Рейтинг
+5.71

UNIVERSAL BLOQ

11 üzv, 44 topik

İnsan bədəni haqqında 81 ən maraqlı faktlar...

       1. Siz açıq gözlərlə asqıra bilmirsiniz.

       2.  Ağızda Yer kürəsindəki insan sayı qədər bakteriyalar var.

       3. Sizin saçınızın bir teli almanın çəkisinə dözə bilər. 

       4. Sizin dilinizin izi — tamamilə unikaldır, bunu unutmayın .

       5. Bədəndə dil-ən güclü əzələdi.

       6. Mədənizin daxili qabığı hər üç gündən bir yenilənir.

       7. Əgər 3 səhifə kitab oxumusunuzsa, deməli gözləriniz 1 kilometr yolu qət edib.

       8. Səhərlər insan çəkisi daha artıq olur, çünki bədənin altında yerimə vaxtı onurğa sıxılır və gecə düzəlir.

       9. Mədədə o qədər turşu olur ki, onun köməyliyi ilə dəmir mismar hazırlamaq olar.


Ardı →

Əxlaqi normalar

      Təəssüflər olsun ki, nikah anlayışı artıq çoxdan təhrif olunmuş, həyat yoldaşlarının vəzifələri haqqında təsəvvürlər zəifləmiş və ər-arvad münasibətlərinin müqəddəsliyi alçaldılmışdır. ALLAHIN insandakı surəti bu cür təhrif olunur və əzablar və şər üçün qapılar açılır.

      Əxlaqsızlıq indiki dünyada baş qaldırmış başlıca günahdır.İndiki kimi heç vaxt əxlaqsızlıq öz mənfur başını bu cür kobud şəkildə qaldırmamışdır. Görünür, insanlar çaş-baş vəziyyətdədirlər və xeyirxahlığı sevənlər əxlaqsızlığın kobudluğu, gücü və vüsəti qarşısında aciz qalmışdırlar.
Ardı →

Sevgi hekayəsi

      Qadın hər səhər olduğu kimi o gündə ağ dəyənəyi ilə avtobusa minmişdi.

      Şofer:

      — Soldan üçüncü sıra boşdur xanım, dedi. Qadın 32 yaşında gözəl bir qadın idi və yoldaşı da olduqca yaraşıqlı bir adam idi. Bundan bir neçə ay əvvəl səhv bir diaqnoz nəticəsi reallaşdırılan əməliyyatla gözlərini itirmişdi gənc qadın və əsla görə bilməyəcəkdi. Əri əməliyyatdan sonra ağrılı gerçəyi öyrənincə yıxılmış və öz-özünə bir söz vermişdi. Əsla arvadını tək buraxmayacaq, ona sonuna qədər dəstək olacaq, öz ayaqları üzərində dayanana qədər cəsarət verəcəkdi.


Ardı →

Kiçik köməkçilər

      Uşaqlarınızın ailənin tam hüquqlu üzvləri olduqlarını və buna görə də ailədə öz üzərlərinə düşən vəzifələri yerinə yetirməli olduqlarını onlara başa salın. Valideynlər uşaqlarını yedizdirməyə, geyindirməyə və tərbiyə etməyə, onların qayğısına qalmağa, uşaqlar isə öz növbələrində ev işlərinin bir hissəsini görərək və ailəyə xoşbəxtlik gətirərək, sevinc və səmimi sədaqətlə valideynlərinə kömək etməyə borcludurlar. 
Ardı →

Qidalandırıcı resept - MYUSLİ

Səhər yeməyi üçün bu qidanı sınaqdan çıxarın. Çox şübhəsiz o, bütün ailənin zövqünə uyğun olacaq.

 

       MYUSLİ

        İnqrediyentlər:

      1/2 kq herkules.

      1 stəkan şəkər tozu.

      50 qr. üyüdülmüş kokos

      1 stəkan buğda kəpəyi.

      1/3 stəkan ərik qurusu.

      1/3 stəkan çərdək və saplaqlarından təmizlənmiş kişmiş.

      1/3 stəkan badam və ya qoz-fındıq.

      1/3 stəkan su.

      1/3 stəkan bitki yağı.

      2 stəkan qovrulmuş qarğıdalı.

Ardı →

Daxili planetlər

Bu planetlər Günəş sistemində Günəşə ən yaxın olan dörd planet: Merkuri, Venera, Yer və Marsdır.Əgər Günəşdən daha uzaq məsafədə olan nəhəng planetlər əsasən qazdan ibarətdirsə, ona daha yaxın olan planetlər bərk kütlələrdən əmələ gəlmişdir. Ona görə də həmin planetlərin səthinə kosmik aparatlar enə bilərlər. Bütün daxili planetləri tərkibinə görə tam müxtəlif olan nazik atmosfer təbəqəsi əhatə edir.

      MARSIN RƏNGİ

      Planetin səthində külli miqdarda dəmir tozu var. Həmin toz Marsın atmosferində olan karbon qazı ilə oksidləşərək qırmızı rəng alıb. Marsın üst təbəqəsi qırmızıtəhər olduğuna görə çoxlu kölgələr görünür.

Ardı →

Övlad dünyaya gələnə qədər

      Ana olmağa hazırlaşmaq üçün qadın böyük səbir göstərməlidir. Əksər valideynlər hesab edirlər ki, bətndaxili dövrdə uşağa olan təsir davamlı deyil və buna görə də böyük əhəmiyyət kəsb etmir. 

      İnsanların meyl və maraqları müəyyən prinsiplərə əsaslanmalıdır.
Ardı →

Ananın sağlamlığı və xarici görünüşü

     Analar öz sağlamlıqlarının ciddi şəkildə qayğısına qalmalıdırlar. çox vaxt başı yaşamaq üçün vacib olan vəsaitlərin əldə olunmasına qarışmış, qayğı və çətinliklərin təzyiqi altında qalmış ər və atalar qadının gücünün tükənməsinə yol verirlər. Ailənin ümumi maraqlarına görə ananı bütün izafi işlərdən azad etmək və ALLAHIN ona bəxş etdiyi həyatı, sağlamlığı və qüvvəni qorumaq üçün bütün mümkün vasitələrdən istifadə etmək lazımdır.
Ardı →

Həzrəti Fatmeyi Zəhra haqqında maraqlı hekayə

      Həzrəti Fatimeyi Zəhra bir gün atası peyğəmbərimiz Məhəmməd (s.a.s)in yanina gəlib dedi:

      -Ata cənnətə ilk olaraq qadınlardan kim girəcək?

      Peyğəmbərimiz:

      — Filan məhəllədə bir qadin var. O qadın cənnətə ilk girəcək qadındır, buyurdular.

      Həzrəti Fatimə çox maraqlanmışdı. Məndəndənmi əvvəl girəcək, ata? — deyə soruşdu.

      Həzrəti Peyğəmbərimiz:

      — Səndən də əvvəl girəcək. Istəyirsən get bir tanış ol dedi. Həmdə onu nə üçün ilk cənnətə girən qadın olacağını buyurduqlarını da öyrənərsən. 


Ardı →

Filosofların dedikləri

        Filosof Diogendən soruşurlar:
      — Səncə, nəyə görə insanlar əlillərə və dilənçilərə sədəqə verirlər, lakin imkansız filosoflara və müdrik adamlara yardım əlini uzatmırlar.
      Filosof cavab verir:
      — Çünki onlar bilirlər ki, istənilən an əlil və ya dilənçi ola bilərlər, lakin heç vaxt filosof ola bilməyəcəklər.

 

Filosofların dedikləri


Ardı →