Maraqlı məlumatlar - 3

 1. Harry Potter'də oynamış ən yaşlı aktrisa Shirley Henderson'dur. 45 yaşı olmasına baxmayaraq 11 yaşlı bir qızı oynamışdır.

 

2. «Garfiled» Heç də uşaqlar üçün cizgi filmi məqsədi ilə çəkilməyib, Amerikanın Keçmiş Prezidenti James A. Garfield-i ələ salmaq məqsədi ilə çəkilib. Çünki hər ikisi tənbəldir.

 

3. Kosmosdan adı görünən Şeyx HAMAD.Dünyanın ən böyük nəqliyyat şirkəti sahibi, 14 milyard dollar sərvəti olan BƏƏ vətəndaşı Sheikh Hamad Bin Hamdan Al Nahyan, adının hərflərini torpağı qazdırıb içinə su doldurdaraq, kosmosdan adı görülən ilk insan olmuşdur. Həyat tərzi ilə dünyanın qabaqda gələnlərindən olan Hamad ‘ın gördürdüyü bu işin uzunluğu 3.5 kilometrdir..

 

4. Soldaki adam Ferrari avtomobilini yaradan şəxsdir — Enzo Ferrari. 1988-ci ildə avqustun 14 ölüb. Sağdaki adam isə məhşur futbolçu Mesut Özil-dir. O 1988-ci ildə Oktyabrın 15-i dünyaya gəlib.

 

5. İstilik, nəm və işıqlanmanı tarazlaşdıraraq, otağın ortasında bir bulud əmələ gətirdilər...

 

6. Dünyaca məşhur foto: 1946-cı il, Avstriya. Uşaq evində böyüyən 6 yaşlı bu balaca həyatında ilk dəfə təzə ayaqqabı hədiyyə olunur. Xoşbəxtliyin həddini şərh etmək üçün söz gücsüzdür.



7. Restoranda siqaret çəkmək üçün xüsusi yerlər. Tokio, Yaponiya

8. Nyu-Yorkda ev satarkən, evdə ruhların olub-olmadığını müştəriyə söyləmək qanuni məcburiyyətdir.

9. Əgər siz burununuzu bağlasanız, yəni burunla nəfəs almasanız, 3 gündən sonra rəngləri görmə qabiliyyətiniz itməyə başlayacaq.Lakin burun açılan kimi rəngləri görmə xassəsi bərpa olunacaq.

 

2 şərh

Deha
bunları bilmirdim. çox sağolun
Don_Elnur
Hamad kimi insanlar var olduqca ərəb dünyasından irəliləyiş gözləmək mənasızdı…