Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Mörfi qanunları

Edward  Murphy qanunuAmerikalı mühəndis Edvard A. Mörfinin qanunlarından xəbərdar olmayan yoxdur. Adını ilk dəfə eşitmiş olsanız belə, bu qanunları oxuyanda mütləq barmağınızı dişləyəcəksiniz. Məsələn,
— Yağlı çörək yerə düşsə, mütləq yağ olan tərəfi yerə dəyir
— İmtahanda 40 sualdan 35-ni öyrənmisənsə, sənə öyrənmədiyin suallar olan bilet düşəcək.
— Vitrində bəyəndiyiniz əşyanı sizdən əvvəlki alıcı alacaq.
İtirdyini sonuncu arxa cibindən tapacaqsan. 

 

Mörfi kimdir?
 Mühəndis Mörfi 1949-cu ildə raket texnikası sahəsində sınaq apararkən cihazlardan birinin cüzi fərqlə səhv bağlanması bütün sistemi pozub. Bu uğursuzluqdan sonra Edvard Mörfi öz qanunlarını yazmağa başlayıb. Mörfinin təməl qanunlarından biri də elə bununla bağlıdır: “Əgər hər-hansı bir xoşagəlməz halın baş vermə ehtimalı varsa, o mütləq baş verəcək”.

Mörfinin əsas qanunları:

  • — Ayağınıza olan ayaqqabı dükandakı ən görkəmsiz ayaqqabıdır.
  • — İmtahana hazırlaşdığınız vaxtlarda həmişə yuxunuz gələr, imtahanlar bitəndən sonra yuxunuz ərşə çəkilər.

Ardı →

Hikmətli sözlər

* Ən insani davranış bir insanın utanılacaq bir duruma düşməsinin qarşısını almaqdır.

* Böyük adamların xətaları günəş tutulmasına  bənzəyir. Onları hamı görür.

* Boş zaman yoxdur, boşa keçən zaman var.

* Keçmişimizə daş atmayaq ki, gələcəyimiz bizi topa tutmasın.

* Böyük insanlar hadisələri, dahi insanlar isə nəticələri düşünür.

* Dünyanı dəyişdirmək istəyirsinizsə, özünüzü dəyişdirin.

* Nə qədər az yüksəkdən uçsan, düşdüyün zaman az inciyərsən.

* Allahın gülü yaratdığına heyrət etdiyiniz yerdə, tikanlar arasında gül yaratdığına heyrətlənin.


Ardı →

Peyğəmbərimizdən nəsihətlər

Ey Əli! Elə ki, gördün camaat müstəhəbbi əməllə məşğuldur, sən vaciblərlə məşğul ol.
Elə ki, gördün camaat dünya işləri ilə məşğuldur, sən axirət işləri ilə məşğul ol.
Elə ki, gördün camaat başqalarının eyiblərini axtarmaqla məşğuldur, sən öz eyiblərini axtarmaqla məşğul ol.
Elə ki, gördün camaat öz dünyasını bəzəməklə məşğuldur, sən öz axirətini zinətləndirməklə məşğul ol.
Elə ki, gördün camaat əməlini artırmaqla məşğuldur, sən əməllərinin ixlası ilə məşğul ol.
Elə ki, gördün camaat məxluqatın ətəyindən tutub, sən Xaliqin ətəyindən yapış.
Ardı →

Dahilərdən fikirlər

Hər insanın həyatında xoşbəxtliyə qovuşa bilməsi üçün verilmiş bir saat vardır. İş, o saatı qaçırmamaqdadır… (B. Fletcher)
İnsan iki şeyi gizlədə bilməz: Sərxoş və aşiq olduğunu. (Antiphanes)
Qazanmadan əvvəl layiq olduğunuza inanın. (Mike Ditka)
Oyunda uduzsanız qaydanı dəyişdirin (Murphy)
Qadın, kişinin diqqətindən çox diqqətsizliyinə qarşı həssasdır. (Jules Janin)
Bir ana oğulunu adam etmək üçün 20 il əziyyət çəkər, bir başqa qadın adamın 20 dəqiqədə ağılını başından alar. (Anonim)
Ardı →

Qalibiyyət haqqında aforizmlər

Əgər Allah sizə yardım edərsə, heç kəs sizə qalib gələ bilməz. Yox, əgər sizi zəlil edərsə, Ondan sonra kim sizə kömək edə bilər? ( Qurani Kərim )

Başqalarına qalib gələn qüvvətlidir, özünə qalib gələn isə əzəmətlidir.  ( Lao Tszi: Çin mütəfəkkiri )

Cəsarət insanı zəfərə, qərarsızlıq təhlükəyə, qorxaqlıq isə ölümə aparır.  ( Yavuz Sultan Səlim: Osmanlı hökmdarı )

Ya qələbə çalmağı, ya da qaliblərlə dostluq etməyi bacarın.  ( Fokion: Qədim Yunan sərkərdəsi )
Ardı →

90 yaşlı qadının həyatdan öyrəndikləri

1. Həyat ədalətli deyil, amma yenə də gözəldir.

2. Həyat o qədər qısadır ki, kiməsə nifrət edərək vaxt itirmə.

3. Heç kim özünü ciddi hesab etməməlidir.

4. Kredit kartlarını hər ay vaxtı-vaxtında ödə.

5. Hər mübahisədə qalib gəlmək məcburiyyətində deyilsən, bəzən qəbul et getsin.

6. Kiminsə çiynində ağlamaq, tək ağlamaqdan daha yaxşıdır.

7. İlk maaşından başlayaraq pensiya dövrü üçün pul toplamağa başla.

8. Ortada şokolad varsa, dirəşmək lazım deyil.


Ardı →

Qorxaqlıq haqqında aforizmlər

İnsanların çoxu itirməkdən qorxduğu üçün sevməkdən qorxur,

Düşünməkdən qorxur — məsuliyyət hiss etdiyi üçün,

Danışmaqdan qorxur — tənqid edilməkdən qorxduğu üçün,

Qocalmaqdan qorxur — gəncliyinin qiymətini bilmədiyi üçün,

Unudulmaqdan qorxur — dünyaya bir şey vermədiyi üçün,

Ölməkdən qorxur — yaşamağı bacarmadığı üçün.   ( Uilyam Şekspir )
Ardı →

Həzrəti Muhəmməd ( s.ə.v. )

(Ey Rəsulum!) Səni aləmlərə ancaq bir rəhmət olaraq göndərdik.  ( Qurani Kərim )

Həzrəti Muhəmmədi (s.ə.v.) ilk dəfə görən onu görən kimi heybətindən titrər, onunla bir yerdə olan isə ona aşiq olardı.  ( Hz.Əli )

Həzrəti Muhəmməd (s.ə.v.) bütün zamanların peyğəmbəri idi.  ( Jül Masserman: Amerika psixoloqu )
Ardı →

Elm haqqında aforizmlər

(Ey  Rəsulum! Qurani-Kərimi bütün məxluqatı) yoxdan yaradan Rəbbinin adı ilə (bismillah deyərək) oxu! Sənin Rəbbin ən böyük kərəm sahibidir! O Rəbbin ki, qələmlə (yazmağı) öyrətdi. (O Rəbbin ki) insana bilmədiklərini öyrətdi.  ( Qurani Kərim)
Mənim ümmətimdən hər bir ağıl sahibinə bu dörd şey vacibdir: elmi eşitmək, onu öyrənmək, yaymaq və ona əməl etmək.  (Hz.Muhəmməd s.ə.v.)
Ardı →