Dünyaca məşhur qadınlardan mənalı sitatlar

Sahip olduqlarına görə minnətdar ol və onda daha çoxu səni tapacaq. Əgər səndə olmayan şeylərə diqqət yetirsən, onlar da qeyri-kafi olmağa başlayacaq.

Opra Uinfri (ing. Oprah Winfrey)

 

  • Həyat özü qatara bənzəyir, madmazel. O heç nəyə məhəl qoymadan davam edir. Və bu, çox yaxşıdır.
    -Aqata Kristi (ing. Agatha Christie)

  • Bağışlamaq cəsarəti göstəricisidir.
    -İndira Qandi (ing. İndira Gandhi)

  • Hər gün sizi qorxudan bir şey edin.
    -Eleanor Ruzvelt (ing. Eleanor Roosevelt)


    Dünyaca məşhur qadınlardan mənalı sitatlar meshur qadinlar

  • Təklik lüks qadınların lüks seçimidir.
    -Merilin Monro (ing. Marilyn Monroe)

  • Mən qadın deyil, kişi kimi yaşadım. İstədiyimi etdim, özümü dolandırmaq üçün kifayət qədər pul qazandım və tək qalmaqdan qorxmadım.
    — Ketrin Hepbern (ing. Katharine Houghton Hepburn)

  • İnsanlar dediklərinizi və ya etdiklərinizi unuda bilərlər, lakin onlara necə hiss etdirdiyinizi heç vaxt unutmayacaqlar.
    -Maya Anjelu (ing. Maya Angelou )

  • Böyük ruha sahib insanlar içində kin saxlamaz. Sən böyük ruhlu insansan. Bağışla oğlunu.(Sultan Süleymana)
      — Hürrəm Sultan

  • İnsanları mühakimə eləsən, onları sevməyə vaxtın qalmaz.
    Tereza Ana (ing. Mother Teresa)

  • Sevmədiyim hər şeyi boş hesab edirəm, hər halda bunun istədiyim bir əks tərəfi var. Həyatımı belə kəşf etdim.
    — Koko Şanel (ing. Coco Chanel)

  • Xoşbəxtliyin bir qapısı bağlandıqda, digəri açılır; ancaq bağlı qapının arxasına o qədər baxırıq ki, başqa bir qapının açıq olduğunu görmürük.
     -Helen Keller

  • Bir uşaq ,bir müəllim,bir kitab və bir qələm dünyanı dəyişdirə bilər...
    — Məlalə Yusəfzay (ing.Malala Yusufzay)
 

0 şərh