Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 610 topik

Dünya xalqlarının qəribə rəqsləri

Rəqs insanların öz hisslərini və düşüncələrini ifadə etmək üçün mövcud olan unikal dil hesab olunur. Dünyanın demək olar ki, bütün xalqlarında maraqlı rəqs nümunələri mövcuddur. Bu rəqslər öz fərqlilikləri və ifa çətinlikləri ilə adi insaları şoka sala bilər. 

Keçak rəqsi (İndoneziya) — Bu rəqs XX illərin 30-cu illərində tam formalaşıb. Keçak Bali adasında yaranıb və Ramayana eposunda şahzadə Rama ilə şər qüvvələrə xidmət edən Ravananın döyüşünü təsvir edir. 


Ardı →

Dünya ulduzlarının şeirləri

Merilin Monro

Nə zamansa...
Nə zamansa sevirdim səni…
Söyləmişdim sənə...yadında?
Amma sən uzaqlara getdin, çox uzaqlara…
Geri dönəndə hər şey üçün gec idi artıq…
O gündən sevgi ancaq sözdən ibarət oldu çox əvvəl unudulan sözdən: " yadındadı?"

Al Paçino

Nə edim
Nə edim? Bilmirəm!
Ağlayım? Xeyri yoxdu!
Sənsiz həyat?
İstəmirəm,bacarmıram.
Aman Allah!
Bu necə oldu axı?
Sevgim işgəncədi sənə!
Dayanıb üzü ümidsizliyə çığırıram,
Amma eşitmirəm özümü…
Ardı →

İnsanın dahiliyini təyin edən xüsusiyyətlər

İnsanlar intellekti və dahiliyi fərqli şəkildə təyin edirlər. Adətən intellektin səviyyəsini İQ testi vasitəsi ilə ölçürlər.
Lakin həmçinin digər nəzəriyyəyə görə bir insanın müxtəlif növ intellekti ola bilər. Məsələn, musiqi, vizual məkan, kinetik növ intellektlər. Bu növ intellektləri test vasitəsi ilə müəyyən etmək olar. Bundan savayı, nəzərə almaq lazımdır ki, həyat təcrübəsi qazanaraq insan daha da müdrikləşir.

Bir çox insanlar üçün dahilik şəxsiyyətin özünə məxsus xüsusiyyətləri deməkdir. Bu xüsusiyyətlərə əsasən insanlar pis şeylərdə yaxşılığı, adi şeylərdə isə gözəllik görürlər.
Ardı →

Evdə hazırlanan it və pişik yeməkləri

Soyuq havada sadəcə özümüzü deyil, küçədə qalan heyvanları da düşünməmiz lazımdır. Yayda qablara su doldurub küçələrə qoyurduzsa, indi də qablara yemək doldurb küçələrə qoyun.

Havalar soyumağa başlayanda “nə geyinək?, necə isinək?”, — deyə düşünməyə başlayırıq. Ancaq bayırda bizim köməyimizi gözləyən kiçik dostlarımız da var.

Əgər dükanlarda satılan it, pişik yeməklərinə verəcək pulunuz yoxdursa, evdə hazırlaya biləcəyiniz bu yeməklərlə onların qarnını doydura bilərsiz.

Makaron və ət suyu qarışımı
Duzsuz və yağsız hazırlayacağınız, ət suyunda bişirəcəyiniz makaron. Yarım kiloluq makaron 5-6 pişiyi, 2-3 iti doyuzdura bilər.


Ardı →

Fevral niyə 28 gündür?

Romalılar miladdan 758 il əvvəl 10 aylıq təqvimin tətbiqinə başlayıb. Aylar ilk orijinal təqvimdə, gecə və gündüzün bərabər olduğu, min illərdir həyatın başlanğıc nöqtəsi olaraq qəbul edilən mart ayından başlayıb —  Martius (Mart), Aprilis (Aprel), Maius (May), Junius (İyun), Quintilis (İyul), Sextilis (Avqust), September (İyul), October (Oktyabr), November (Noyabr) və December (Dekabr).

Ay adlarından, iyuldan dekabra qədər olanlar, romalıların 5, 6, 7, 8, 9 və 10 rəqəmlərinin tələffüzdə səslənməsi ilə düzülüb. Yəni, martdan başlayan təqvimə görə, bu aylar ilin 5-ci, 6-cı, 7-ci, 8-ci, 9-cu və 10-cu ayları idilər. 10 aylıq təqvimdə yerdə nəzərə alınmayan əlavə 60 gün saxlanılıb.


Ardı →

Yaradıcı insanlar “yox” deyir

Bizə “yox” deməyi öyrətməyiblər. “Yox” nəsə kobud bir şey hesab olunur. “Yox”u ancaq “bariqa”lara, yaxud bizə “konfet” təklif edən yad adamlara deyə bilərik.

“Yox” sözündə güclü yaradıcı enerji var. İmtina etmək vaxtın çox olmasına gətirib çıxarır, bu vaxtda isə insanlar yeni nəsə yarada bilərlər. Bizim vaxtımız düşündüyümüzdən də azdır, bizə düşündüyümüzdən də çox vaxt lazımdır.

Yaradıcılıqda uğur qazanmış insanlar, bu uğura nə qədər vaxt sərf edəcəklərini bilmirdilər. Müsahibə vermək, məktub yazmaq, kinoya getmək, kiminləsə axşam yeməyi yemək yaradıcı insanlara maraqlı deyil. Yaradıcı adamlar bütün bunların onları yaradıcı prosesdən nə qədər ayıra biləcəyi haqda düşünürlər.

Kiməsə “hə” cavabı vermək vaxtımızın itirilməsinə gətirib çıxarır. Deməli sən az şey yaradacaqsan.

Stiv Cobs aktyor Şon Konnerini dəfələrlə “Apple”ın reklamında çəkilməyə dəvət etmişdi. Nəhayət bir gün aktyor Stiv Cobsa məktub yazır:


Ardı →

Ağıllı olmaq üçün cəmi 7 gün

Bir gün yataqdan qalxıb daha ağıllı olduğunuzu görməyi kim istəməz ki? Bu dilək hər nə qədər utopik olaraq görünsə də bir elm adamının yeni metodu bu arzunu reallaşdırmaq imkanını verir. 

Belə ki, o, 1 həftəyə qədər qısa bir müddətdə, zəkanı yüzdə 40 miqdarında artırmanın mümkün olduğunu ortaya qoydu. Beynin hər hansı bir əzələ kimi olduğunu və gimnastika ilə güclənəbiləcəyini önə sürən İsveçdəki Edinburgh Universitetinin Biomedikal Fakultəsindən Prof. Mark Lythgoes’in 1 həftə davam edən proqramı BBC-də nəşr olundu.

Proqrama qatılan 100 adamın IQ’larında, yüzdə 40 nisbətinə çatan artım görüldü.
Bu artım iştirakçıların proqramaqatılmadan əvvəl girdikləri testlə, proqramdan sonra tətbiq olunan test nəticələri müqayisə əldə edildi.

Zəkanınızın güclənməsi üçün 7 gün bunları etməyi məsləhət görürlər:

Şənbə: Dişinizi hər vaxt istifadə etdiyini əlinizlə deyil, digəriylə fırçalayın. Gözünüzü bağlayaraq duş alın.

Bazar: Sabah saatlarında krasvord həll edin. Təmiz havada gəzintiyə çıxın.
Ardı →

Əllərimiz hansı xəstəliklərdən xəbər verə bilər?

Falçılar insanın əllərinin içinə baxıb onun keçmişini və gələcəyini «görə bilirlər».

Təbii ki, bu cəfəngiyatdır və buna yalnız çox sadəlövh insan inana bilər.

Lakin insanın səhhətində olan bəzi pozulmaları və xəstəlikləri məhz onun əllərinə baxıb  təyin etmək mümkündür.

Belə ki, əgər insanın əlləri hətta isti havada soyuq olur, soyuq havada isə ağarır və keyiyirsə, bu insanda olan periferik qan dövranı pozulmasından xəbər verə bilər.

İnsanın əlləri daim nəm olduqda, bu ürək xəstəlikləri və qalxanvari vəzidə olan pozulmalardan (qalxanvari vəzi hiperfunksiyası) xəbər verə bilər.

Daim nəm və isti əllər qalxanvari vəzi funksiyasının artması (hormonlar lazım olandan artıq miqdarda ifraz olunur), daim quru və soyuq əllər isə qalxanvari vəzi funksiyasının azalmasının (hormonlar lazım olandan az miqdarda ifraz olunur) əlaməti ola bilər.

Əgər insan səhər yuxudan oyandıqdan və ya uzun müddət ərzində oturaq vəziyyətdə (məsələn, kitab oxuduqda və s.) olduqdan sonra barmaqlarında keyimə hiss edirsə, bu boyun osteoxondrozun əlaməti ola bilər.

Bilək nahiyəsində olan ağrılar və keyimə tez-tez kompüterdə işləyən insanlarda müşahidə olunur.
Ardı →

Arterial təzyiq haqqında yanlış fikirlər

İnsanların bir çox hissəsi arterial təzyiqin artmasını ciddi simptom kimi hesab etmirlər və bu səbəbdən özündə təziyiqin artmasını müşahidə etdikdə həkimlərə müraciət etməyə tələsmirlər.

Lakin bu çox səhv yanaşmadır. Məhz arterial təzyiqin artması insult və infarkt kimi ağır pozulmaların ilk səbəbidir. Statistikaya əsasən, 100 infarktdan 68-i, 100 insultdan isə 75-i məhz təzyiqin yüksəlməsi fonunda inkişaf edir.

İnsanlar arasında arterial təzyiq ilə bağlı bir çox həqiqətə uyğun olmayan əfsanələr  yayılmaqdadır. Məsələn,

— Arterial təzyiqi olan insan özünü qorumalı, uzanmalı, yatmalı, az hərəkət etməlidir ki, təzyiq qalxmasın. Bu tam yanlış fikirdir. Bəli, həddən artıq fiziki yükləmələr hipertoniyadan (tibbi dildə — «arterial hipertenziya») əziyyət çəkən insanlar üçün ziyanlıdır. Lakin belə yükləmələr hətta tam sağlam insana da ziyan gətirə bilər.

Sağlamlığını qorumaq istəyən insan mütləq fiziki aktiv olmalıdır. Hətta infarkt keçirmiş insanlara reabilitasiya (bərpa) dövründə həkimlər xüsusi fiziki məşğələlər təyin edir.


Ardı →

Anatoliy Leopoldiviç Qolimbievskiy


İnternet məkanının aktiv istifadəçiləri çox güman ki, bu şəkillə rastlaşıblar. Hər zaman izah oluna bilməyən emosiyalara səbəb olan bu şəkli gördükdən sonra yaddan çıxarmaq mümkün deyil. Bəs heç bir şeyə baxmayaraq, üzü gülən bu qəhrəman-veteran kimdi? Onun adı- Anatoliy Leopoldiviç Qolimbievskiydi. O, “Сообразительный” mina gəmisinin motoristidi. Novorosisk yaxınlığında Tsemesso buxtasında ilk döyüşdə iştirak edən dəstədən yeganə sağ çıxan məhz Qolimbievskiy oldu.


Ardı →