Qorxularınızla mübarizə aparın

Qorxu əslində bir enerjidir və istəklərə çatmaq üçün qorxularla mübarizə aparmaq lazımdır. 
Bəzən dünya insanlara çox qorxunc bir yer kimi görünür. Maddi sıxıntılar, dəyişən iqlim şərtləri, müharibələr hamının qorxuları arasında yer alır. Eyni zamanda bunlar insanları çox yorur. Məqsədlərə çatmaq üçün qorxulardan yaxa qurtarmaq lazımdır. 

Duyğusallıqdan xilas olmaq üçün idmanla məşğul ola bilərsiniz. qorxular

Qorxularınızı qəbul edin.
Bunun fərqində olmaq sizə seçim şansı verir. 

Bədəninizdəki qorxu mərkəzini bəlli edin.
Bu mədəniz, çiyniniz, ya da ağırlıq hiss etdiyiniz hər hansı bir yer ola bilər. 

Qorxu orqanını düşünərək dərin nəfəs alın.
Beləcə rahatlayıb gərginliyi ata bilərsiniz. Nəfəs verərkən qorxunuzu bədəninizdən atdığınızı və içinizdə huzur olduğunu düşünün. 

Gün ərzində davamlı olaraq su için. Deyilənlərə görə, su pis fikirlərin atılmasına kömək edir və insanı sakitləşdirir. 

Özünüzə davamlı olaraq dəstək verən, ruhlandıran və casarətli edən sözlər deyin.
Özünüzün ən yaxşı dostu olun və sevdiyiniz dostlarınızla necə davranırsınızsa, özünüzlə də elə davranın. 

Qorxulara xərclədiyiniz enerjini idmana sərf edin. 

Bitməmiş işlərinizi tamamlayın. 

Başqa insanlardan kömək istəməyə çəkinməyin.
Özünüzü tənha hiss etməyin. Qorxu insani bir duyğudır. 

Qorxarkən belə özüzünzü sevin.
Sevgi ən qorxunc duyğuların belə öhdəsindən gələ bilir. Sevgi qarşısında bütün duyğular acizdir...
 

2 şərh

volter

qorxunun elə bir növüdə var ki, o olmadan insan həyati hər an riskli olur.

kagizgemiler
maraqlıdır.xüsusən «bitməmiş işlərinizi tamamlayın»:)