.

Bu prosesdə ən çox yer tutan hormon, hüceyrələrin regenerasiyasına ayrılan boy artma hormonudur. Somatotropin - hüceyrələrin qocalması ilə aktiv mübarizə aparır. Lakin, 30 yaşdan sonra orqanizm onu lazımı miqdarda istehsal etmədiyinə görə qocalma prosesi aktiv olaraq güclənir.


Ardı →

Bootcamp

Arıqlamaq üçün hər dəfə fərqli idman hərəkətləri ilə tanış oluruq. Hazırda ən geniş yayılmış idman çalışmalarından biri bootcamp adlanır. Əsgərlik rejimindəymiş kmi edilən bu idman nəylə fərqlənir?                                                              

Həm pilates, həm yoqa, həm də digər idman növləriylə məşğul olsanız da, bədən quruluşunuz yenə də eyni vəziyyətdə olduğu kimi qalıb.  Onda bootcampla məşğul olmağa başlayın. Bootcamp ağır idman olduğundan ona başlamadan öncə sağlamlıq müayinəsidən keçməlisiniz.      

Bootcampa nələr daxildir?
Digər idman növlərində olduğu kimi, burda da qaçma, tullanma, gəzinti,  jim kimi sadə hərəkətlərə də rast gəlmək olar. Bu hərəkətləri ardıcıl şəkildə edə bilərsiniz. Bu idman sayəsində bədən limitinin dəyişməsi bəzən 3 ay, bəzən də 1 il ərzində mümkün ola bilər. Bu da insanın nə qədər istəkli olması və qidalanmasına nəzarət etməsiylə bağlıdır.


Ardı →

Tai-chinin faydaları

                     

Hərəkətləri təbiətdən götürən və sağlamlıq üçün bir çox faydası olan idman növlərindən biri də tai-chi adlanır.  Adına bəlkə də ilk dəfə rast gəldiyiniz bu idman növünün faydalarını təqdim edir.

Keçmiş tətbiqlər müasir insanların diqqətini çox cəlb edib. Zehin və beyin üçün faydalı olan, yoqanın bir növü sayılan meditasiya da gedərək populyar hal alıb. Yoqa kimi tai-chi də hərəkətli meditasiyadır. Nəfəs və hərəkət asanlığı şərtdir. Tai-chi  sağlamlıq üçün də çox faydalıdır.

* Nəfəsə və fiziki hərəkətlərə aludə olaraq, insan bədəndəki yaşam gücünü artırır.

* Xəstəliyin qarşısını almağa və sağalmağa kömək edir.

* Sümük yorğunluğunu, revmatizm xəstələrində ağrını azaltmağa, ürək sağlamlığını artırmağa kömək edir.


Ardı →

İdmanla mütəmadi məşğul olanların nəzərinə

İdmanla məşğul olan şəxslərin idmanla məşğul olmayanlara görə daha çox hərəkətli bir gün keçirməsi onlarda daha çox zülal ehtiyacı yaradır. Xüsusilə olanların əzələləri üçün zülalın əhəmiyyətinin çox olduğu bildirilir. Üzmə, bədən inkişaf etdirmə, ağırlıq qaldırma, boks və s. idman növləri ilə məşğul olanların əzələ sistemlərində zülal ehtiyacı daha çox olur.

Çəkisi 75 kiloqram ağırlıqda olan, boyu isə 175 sm olan kişi idmançılarına növlər baxımından aşağdakı prosedur müəyyən olunub:

1. Bədən inkişaf etdirmə idman növü ilə məşğul olanlar çəki başına 1,4 — 1,8 qram zülal (cəmi = 105-135 qram) qəbul etməlidirlər;

2. Boks + Kikboks-Güləş çəki başına 1,2 — 1.6 qram zülal (cəmi = 90-120 qram) qəbul etməlidirlər;

3. Üzmə + Karate çəki başına 1,2 — 1.4 qram zülal
(cəmi = 90-105 qram) qəbul etməlidirlər;

4. Basketbol çəki başına 1,2 — 1,4 qram zülal
(cəmi = 90-105 qram) qəbul etməlidirlər;


Ardı →

İdman salonlarında bunlara diqqət etmək lazımdır


İdmanın faydaları saymaqla bitmir. O, bədənimizə enerji və tonallıq verir, metabolizmi sürətləndirir. Müntəzəm məşqlər isə artıq yağları əritməyə kömək edir.

Lakin, idmanla məşğul olanlar onuda bilməlidir ki, yüksək performans üçün bəzi vərdişlər zərərlidir. Bu vərdişlərə bədənin öyrəşmədiyi idman fəaliyyətləri ilə məşğul olmaq, məşq zamanı başqa işlərə meyl etmək, idmana başlamazdan əvvəl bədəni qızışdırmamaq, daimi olaraq edilən kardio və ağır idman məşqləri də daxildir.

Bildiyimiz kimi idmanla ciddi məşğul olmayanlarda yeni idman növlərinə meyl etmək ilk həftə ərzində asan olmur. Daha çox bədən əzələləri bu prosesə öyrəşə bilmir. İlk günlərdə edilən məşqlər isə əzələ-oynaq ağrıları yaradır.

Ardı →

Gəncləşdirən 5 idman növü

İdman sağlamlığın rəhnidir. Hər bir idmanın bədənin bir hissəsinə faydası olduğu danılmazdır. İdman yaşlanmanı ləngidir, qırışların qarşısını alır.

Bəziləri divanda yataraq gənclik dərmanı arzusunda olduğu bir zamanda Kanada universitetinin alimləri ilk sınağı siçanlar üzərində aparıblar.
Belə ki, bir qrup heyvan təkərdə bir həftədə 3 gün 45 dəqiqiə qaçır. 8 aydan sonra nəticələr yoxlanılıb.

Nəticədə bəlli olub ki, idman etməyən heyvanlar qocalıblar. Onların tükləri bozarıb, əzələləri yumşalıb, beynin həcmi kiçilib. Qaçanlar isə olduqları kimi qalıblar.

35-40 yaşdan sonra əzələ kütləsində azalma başlayır, bədən elastikliyini itirir. Lakin bəzi hərəkətləri vaxtında etməklə siz uzun müddət dərinizin gözəlliyini qoruya bilərsiniz.

Ardı →

Üzgüçülük və onun faydaları haqqında

İdeal bədən və əzələ quruluşuna sahib olmağımız üçün üzgüçülük xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Bununla yanaşı üzgüçülük həm də beyin üçün faydalıdır. Bu qənaətə gəlmək üçün avstraliyalı mütəxəssislər uzunmüddətli təcrübə işləri aparıblar. Bu təcrübələrə rəhbərlik edən Avstraliya Universitetinin professoru Howardın sözlərinə görə, üzgüçülük beyində qanın yaxşı işləməsinə səbəb olur. Bədəndəki adrenalinin miqdarını yüksəldir ki, bu da damarları rahatlaşdırır.

Davamlı idman hərəkəti edərkən insan bədənində temperaturun 30-32 dərəcəyə çatır. Bu isə öz növbəsində insanlarda qavrama qabiliyyətini inkişaf etdirir. Lakin mütəxəssislərin sözlərinə görə, üzgüçülüyün insan orqanizminə təsir göstərməsi üçün gündə ən azı 10 dəqiqə müddətində bu idmanla məşğul olmaq lazımdır. Əgər siz müntəzəm şəkildə bu idmanla məşğul olmur, iki-üç ayda yalnız bir-iki dəfə üzməyə vaxt ayırırsınızsa, tez zamanda uğurlu nəticə əldə etməyiniz mümkün deyil.

Üzgüçülüklə məşğul olarkən əməl edilməli olan əsas qaydalardan biri də kifayət qədər maye qəbul etməkdir. Bu yolla biz itirdiyimiz enerjini tez zamanda bərpa edə bilirik.
Ardı →

İdman zamanı maye qəbulu və enerjinin bərpası

Yeni idmanla məşğul olanlar biləməlirdirlr ki, səhər yeməyindən 2 saat, nahardan isə 4 saat kecməmiş idman etmək məsləhət görülmür.

İdmanla məşğul olanlar sağlamlıq üçün bəzi sadə proseduraları tətbiq edə bilər. Onlardan biri edilən məşqlər zamanı itirilən enerjini bərpa etməkdir.

Məlumata görə enerjini artırmaq üçün istəyə uyğun natrium və kalium tərkibli yeməklərlə qidalanmaq və çoxlu maye qəbul etmək olar.

Fiziki aktivliyin ustunlüklərinə baxmayaraq, bəzi insanlar  oturaq həyat tərzi keçirir. Buda formada qalmağa mənfi təsir göstərir. Bu baxımdan idman zamanı havanın istiliyi, rütubət, maye qəbulu və çəki kimi bir sıra kənar faktorlar nəzərə alınmalıdır.


Ardı →

Idmanla məşğul olduqda qidalanma

İdmanla məşğul olduqda insan orqanizmindən tər ilə birlikdə kalium və natrium duzları xaric olunur.  Bu baxımdan prosedurlardan əlavə tərkibi protein və polivitamin kompleksli ilə zəngin pəhrizlər vacibdir.

Qidalanma zamanı istifadə edilən protein kokteylləri də faydalıdır. Həmin kokteyllər əzələ kütləsini artırmağa kömək edir.  Bu cür kokteyllər orqanizmə heç bir kimyəvi təsir göstərmir. Protein effektli kokteyllərin əsas tərkib hissəsi zülallardır (süddən, yumurta ağından və ya soyadan ibarətdir). Tərkibində  yağ, karbohidrat və fruktoza da olur.

Əgər professional olaraq bu idmanla məşğul olmaq istəyirsinizsə  3 saatdan artıq məşq edirsinizsə və ya dağa səyahətə hazırlaşırsınızsa, protein kokteyllərindən istifadə edə bilərsiniz.

Pəhrizə riayət edərkən idmandan əvvəl amin turşusu və proteinlə zəngin qidalar və 2 ovuc kişmiş istifadə edin. İdmandan sonra amin turşusu, protein ilə bərabər 1 ədəd banan yemək faydalıdır. Onuda qeyd etmək lazımdır ki, məşqdən dərhal sonra içilən proteinli kokteyl, bədənin gücünü bərpa edir və zülalların əzələlərdəki sintez prossesini sürətləndirir.


Ardı →