maraqlı faktlar 2

1.  Bədənimizdəki ən güclü əzələ dilimizdədir ·
2.  Sağ əllə işləyən insanlar solaxay insanlardan orta hesabla 9 il çox yaşayır ·
3.  Mirvarilər sirkədə əriyir ·
4.  Fillər tullana bilməyən yeganə heyvandır.
5.  Planetlərdən yalnız Venera saat əqrəbi istiqamətində fırlanır.
6.  İlbizlər üç il yata bilirlər.
7.  Gözlərimiz anadan olandan ölənə kimi eyni ölçüdə olurlar, amma qulaqlarımız və burnumuz daima inkişaf edir
Ardı →

Facebook istifadəçisi olan qızları almırlar?!

Sosial şəbəkədən istifadə edən qızlara həsr edilir.
— Zibeydənin gəlini internetdə bir şəkillərini qoyub, vaxsey… inan gördüm dəli oldum!
— Hara qoyub? Kompyuterdə var?
— Yox, ağəz, internetdə. Oğlum göstərdi mənə. Dırnağına lak sürtən yerdə, xörək bişirən yerdə, bir pozalar verib ki… biabırçılıqdı vallah!
— Yaxşı?! Bütün kompyuterlərdə var o şəkillər? Mən də evdəki kompyuteri açsam, görərəm?
— Ağəz, sən də çuşkasan e, deyirəm internetdə də. Orada nəsə bir yer var, hamı ora şəklini qoyur, özlərinə kişi axtarırlar da. Utanmır e, gəlin xeylağı, tərbiyəsizliyə bax e!
— Vay, vay, vay… Biabırçılıq! Şəkillərini kompyuterdə kişilərə göstərir?! Zibeydənin xəbəri olmaz yəqin, bilsə, o gəlini bir gün də saxlamaz, iti qovan kimi qovar evindən…
Ardı →

Maraqlı Sual.

məntiq və intellektinizi işlədin


Bir kişi bankda işləyir və bunun tətilə çıxmaq istəyi gəlir.Elə həmin günü bir bara gedir ki, bir az əylənsin.Barda pivəni qabağına qoyub ətrafa baxır və bir qız görür.Salfetkaya sizinlə tanış ola bilrəmmi yazıb qarsonla qıza göndərir, qız kağızı alıb və ona cavab yazır.Kişi cavab olan kağıza baxıb heç nə başa düşmür, səhərisi aparıb dostuna göstərir.


Ardı →

"Həqiqəti Uşaqdan Soruş"

Körpələrə verilən «Uşaq necə yaranır ?» sualına alınan cavablarla tanış olaq :)
Uşaq düzəltmək üçün ana bir yumurtanın üstündə yatır, sonra ata gəlib yumurtanı sındırır. "
(Abby, 6 yaş)

«Mən heç vaxt uşaq düzəltməyəcəm. Atam dedi ki uşaq gözləyərkən qadınlar hər gün daha çox xəstə və manyak olurlar» (Marie-Ann, 9 yaş)
Ardı →

Çatışmazlıqlar

… Yazılarımızda vermək istədiyimiz səadət sirlərindən biri də imkansızlıqlarla, çatışmazlıqlarla bağlıdır. Xəyalən də olsa, hamımız birlikdə 60 il əvvəlin həyatına səyahət edək...

1940 — cı illərdə kənddə yaşasaydınız, yemək bişirmək üçün meşədən odun kəsib gətirməli idiniz. Təbii ki, bu hələ başlanğıcdır. Sonra onu balta ilə doğrayıb bir kənara yığmalı olacaqdınız. Qışda islanmış odunları yandırmaq üçün əvvəlcədən ocağın kənarına gətirib qurutmalı idiniz. İndi növbə ocağı yandırmaqdadır. His — duman içərisində " yanmaram " deyə inad edən odunları üflə ki, yansın…
Ardı →

Rezus konflikt

Rezus amili eritrositlərin daxilində yerləşən ele bir amildir ki,bu amil 85% insanın qanında mövcuddur.Lakin qalan 15% insanda isə bu amil mövcud deyildir.Rezus amilin olmamasi “-” rezuslu qan kimi qiymətləndirilir.Əks halda isə “+” adlandırılır.Rezus”-” şəxsə “+” qan köşürdükdə birinci dəfədə həmən şəxsdə “+” amilə qarşı xüsusi hissəciklər əmələ gəlir ki,bir daha bu şəxsə belə qan köşürdükdə həmən şəxsdə şok halı baş verə bilər.Eyni zamanda belə qadınlar rezus”+” qanlı şəxsdən hamilə qaldıqda döldə yəni uşaqda müxtəlif hallar baş verə bilər ki,bu da asılıdır,həmən hissəciklərin mirdarından.


Ardı →

Məntiq sualları

1. bir divarın üzərində 5 ədəd quş vardır. bu zaman oradan keçən ovçu tüfəngini çıxarıb 2 quşu vurur. geridə neçə quş qalır?
2. 2+2+2=224 bir işarəni dəyişərək bərabərliyi doğrulayın.
3. bir boşqabda 7 dənə portağal var. 7 uşağın hərəsinə bir portağal verir və elə edin ki biri boşqabda qalsın...
4. ilbiz bir gündə 2 m qalxıb 1 m düşürsə, 20 metri neçə günə qalxar?
5. yağışlı bir gündə bir evdə parti keçirirlər. Parti əsnasında Əhmədin evdə olmadığını görürlər. Ertəsi gün hamısı məhkəməyə gedib olanları danış;rlar. hakim sorğuya alınacaqları deyər və bağban sözə başlayar: hava yağmurlu idi, oz kabinetimdə oturmuşdum.Ürəyim sıxıldığı üçün hava almağa çıxdım. partiyə baxmaq üçün evin pəncərəsinə yaxınlaşdım, pəncərə buxarlamışdı.Pəncərəni sildim və Əlinin cinayəti işlədiyini gördüm- dəyər. Daha sonra hakim bağbana- yalan deyirsən cinayətkar sənsən- deyər.Sizcə hakim niyə belə dedi?

Davamı →

Bu BiziK !

Toy kasetinə baxanda öz oynamağımızdan utanan da --BİZİK
Metro kartında 20 AZN gediş ola-ola, 1 AZN gediş yükləmək istəyərkən camaatı növbədə saxladan da — BİZİK.
Axşam bütün vaxtımızı internetə sərf edib dərs oxumayan da, səhər dərsə gedərkən metroda dərsi əzbərləyə-əzbərləyə gedəcəyimiz stansiyanı ötürən də — BİZİK.
“Adını Feriha Koydum” serialı nümayiş etdiriləndən bəri filmin aktyorlarının bütün tərcümeyi halını, səhər necə durduqlarını, axşam nə etdiklərini və bütün şəkillərini Azərbaycana tanıdan da — BİZİK.
Yolda Toy kortecinin yüksək sürətlə hərəkət etdiyini görüb, kartecə toy adamı kimi qoşulub DYP-dən keçməyi bacaran da —BİZİK.
Davamı →