Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Ziqmund Freydin dahiyanə fikirləri

Adını unutduğunuz adam haqqında şübhəsiz mənfi bir düşüncəniz vardır.
• Azadlıq mədəniyyətin insana bir hədiyyəsi deyil. Heç mədəniyyət yox ikən insanoğlu çox daha azad idi.
• Bədbəxtliyi dadmadan, həmişə xoşbəxt olmaq istəyərsən. Halbuki nələrin səni bədbəxt etdiyini bilmədən, nələrlə xoşbəxt olacağını bilə bilməzsən.

• Bir insan bir yerə baxırsa orada maraqlandığı bir şey vardır. Bir insan bir yerə heç baxmırsa orada maraqlandığı bir şey qətiliklə vardır.
• Bir insana əvəz olunmaz olduğunu hiss etdirdiyinizdə ilk əvəz edəcəyi insan siz olarsınız.
• Bil ki, əhəmiyyətli deyil neçə dəfə məğlub olduğun… Çünki əsl əhəmiyyətli olan, məğlubiyyətdən sonra yenidən dirçəlməyindir.


Ardı →

Çarlz Bukovskidən hikmətli sözlər

Afrikaya dərman göndərməyə qərar vermişdik; lakin hamısının üzərində «tox qarınla» yazırdı.

Arxandan vurana hirslənmə, ona güvənib arxanı dönən sənsən. Arxandan danışana da incinmə, onu insan yerinə qoyan yenə sənsən.

Dostumsansa yanımda, düşmənimsənsə qarşımda ol. Ortada bir yerdəsənsə; Məndən uzaq ol.

Ardı →

Ümid haqqında

Ümid insan ruhunu qanadlandırıb  həqiqət  aləminə aparan nur nişanəsidir.O bu yolçuluğa çıxarkən həm qəlbi,həm əqli,həm dəduyğuları saflaşdırır.O uzağı yaxın edən dəyər,yaxını mətinləşdirən iksir və insan şəxsiyyətini zirvələrə yüksəldən həqiqətdir.   («Füyuzat»jurnalından)
Ümidsizlik ölümə gedən yolun başlanğıcıdır.   (Napoleon Bonapart:Fransız imperatoru)
Ardı →

Remark qadınlar haqqında

Sevgi… qadını daha itigozlu edir. — Heç kim qadın hiyləsinə dayana biləcək möhkəm divarlar tikə bilməz.

— Qadınla mübahisə etmək mümkün deyil. Ən pis halda ona hirslənmək olar.

— Qadın xoşbəxt olanda onun haqqında çox şey demək olmur. Amma bədbəxt olanda nə qədər şey danışmaq olar...

— Qadınlar sevəndə ağıllanırlar, amma kişilər başlarını itirirlər.

— Mənə elə gəlir ki, qadın heç vaxt kişiyə onu sevdiyini deməməlidir. Qoy onun parıldayan gözləri desin bunu.

— Əgər qadın başqasına aiddirsə, o 5 dəfə daha artıq arzu ediləndir.

— Əgər qadın əsəbiləşirsə, deməli o həm haqsızdır, həm də haqsız olduğunu bilir.

— Qadınlar həmişə kişilərin unutduqları şeylərə görə narahat olurlar, kişilər isə qadınların xatırladıqları şeylərə görə.

— Qadına heç nəyi başa salmaq lazım deyil, ancaq hərəkət etmək lazımdır.


Ardı →

İsgəndər və on müdrik

Makedoniyalı İsgəndər Hindistan yürüşü zamanı Hind racı Sabbanı ona qarşı qiyama təhrik edən 10 nəfər ən fəal himnosofisti əsir alır. Bu adamların öz qısa və dürüst cavabları ilə məşhur olduqlarını eşidib deyir: " Hərənizə bir sual verəcəyəm, kimin cavabı düz olmasa, hamınızı edam edəcəyəm." Sonra onlardan birini hakim seçərək suallara keçir:
Ardı →

Tamah haqqında

İki tamahkar vardır ki,doymaq nə olduöunu bilməz;bunlardan biri biliklərə yiyələnmək istəyənlərdir,biri isə dünyanı fəth etmək niyyətinə düşənlərdir.   (Hz.Muhəmməd s.a.v.)
Tamahkarlıq əbədi köləlikdir.   (Hz.Əli ə.s.)
Qızıl zəncirləri ən ağır zəncirlərdir.   (Onore de Balzak)
Ardı →

Düşmənçilik haqqında

Səni boğmaq istəyən dərin bilgili Düşmən
Cahil dostdan yaxşıdır ,belə söyləyirəm mən.   (Nizami Gəncəvi:Azərbaycan şairi və mütəfəkkiri)
Düşmənə bəslədiyin kini körükləmə,yoxsa özün də yanarsan.   (Uilyam Şekspir:İngilis dramaturqu və şairi)
Yalnız heç nəyə yaramayan adamların düşməni olmur.   (Jan Leron Dalamber:Fransız riyaziyyatçısı və filosofu)
Düşmən qazanmaqdan qorxanın dostu da olmaz.   (Peter Hille:Alman yazıçısı)
Ardı →

Maraqlıdır,deyilmi?

İnsan əgər 10 manatı sədəqə verəcək olsa bu miqdarı çox bilər amma 10 manat ilə mağazadan birşey götürməyə getsə götürəcək birşey tapa bilməz..
İnsan 10 dəqiqə zikr edəcək olsa bu zamanı cox bilər amma bir film və ya futbol olsa bir dəqiqə zaman onun ucun dərhal gecikməz..

Bir futbol oyununun uzamasi insanın xoşuna gedər amma Cümə namazında xütbənin bir neçə dəqiqə uzamasi hec də xoşuna getməz...
İnsan eşitdiyi dedi-qoduya dərhal inanar və qəbul edər amma qəti doğru qəbir əzabını inad edərək dərhal qəbul etməz.
Ardı →

Axmaqlıq haqqında

— Ən axmaq insan özünü hamıdan ağıllı biləndir (Hz.Əli ə.s.)
— Axmaq həmişə öndə dayanır ki,hamı onu görə bilsin,ağıllı isə həmişə arxada dayanır ki,hamını görə bilsin (Silva Karmen:Alman yazıçısı)
— Hətta dahiliyin də sərhədləri var,axmaqlıq isə heç bir sərhəd tanımır (Aleksandr Düma:Fransız yazıçısı)
— Axmaq yüksək vəzifədə olanda hamı onunla dahi kimi rəftar edir (Klod Adrian Helvetsi:Fransız filosofu)
Ardı →