Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 610 topik

“Wi-Fi” şüası zərərlidirmi?

“Wi-Fi” texnologiyası interneti xeyli sayda istifadəçi üçün daha əlçatan edib. İndi bir qurğudan digərinə kabel çəkməyə ehtiyac yoxdur, sadəcə “Wi-Fi” router vasitəsilə internetə qoşulmaq olar. Bəs əgər “Wi-Fi” şüası zərərlidirsə?

Hər şeydən əvvəl qeyd edək ki, “Wi-Fi” şüasının zərəri haqda məqalələrin əksəriyyəti elmi fakt və ya tədqiqatlara əsaslanmayıb. Faktların olmamasına baxmayaraq, “Wi-Fi” şüasının sağlamlığa zərərli olması iddiasının tərəfdarları hər gün çoxalır.

Bu barədə ciddi elmi araşdırmalar keçirilməyib. Hətta hər hansı ölkə tərəfindən araşdırma keçirilsə belə, çətin ki, simsiz texnologiyaların tərəfdarları və ya əleyhdarlarının sayı azalacaq.

Britaniyada Sağlamlığın qorunması assosiasiyasının alimləri mobil rabitə şüasını “Wi-Fi” ötürücüdən çıxan şüa ilə müqayisə ediblər. Məlum olub ki, birincinin intensivliyi ikinci ilə müqayisədə 5000 dəfə çoxdur, yəni sadə mobil telefon “Wi-Fi” qoşulma ilə müqayisədə daha çox zərərlidir.
Davamı →

Arterial təzyiq haqqında yanlış fikirlər

İnsanların bir çox hissəsi arterial təzyiqin artmasını ciddi simptom kimi hesab etmirlər və bu səbəbdən özündə təziyiqin artmasını müşahidə etdikdə həkimlərə müraciət etməyə tələsmirlər.

Lakin bu çox səhv yanaşmadır. Məhz arterial təzyiqin artması insult və infarkt kimi ağır pozulmaların ilk səbəbidir. Statistikaya əsasən, 100 infarktdan 68-i, 100 insultdan isə 75-i məhz təzyiqin yüksəlməsi fonunda inkişaf edir.

İnsanlar arasında arterial təzyiq ilə bağlı bir çox həqiqətə uyğun olmayan əfsanələr  yayılmaqdadır. Məsələn,

— Arterial təzyiqi olan insan özünü qorumalı, uzanmalı, yatmalı, az hərəkət etməlidir ki, təzyiq qalxmasın. Bu tam yanlış fikirdir. Bəli, həddən artıq fiziki yükləmələr hipertoniyadan (tibbi dildə — «arterial hipertenziya») əziyyət çəkən insanlar üçün ziyanlıdır. Lakin belə yükləmələr hətta tam sağlam insana da ziyan gətirə bilər.

Sağlamlığını qorumaq istəyən insan mütləq fiziki aktiv olmalıdır. Hətta infarkt keçirmiş insanlara reabilitasiya (bərpa) dövründə həkimlər xüsusi fiziki məşğələlər təyin edir.


Ardı →

Dekorasiyada abajur necə istifadə olunur?


Qonaq otağı dekorasiyasında yumşaq və romantik bir hava yaratmaq üçün işıqlandırma olaraq abajurlardan faydalana bilərsiniz.

Dekorasiyada işıqlandırma ən mühüm məsələlərdən biridir. Evin işiqlandırılmasında daha çox təbii işıqdan istifadə etməyə çalışın.


Ardı →

Foto şəkildə gözəl düşməyin sirləri

Bəzi insanlar çox gözəl olmasalar da foto şəkildə gözəl çıxırlar. Bəs foto şəkillərdə gözəl çıxmağın sirri nədədir? Bu qaydalara riayət etməklə daha yaxşı fotoşəkil əldə etmək olar. 

İlk qayda rahat olmaqdır. 

Fotoşəkillərdə poz verməməyə çalışın və ya poz vermirmiş kimi hərəkət edin. 

Əgər xüsusi bir çəkilişdirsə hərəkətli olun. Fotograf hökmən sizi təbii bir vəziyyətdə tutacaq. 

Vizajist Troy Celsen sərxoş vəziyyətdə nəzarəti itirməyə başlayacağınızı və işıq nə qədər parlaq olsa da gözlərinizin mat görünəcəyini deyir. 
Ardı →

Ağıllı olduğunuzun 15 əlaməti

Ağıl təvazökar olmağı da özü ilə gətirər. Bəlkə siz dilinizə gətirmirsiniz, amma biz sizin ağıllı olduğunuzu görürük.

Özünüzə çox təzyiq edirsiniz.
Əslində bir çox şeyi anlamaq sizin üçün elə də çətin deyil. Ancaq qarşınıza ağlınıza gəlməyən, tam qavraya bimədiyiniz bir şey çıxdıqda ondan əsla əl çəkməzsiniz. O mövzunu, o anlayışı, o faktı anlayana qədər özünüzü məcbur edirsiniz. Təslim olmaq sizə görə deyil.

Ətrafınızda olub bitənlərdən xəbərdarsınız.
Çevrənizdən ayrılmış biri deyilsiniz. Ailənizdən, məhəllənizə, məktəbinizdən, ölkənizdə, dünyada olub bitən hər şeydən xəbəriniz vardır. Yaşadığınız dünyada olub-bitənlər sizin üçün olduqca vacibdir və buna bütün diqqətinizi ayırırsınız.

Başqalarının xətalarını izləmirsiz.
İnsanların müsbət tərəflərinə nəzər yetirirsiniz. Başqa insanların xətalarını görüb bunları onların üzünə vurmaq çox asandır. Ancaq siz qətiyyən belə insanlardan deyilsiniz. Sizin üçün əsas olan insanların müsbət tərəfləridir, bunları görüb təşviq etməkdə heç çətinlik çəkmirsiniz. Onsuz heç bir zaman asan olan yolla getmədiniz ki.

Səhv anlaşıldığınız zamanlar çoxdur.
Çünki fərqli və qarma-qarışıq düşünürsünüz. Sizə sadə gələn bir şeyi başqalarına söylədiyinizdə tərəddüd edirlər. Məsələn, incə zarafatlarınız layiq olduğu münasibəti görmür, çünki anlamırlar.


Ardı →

Əllərimiz suda niyə büzüşür?


Çox qab yuduğumuzda, əllərimizi suda çox saxladığımızda büzüşüb formasını itirir.  Bəs görəsən niyə?

Elm adamları bunun da səbəbini araşdırıb.

Suda uzun müddət qaldığında əllərin büzüşməsinin səbəbinin dərinin süngər kimi suyu özünə çəkməsi, dağılmasından qaynaqlandığı iddia edilir. Ancaq bu özəlliyin əslində bir bacarıq olduğu ortaya çıxıb.

Suda uzun müddət qaldığında əllərin büzüşməsi təkcə dərinin süngər özəlliyi ilə əlaqəli  deyil, yaş əşyaları daha yaxşı qavraya bilməsindən irəli gəlir.  

Nəticələri “Biology Letters” jurnalında yayımlanan araşdırmaya görə, büzüşmüş barmaqlar yaş halda daha yaxşı çalışır.


Davamı →

Saçlar niyə vaxtından tez ağarır?

Bir çox xanımlar saçların ağarmasını qocalma prosesinin bir siqnalı kimi qəbul edirlər.

Bu həqiqətən belədirmi? Bu təbii proses olduğundan, gec və ya tez hər bir insanda baş verir. Adətən tək-tək ağ saçların peyda olması 30-35 yaşlara, 50-55 yaşlarda isə bu prosesin tezləşməsi müşahidə olunur. Bəs  bu prosesin cavan yaşlarda əmələ gəlməsini necə qəbul etmək lazımdır? Tibb sahəsində vaxtından əvvəl saçların ağarması, yalnız saçların 50% -nin 40 yaşa qədər ağarması  və ya ağ saçların 30 yaşdan əvvəl əmələ gəlməsi hallarında qəbul edilir.

Saçın rəngi onun mərkəz hissəsi olan- beyin maddəsi ilə təyin olunur. Beyin maddəsinin tərkibi, melanisidlər- saç soğanaqlarında yaranan xüsusi hüceyrə olan az saylı piqment və qaz qabarcıqlarından ibarətdir.Piqmentin sayından asılı olaraq saçlar müxtəlif rəngdə olur: açıq, şabalıdı, kürən və qara. Ağarmış saçlarda piqment olmur, onlar yalnız hava qabarıcıqlarından ibarət olurlar.


Ardı →

Dahiyanə qidalar

Qida mütəxəssisləri elmi araşdırmalarla beynin inkişafına daha çox töhfə verən qidaları müəyyən edib. 

Yumurta. Beyinin qatı qismi yağdan ibarət olduğu üçün yağla təmin edilməsi vacibdir. Beyində yaddaşın yaradılması, davam etdirilməsinə kömək edən sinapsinin (xromosomların birləşməsi) yaranması üçün yağ vacibdir.

Bibər hafizəni gücləndirir, beyin yorğunluğunu yox edir. Uzunmüddətli hafizəni 15 faiz inkişaf elətdirir.

Çiyələyin tərkibində olan fisetin maddəsi hafizə itkisinin təsirlərini yox edir, ağıl itirilməsini gecikdirir.

Şokolad tərkibindəki maqnezium və antioksidan baxımından beyinə oksigen daşıyaraq, daha yaxşı çalışmasını təmin edir.


Ardı →

Uşaqlıq anlarını niyə xatırlamırıq?

Elm adamları uşaqlıq anlarını niyə xatırlamadığımızın səbəblərini açıqlayıb.

Heç bir insan həyatının ilk bir neçə ilini xatırlaya bilməz. Qəribə hesab edilən bu hala kanadalı elm adamları bir açıqlama gətirib.

Araşdırmaya görə, yaş ötdükcə öyrənmə və hafizəni gücləndirən nerogenez keçmiş anları da silir. Beyindəki hüceyrə inkişafını təmsil edən nerogenez tez bir zamanda baş tutur.

Hüceyrə yaranması beynin öyrənmə və hafizəylə bağlı hipokampus qismində yaşanır. Nerogenez beynin daha yaxşı öyrənməsinə kömək edir və hafizəni gücləndirir.

Ancaq aparılan bu yeni araşdırma gənc beyinlərdə yaşanan hüceyrə inkişafının unutqanlığa səbəb olduğunu ortaya çıxarıb.

Yaranan yeni hüceyrələr, hafizəni saxlayan hüceyrələrin yerinə keçir və beləliklə, həyatımızın ilk illəri ilə bağl hər şeyi silib aparır. Araşdırmanın nəticəsinə görə, yeni hüceyrələr hafizənin yeni və daha yaxşı inkişafı üçün köhnə anları silir.


Davamı →

Yaradıcı insanlar “yox” deyir

Bizə “yox” deməyi öyrətməyiblər. “Yox” nəsə kobud bir şey hesab olunur. “Yox”u ancaq “bariqa”lara, yaxud bizə “konfet” təklif edən yad adamlara deyə bilərik.

“Yox” sözündə güclü yaradıcı enerji var. İmtina etmək vaxtın çox olmasına gətirib çıxarır, bu vaxtda isə insanlar yeni nəsə yarada bilərlər. Bizim vaxtımız düşündüyümüzdən də azdır, bizə düşündüyümüzdən də çox vaxt lazımdır.

Yaradıcılıqda uğur qazanmış insanlar, bu uğura nə qədər vaxt sərf edəcəklərini bilmirdilər. Müsahibə vermək, məktub yazmaq, kinoya getmək, kiminləsə axşam yeməyi yemək yaradıcı insanlara maraqlı deyil. Yaradıcı adamlar bütün bunların onları yaradıcı prosesdən nə qədər ayıra biləcəyi haqda düşünürlər.

Kiməsə “hə” cavabı vermək vaxtımızın itirilməsinə gətirib çıxarır. Deməli sən az şey yaradacaqsan.

Stiv Cobs aktyor Şon Konnerini dəfələrlə “Apple”ın reklamında çəkilməyə dəvət etmişdi. Nəhayət bir gün aktyor Stiv Cobsa məktub yazır:


Ardı →