Рейтинг
+27.90

Dietologiya

34 üzv, 233 topik

Qan qrupuna uyğun qidalanma: I qan qrupu

Dietoloqların fikrincə, müasir dövrdə çəkini azaltmağın ən optimal variantı qan qrupu üzrə pəhriz saxlamaqdır. Qan qrupu üzrə pəhrizin mahiyyəti odur ki, rasiondan orqanizm tərəfindən pis həzm edilən, ona toksiki təsir edən qida çıxardılır. Bunun sayəsində orqanizm toksinlərdən təmizlənir, piy toxumaları qidalanmır. Beləliklə, arıqlama prosesi başlayır.

Amerikalı həkim naturoloq Ceyms d'Adamonun nəzəriyyəsinə görə, bütün ərzaq məhsulları insan orqanizminə təsiri və qan qrupu baxımından 3 hissəyə bölünür: faydalı, zərərli və neytral qruplara.

Pəhriz konkret qan qrupu, orqanizmin hüceyrə quruluşu ilə əlaqəli olduğundan eyni məhsullar müxtəlif qan qrupları üçün çəki itkisini təmin edə bilməz. Tutalım, 1-ci qan qrupunun nümayəndələrini arıqladan qida 2-ci qan qrupundan olan insanın səhhətinə mənfi təsir göstərə bilər.
Ardı →

Pəhriz saxlayarkən əzələlərin qoruması

Artıq çəkidən azad olmaq üçün pəhriz saxladıqda əzələləri qorumaq üçün ilk növbədə lazımi prosedurları gözləməklə yağlarınızın hansı miqdarda olmasından əmin olmaq lazımdır. Ona görə də çəki verməyə çalışarkən əzələlərinizin deyil, yağlarınızın yox olduğundan əmin olun. Pəhriz edərkən əzələləri qorumağın yollarından biri də bu hesab olunur. Həmçinin zülaldan imtina etməyin düzgün olmadığı bildirilir.

Nə qədər sağlam zülal qəbul etsəniz, o qədər sağlam əzələlərə sahib olarsınız. Bununla da keyfiyyətli şəkildə çəki itirərsiniz.

İstək əsnasında gün ərzində qida rasionunda 1 pay ət yeməklərinin qəbulu da istisisna olunmur. Bitki mənşəli zülallara da laqeyd yanaşmayın. Pəhrizinizdə quru paxla, noxud və mərcimək kimi bitki mənşəli zülallara həftə ərzində 2-3 dəfə yer vermək məsləhətdir.

Tam buğdadan, tam taxıllı və ya çovdar növündən hazırlanan çörəkdən də istək əsasında istifadə edə bilərsiniz.

Çox aşağı enerjili (kalorili) pəhrizlər etməyin.


Ardı →

Kartof pəhrizi

Hədəf: Həftədə orta hesabla 5-6 kq arıqlaya bilərsiniz. Gündəlik kalori: 600 kkaldır. Bu pəhriz hər zaman istifadə olunmalıdır. Buyurun pəhrizin gündəlik menyusu ilə tanış olun.

1-ci gün
Səhər: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Nahar: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Axşam: 3 orta boy kartof (qaynadılmış)

2-ci gün
Səhər: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Nahar: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Axşam: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)

3-cü gün
Səhər: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Nahar: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Axşam: 3 orta boy kartof (qaynadılmış)

4-cü gün
Səhər: 1 alma, 2 naringi
Nahar: 2 orta boy kartof (qaynadılmış)
Ardı →

Sadə pəhriz içkiləri

Pəhriz saxlamaq bir o qədər  asan deyil. Bunun üçün güclü iradə sahibi olmaq lazımdır. Bu sahədə çətinliyi olanlar pəhriz içkilərindən başlaya bilərlər. Sadə pəhriz üsullarından biri olan maye qəbulu pəhriz saxlayanlar üçün vacibdir.
Pəhriz içkilərinə yağlılığı çox olmayan süd, adi və mineral sular, tərəvəz suları, kofe və çay kimi içkilər daxildir:

Süd
Südün tərkibində zülal olduğundan toxluq hissini təmin edir və maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə faydalııdr. Süddə olan kalsium mineralının nizamlı alınması göbək ətrafında meydana gələn artıq yağlanmalara təsir göstərir. Tam yağlı südlərə görə daha az kalorisi olan  südün tərkibində doymuş yağ və xolesterol var. Gündə 2 stəkan süd içmək sümük sağlamlığına faydalıdırdır. Yağlılığı çox olmayan süd  artıq çəki probleminə kömək edir.

Adi və mineral sular
Adi su: Əvvəla onu qeyd etmək lazımdır ki, su pəhriz üsulları arasında vacib olanıdır. Uzun müddət toxluq hissi ilə bərabər insan orqanizmində maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə kömək edir.


Ardı →

İştahı azaldan bitkilər

Yaşıl çay
Maddələr mübadiləsinin sürətini artırır. Bu çay enerji istehsalını artıraraq yağ yandırmağa kömək edir. Tərkibindəki C vitamini və antioksidant xüsusiyyətləriylə əlavə faydaları vardır.

Mate yarpağı
İştah azaldan möcüzəvi bir bitkidir. Bədəndə sanki «yağ ovuna» çıxan bir xüsusiyyətə malikdir. Cənubi Amerika yerliləri qıtlıq və quraqlıq zamanında bir neçə yarpaq yeyərək bədənlərini onunla güçləndirirdilər. Onlar bu çayı bol miqdarda içərək həyatda qaldılar.
Yüksək nisbətdə kalori yandıran mate yarpağı, bitki mənşəli zəifləmə potensialı ən yüksək olan bitkilərdən biridir. Eyni zamanda zehni və fiziki yorğunluğun müalicəsində çayını içərək istifadə edə bilərsiniz. Çəki itkisi üçün «yaşıl qızıl» olaraq xatırlanan bu çayı evdən əskik etməyin.

Sitrus meyvələrinin efir yağları
Sitrus meyvələrinin (portağal və limon) efir yağları bədəndəki artıqları qalıcı olaraq əridən təbii bir yoldur. Bu yağlar suya damladılaraq içmək yolu ilə istifadə edilir.
Ardı →

Toyuq pəhrizi və onun üstünlükləri

Bildiyimizə görə bir çox pəhrizlər ümumiyyətlə rasiondan ət məhsullarının qəbulunu minimuma çatdırmaqla həyata keçirilir.

Bu düzgün deyil, çünki bu artıq balanslaşdırılmış qida sayılmır.Həmçinin ətin tərkibində olan maddələr heç bir digər məhsulda yoxdur. Buna misal — zülalı qeyd etmək olar.

Toyuq ətini tərkibində bütün B qrup vitaminləri, amin turşuları və mineral maddələr(maqniy, fosfor, kalsiy, yod, mis, kaliy və s.) vardır. Həmçinin onun tərkibində olan turşular — insult, infarkt, ürəyin işemik xəstəliyi, hipertoniya və digər xəstəliklər haqda xəbər verir. Digər ət məhsullarından fərqli olaraq toyuq əti çox yağlı deyil, məhz bu səbəbdən onu az kalorili yeməklər sırasına aid edirlər.

Toyuq mono pəhrizinin mahiyyəti
Toyuq monopəhrizini 5-7 gün olmaqla 3 ayda bir dəfə saxlamaq məsləhət görülür. Gündəlik qida rasionu 1200-1300 kkal-dən yüksək olmamalıdır.

Mono pəhriz üçün ən münasib döş ətidir ki, onda yağın miqdarı ən aşağı dərəcədədir. Bu pəhriz zamanı şəkər duz,un məmularları, yağlı və qızardılmış yeməklərdən imtina etmək lazımdr. Yeməklər arası — yaşıl çay, müxtəli bitki çayları və ya adi su içmək lazımdır.
Ardı →

Dietik içkilər

Artıq yay gəlib. Bütün qadınlar arıqlamağın müxtəlif yollarını axtarır. Gecə-gündüz idmanla məşğul olur. Təbii ki, idmanın faydalarını danmaq olmaz. Lakin bir neçə qidalar var ki, onlar istənilən nəticəni daha tez əldə etməyə kömək edir. 

Limonlu su — Arıqlamaq istəyirsinizsə, kifayət qədər su qəbul etməlisiniz. Kifayət qədər su qəbul edilən halda bədəndəki zəhərli maddələr təmizlənir və toxluq hissini artırır. Adi su içməkdən sıxılırsınıza, içinə bir-iki damcı limon suyu əlavə edin.

Buzlu qarpız püresi — İçinə şəkər əlavə etmədiyiniz müddətdə meyvə püreləri və təbii meyvə suları zərərsizdir. Qarpız təkcə bədəni sərinləşdirmir, eyni zamanda tərkibindəki vitaminlər sağlamlığa və dəriyə müsbət təsir göstərir.

Buzlu və nanəli çay — İsti yay günlərində buzlu, nanəli çay içə bilərsiniz. Nanə mədə sisteminin daha yaxşı işləməsinə səbəb olur və metabolizmanı gücləndirir. Mədədəki yağlı qidaların tez həzm olunmasına təsir göstərir. Həmçinin şişliyi aradan qaldırır.

Ananas Frappe — Bu içki ananas və kətən toxumunudan əldə edilir. Blender yardımı ilə qarışdıraraq bu içkini əldə edə bilərsiniz. Bu içki həm yağları əridir, həm də həzmi asanlaşdırır.

Yaşıl çay — Xərçəng  və ürək xəstəlikləri riskini azaltmaqla yanaşı, yağları da əridir. İdmandan əvvəl içmək məsləhətdir.

Tünd şokoladlı süd  — Tünd şokoladın bir çox faydaları var. Südlə qarışdırılan tünd şokoladı səhər yeməyi kimi içə bilərsiniz. 400 kalorilik südlü şokolad uzun müddət tox saxlayır.


Davamı →

Metabolizmi sürətləndirərək yağları əridən 6 qida

Qreyfurt Araşdırmalar müntəzəm olaraq yemək zamanı qəbul edilən yarım qreyfurt və ya 150 ml qreyfurt şirəsinin 2 həftədə 2 kq arıqlamağa səbəb olduğunu ortaya çıxarıb. Qreyfurtda olan aşağı səviyyəli qlukogen sayəsində insulin və xolesterolun səviyyəsi aşağı düşür. Qreyfurtda olan inositol təbii şəkildə yağları əridir və acı tamlı maddə metabolizm prosesini sürətləndirərək yağları asan şəkildə parçalaya bilir.

Yaşıl çay Yaşıl çayın xərçəng xəstəliyinə qarşı təsiredici xüsusiyyəti məlumdur. Bundan başqa, metaboliz prosesi sürətləndirərək bədəndəki yağların əriməsini də təmin edir. Yeməkdən sonra içilən 1 fincan yaşıl çayın faydasını qısa zaman kəsiyində görmək mümkündür. Hər gün qəbul edilən 5 fincan yaşıl çay 70-80 kalorinin azalmasına səbəb olur.

Az yağlı süd məhsulları Kalium mənbəyi olmaqla yanaşı, süd məhsulları yağ hüceyrələrinin də əriməsinə kömək olur. Gündə 3-4 dəfə az yağlı süd məhsulları qəbul edən qadınların yağ əritmələri bu məhsulları yeməyənlərlə müqayisədə 70 faiz daha çoxdur. Kalsium bədənin yağları daha sürətlə əritməsini təmin edir. Gündəlik olaraq 1.200 mg kalsium qəbul etmək lazımdır.


Ardı →

Sellüliti yaradan və ona qalib gələn məhsullar

Mükəmməl bədənə sahib olmaq istəyirlər qadınlar  «portağal qabığı» kimi derdən qurtulmaq üçün rasiondan sellülitin yaranmasına səbəb olan bəzi məhsulları çıxarmaq kifayətdir. Hansı məhsulları?

Kofein

Əksəriyyətimiz səhəri qəhvəylə başlayırıq, çoxlarını isə bu dadlı, gümrahlandırıcı içki bütün gün ərzində «müşayiət edir». Problem ondadır ki, qəhvəni gün ərzində 1 fincandan artıq istifadə etdikdə qan dövranını aşağı salır, bu da piylənməyə səbəb olur. Kofeini yalnız kiçik dozalarda istifadə etmək əlverişlidir ki, qan dövranına və metobolizmə müsbət təsir etsin. Əgər siz sellülitlə mübarizə aparmaq istəyirsinizsə, qəhvədən tam imtina edib, onu təbii çaylarla əvəz edin. 

Şəkər

80 q şəkər qəbul etmək kifayətdir ki, qadın orqanizmində azad radikalların sayı demək olar ki, bir yarım dəfə böyüsün. Buna görə arteriyaların və damarların divarları öz elastikliyini itirir, qan dövranı ilə sellülit əmələ gəlməyə başlayır. Bundan başqa, şəkər istəyini gücləndirir, məhz bu maddənin bolluğu «portağal qabığı» effektinə təsir edir.


Ardı →

Arıqlamaq arzusunda olanlar: iki həftədə 5 kq çəki atmaq

Yay öncəsi artıq çəkilərdən xilas üçün kivi yardımçı olacaq. Rusiya mətbuatına istinadən bildirir ki, bu xeyirli dietik məhsulda kalori azdır, lakin vitaminlər və faydalı mikroelementlər çoxdur.

Kivi ilə pəhriz saxlayaraq, iki həftə ərzində 4-5 kq çəki ata bilərsiniz.

Pəhriz iki mərhələdən ibarətdir. İlk 7 gündə bir prinsip əsasında qidalanmaq, ikinci həftədə isə fərqli seçim lazımdır.

Həmçinin gün ərzində 10 ədəd kivi qəbul edilməsi tövsiyə edilir.

Daha yaxşı nəticələr əldə etmək üçün pəhrizi məşqlərlə də əlaqələndirin.

1-ci mərhələ.

Səhər yeməyi: bir fincan şəkərsiz çay, 1 ədəd qaynadılmış yumurta, arasında pendir olan çörək və üç ədəd kivi

Nahar: 250 qram qaynamış toyuq əti, təzə tərəvəzlərdən ibarət salat, 5 ədəd kivi


Ardı →