Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 604 topik

Həyət evində yaşamağın 4 üstünlüyü

Həyət evində yaşamaq bina mənzillərindən fərqli olaraq insanlara xüsusi bir həyat tərzi təklif edir. Bu yazıda həyət evində yaşamağın dörd əsas üstünlüyünü araşdıracağıq. Bu üstünlüklər təbiətlə iç-içə olmaq, fərdi həyat tərzi, sosial məsafənin təminatı və qənaətbəxş yaşam tərzidir.


Davamı →

Kommunal xərclərə qənaət etməyin 5 yolu

Gündəlik həyatımızda kommunal xərclər ev təsərrüfatımızın ayrılmaz bir hissəsi kimi qarşımıza çıxır. Bu xərclər tez-tez gözlənilmədən arta bilər və ailə büdcəmizə ciddi təsir göstərə bilər. Bu yazıda kommunal xərclərinizi idarə etməyə və qənaət etməyə kömək edəcək 5 praktik üsulu öyrənəcəksiniz. Enerjiyə qənaət etməkdən su sərfiyyatını azaltmağa, istilik və soyutma sistemlərinin effektiv idarə edilməsindən elektrik cihazlarının düzgün istifadəsinə qədər bu tövsiyələr kommunal xərclərinizi azaltmaqda sizə kömək edəcək.


Davamı →

Telefonun uşaqlara hansı zərərləri var?

Günümüzün ən aktual məsələlərindən biri olan mobil telefonların uşaqlar üzərindəki təsiri valideynlər və psixoloqlar tərəfindən geniş müzakirə olunur. Bu cihazlar həyatımızın ayrılmaz bir hissəsi halına gəlmişdir, lakin onların uşaqlar üzərindəki təsirini dərk etmək mühümdür. Telefon istifadəsinin fiziki, psixoloji və təhsil üzərindəki təsirlərini nəzərdən keçirərkən, həmçinin bu texnologiyanın müsbət tərəflərini də nəzərə almaq vacibdir. Mobil telefonlar, xüsusilə də ağıllı telefonlar uşaqların dünyası ilə qarşılıqlı təsir içindədir. Bu cihazlar informasiya əldə etmək, oyun oynamaq və sosial şəbəkələrdə vaxt keçirmək kimi fərqli yollarla uşaqların gündəlik həyatına daxil olmuşdur. Ancaq bu texnologiya həm də uşaqların sağlamlığı, sosial bacarıqları və təhsil prosesləri üçün müəyyən risklər və problemlər yarada bilər.


Davamı →

Balın 7 faydası nələrdir?

Bal, təbiətin bizə bəxş etdiyi ən dəyərli məhsullardan biridir. Bu qızıl rəngli, şirin nektar həm dadı, həm də sağlamlıq üçün faydalı xüsusiyyətləri ilə tanınır. Bu yazıda balın sağlamlığımız üçün 7 əsas faydasını ətraflı şəkildə araşdıracağıq. 


Davamı →