Рейтинг
+27.90

Dietologiya

34 üzv, 233 topik

Pəhrizdən sonra formada qalmaq

Bəziləri arıqlamağı özü üçün əməlli-başlı dərd eləyir. Amma arıqlamaq problem deyil. Arıqlayıb, itirilmiş kiloları qaytarmamaq şərti ilə formada qalmaq isə bir az çətin məsələdir. Hər bir pəhriz orqanizm üçün stressdir. Pəhriz saxlayarkən ilk növbədə dietoloqlarla məsləhətləşin. O, sizə düzgün pəhriz rasionunu hazırlayacaq.

1. İlk dəfə pəhriz saxlayırsınız
Pəhrizdən öncə dieta stressindən qaçmaq üçün yeməyinizi səmərələşdirin. Məsələn: hər səhər yediyiniz qidaları daha yüngül məhsullarla əvəz edin. Qəfil səhər yeməyindən imtina etmək səhəttində problemlər yarada bilər. Pəhrizdən bir ay öncə idmana yazılmaq yerinə düşər.

2. Qidalanma
Bu pəhrizdə ən vacib nüansdır. Pəhriz günləri bitdi, bu ərəfədə imtina etdiyiniz məhsulları bərpa etmək üçün yenidən yolunuzu mağazalardan salmağı ağlınızdan belə keçirtməyin. Bilirdiniz ki, pəhrizdən sonra orqanizm ay yarım kilo atmağa daha çox meyilli olur?
Ardı →

Qarabaşaq pəhrizi

Sizlərin diqqətinə yenədə maraqlı bir pəhriz təqdim edirəm. Bu qarabaşaq yarması (qreçka) pəhrizidir. Bu faydalı pəhrizdən istifadə zamanı siz cəmi iki həftəyə 10 kiloqram arıqlaya biləcəksiniz. Lakin bu pəhrizi 2 həftədən artıq saxlamaq olmaz, bu sağlamlığınız ünün zərərli ola bilər. Pəhrizə baxmayaraq əgər siz hələdə istədiyiniz cəkini eldə etməmisinizsə mütləq bir ay fasilə verib sonra yenə saxlamaq lazımdır amma növbəti pəhrizi bir həftə saxlayırsınız.


Qarabaşaq çox xeyirli bir qidadı, onun tərkibində amino turşular və həmçinin də kalium, maqnium var. Yüz qram qarabaşaqda 375 kkal var və bu kaloriya bir xorək qaşığı bitki yağındadır. Yəni bu qədər az. Bəs bu necə hazırlanır?


Ardı →

Vegetarian pəhrizi beyinə ziyandırmı?

Məlumdur ki, B12 vitamininin çatışmazlığı qanazlığına və mərkəzi sinir sisteminin pozğunluğuna gətirib çıxarır. Bu vitaminin ən çox zəngin olduğu qida isə ət, balıq, qaraciyər, süd, yumurtadır. Aydındır ki, vegetarianlar bu qidalardan özlərini məhrum edirlər. Onların qəbul etdiyi hətta vitaminləşdirilmiş qidaların tərkibində isə B12 vitamini kifayət qədər olmur. Oksford alimləri bir neçə il 16-87 yaşlı vegetarianları və ət yeyənləri müayinə etmişlər. Alimlərin fikrincə, daha çox 61-87 yaşlılar arasında dəyişiklik nəzərə çarpırdı. 5 il ərzində meyvə və tərəvəz yeyənlər arasında beyin aktivliyi azalmış, yaddaş zəifləmişdir. Beynin kompüter tomoqram görüntülərində isə digər qrupla müqayisədə beynin kütləsinin və həcminin kiçilməsi qeydə alınmışdır.


Ardı →

Faydalı ərzaqlar

Yumurta güc, enerji və protein mənbəyidir
Tədqiqatlar zamanı məlum olub ki, yumurta proteinlə ən zəngin olan qida məhsuludur. Yumurta insan vücudundakı əzələləri möhkəmlədir və enerji ilə təmin edir.


Qurudulmuş meyvə vitamin mənbəyidir
Əncir, qaysı, tut və üzüm kimi qurudulmuş meyvələrdə A vitamini daha çox olur. İnkişaf etməkdə olan uşaq və yeniyetmələrin qurudulmuş meyvələrdən istifadə etmələri məsləhətdir. Bu meyvələr sinir sistemini gücləndirir, zehni inkişafa müsbət təsir göstərir, dəmirlə zəngin olduğu üçün orqanizmin müqavimətini artırır. Meyvələri təmiz və quru şəraitdə qurutduqda tərkibindəki su 80-90 faizdən 10 faizə düşür. Bu sırada vitamin və minerallar çoxalır.


Ardı →

Qan qrupuna uyğun qidalanma: IV qan qrupu

Dietoloqların fikrincə, müasir dövrdə çəkini azaltmağın ən optimal variantı qan qrupu üzrə pəhriz saxlamaqdır. Qan qrupu üzrə pəhrizin mahiyyəti odur ki, rasiondan orqanizm tərəfindən pis həzm edilən, ona toksiki təsir edən qida çıxardılır. Bunun sayəsində orqanizm toksinlərdən təmizlənir, piy toxumaları qidalanmır. Beləliklə, arıqlama prosesi başlayır.

Amerikalı həkim naturoloq Ceyms d'Adamonun nəzəriyyəsinə görə, bütün ərzaq məhsulları insan orqanizminə təsiri və qan qrupu baxımından 3 hissəyə bölünür: faydalı, zərərli və neytral qruplara.

IV qan qrupu üçün pəhriz:
Dünya əhalisinin 7-8% -i IV qan qrupunun daşıyıcılarıdır. Bu qan qrupu digər iki ziddiyyətli qan qruplarının ( II və III qan qrupları) birləşməsi nəticəsində yaranıb. Ona görə də onun daşıyıcıları zəif immun sisteminə, həssas həzm traktına malik olurlar. Bu qrupun nümayəndələri II və III qan qruplarının zəif və güclü xüsusiyyətlərini özlərində cəmləyiblər. IV qan qrupunun daşıyıcılarına qarışıq pəhriz saxlamaq tövsiyə olunur.

Güclü tərəfləri:
Ən gənc qan qrupudur;
çevik, çox həssas immun sistemi;
II və III qan qruplarının müsbət cəhətlərini birləşdirir.
Ardı →

İmmuniteti gücləndirən meyvə salatı

İmmuniteti gücləndirmək üçün banan, portağal   qreyfrutu doğrayıb, qarışdırıb yemək lazımdır. Bu həm də bədəninC vitamini tələbini ödəyəcək.
C vitamini viruslarla rahat mübarizə aparır, iltihabı aradan qaldırır. Eyni zamanda, yarmalardan istifadə edilməlidir.
Tərəvəzlərdən isə gül kələm, bibər balqabaq tövsiyə edilir. Bibəri çiy formada qəbul etmək məsləhətdir.


Davamı →

Diqqətli ye, artıq çəkidən uzaq ol

diqqətlə yeyəkİnsanların fikri dağınıq olduqda və ya onlar yemək zamanı digər işlərlə məşğul olduqda daha çox yeyirlər. Amma əgər yemək kiçik tikələrlə yeyilsə artıq dərəcədə yeməyin qarşısını almaq olar.

Hollandiya tədqiqatçıları təcrübə keçiriblər: 19-35 yaş arası 53 sağlam insana cizgi filminə baxaraq şorba yemək tapşırılıb.

Təcrübədə iştirak edən şəxslərə əgər doyduqlarını hiss edərlərsə, dayanmaq tapşırılıb. Sonra həmin şəxslərə yalnız şorbanın dadına diqqət yetirərək yemək tapşırılıb. Qeyd edək ki, təcrübə bir neçə gün keçirilib və insanlar bir gün şorbanı böyük qaşıqla, başqa gün isə yalnız kiçik qaşıqla yeməli olublar.

Orta hesabla, insanlar filmə baxarkən daha çox yeyiblər. Lakin onlar kiçik qaşıqla yedikləri zaman fikirlərinin dağınıq olub olmamasından asılı olmayaraq, 30% daha az şorba yeyiblər.

İnsanlar yeməyi böyük qaşıqla və ya böyük tikələrlə yedikdə yeməyin qədərini ölçə bilmirlər. Lakin, əksinə, kiçik porsiyalarla yedikdə isə yeməyin qədərini dəyərləndirə bilirlər.

Əgər yemək həmişə kiçik tikələrlə yeyilərsə, həddindən çox yemənin qarşısını almaq olar və nəticədə artıq çəkidən azad olmaq olar. Çünki bu zaman insan daha tez doyur.


Davamı →

Qışda necə qidalanmaq lazımdır?

Fəallığın azalması, mürgülü vəziyyət, əzginlik, daima nəsə şirin bir şey yemək və yaxud, isti vanna qəbul etmək istəyi… Bütün bunlar bioloji yaşam dövründə payız-qış simptomlarıdır. Dietoloqlar sözügedəm vəziyyəti  təbii hesab edirlər.  Onların sözlərinə görə soyuqların düşməsi, günlərin qısalması, ultra bənövşəyi şüaların miqdarının azalması maddələr mübadiləsini zəiflədir. Nəticədə pozitiv ovqata müsbət təsir edən serotonin harmonunun ifrazını zəiflədir.  Məhz buna görədir ki, ümumi fəallığın və iş qabiliyyətinin səviyyəsinin azalması təcüblü syılmır.


Ardı →

Sağlam qida

Mətbəxdə daha az yağ işlətmək üçün aşağıdakı qaydalara riayət etmək məsləhətdir.
1.Tərəvəzlərdən yemək hazırlayarkən bir kilo tərəvəzə iki xorək qaşığı duruyağ əlavə edin.Ətlə hazırlanmış tərəvəzli yeməklərdə isə yağ qatmamınız məsləhət görülür.
2.Qızardılmış yeməklər,qovurma əvəzinə sobada və ya suda pişmiş yeməklərdən istifadə edə bilərsiniz.
3.Yeməklərə ləzzət vermək üçün yalnız qızartmaqla kifayətlənməyin.Tərəvəz və ədavalarla müxtəlif dadlar əlavə edin.
Ardı →