Рейтинг
+26.59

Flora

32 üzv, 285 topik

Əncir-Ficus Caricaz

  • Flora
Əncir tut fəsiləsindən olub, (Moraceae) Azərbaycanda geniş yayılmışdır.Bağbanların,alimlərin və botaniklərin fikrincə dünyada yayılan və becərilən subtropik meyvəli bitkilərin içərisində əncir qədər zəngin qidalı,ətirli və şirinliyə malik olan digər meyvəli bitki yoxdur.Başqa sözlə əncirə xas olan dietiklik,yüksək kalorilik,ətirlilik təmlik,şirinlik və digər xoşa gələn xassələrə görə onu  başqa meyvələrdən fərqləndirir.
Əncirin əsas vətəni Suriya və Kiçik Asiya ölkələridir.Bundan başqa əncir Aralıq dənizi sahillərində və xüsusən Yunanıstanda çox geniş yayılmışdır.
Azərbaycanda Abşeronda becərilən «Sarı Sabahi» və ya «Sarə əncir» sortu xüsusilə məşhurdur.Ümumiyyətlə Azərbaycanda əncirin iki növü yayılmışdır.
1.Mədəni əncir-respublikamızda geniş miqyasda becərilir.
2.Hirkan ənciri-yabanı halda Lənkəran zonasında yayılıb.
Ardı →

Feyxoanın faydaları

  • Flora
feyxoaFeyxoanın əhəmiyyətli xüsusiyyəti onda suda həll olunan yod birləşmələrinin olmasıdır. Bir kq təzə feyxoada 2 mq-dan 10-mq-a qədər yod var. Ona görə də orqanizmdə yod çatışmazlığı nəticəsində yaranan xəstəliklərdə xüsusilə faydalıdır.

Aterosklerozda və qalxanavari vəzinin xəstəliyində feyxoa qəbul etmək profolaktika və müalicə vasitəsidir. Təcrübə zamanı müəyyən olunub ki, feyxoadan alınan ateroskleroz, triotoksikoz və sinqa xəstəliklərinin müalicəsi zamanı faydalıdır. 

Meyvənin qabığı qalın, dadı büzüşdürücüdür. Meyvəsinin lət hissəsi sərinləşdirci və turşməzədir. Feyxoanın ananas və çiyələk kimi xoş ətri var. Tam yetişən zaman meyvəsindən istifadə edirlər.

Yetişmiş meyvələrində orta hesabla 6,9 faizə qədər şəkər, 2,5 qədər üzvi turşular, C vitamini var. Feyxoanın konservləşdirilmiş şirəsi boğaz şişinin qarşısının alınmasında istifadə edilir.

Zob xəstəliyi olanlar üçün feyxoanı yemək və şirəsini içmək çox faydalıdır.

Bu zaman 11 kq şəkər və 1 kq feyxoanı ət çəkən maşından keçirmək və şüşə qaba yığıb, feyxoa şirəsini tam buraxana qədər gözləmək lazmdır. Bundan səhər və axşam 1 xörək qaşığı qəbul etmək, 10 gün qəbul edib 10 gün istirahət etmək məsləhətdir. Feyxoa həmçinin, stenokardiya xəstəliyinin müalicəsinə də kömək edir.

Umumi yazsaq, feyxuanin faydalari aşağıdakılardır:
— Feyxoanın ətində və xüsusilə də qabıqlarında «katexin» və «antosinlər» fenol birləşmələri var ki, bu maddələr güclü antioksidantlar sayılır. Antioksidantlar xərçəng xəstəliklərinin profilaktikası üçün olduqca vacib olan maddələrdir.
— Feyxoa ateroskleroz zamanı da çox xeyirlidir — bu xəstəliyin inkişafını ləngidir, damarları daha elastik edir.
— Feyxoanın iltihab və virusəleyhinə xüsusiyyətləri var. Soyuqdəymə xəstəlikləri zamanı feyxoadan hazırlanmış çay orqanizmə çox yaxşı müalicəvi təsir edir. 3 feyxoanı doğrayın (qabıqlı), üzərinə 1 stəkan qaynar su əlavə edib dəmləyin və 20 dəqiqədən sonra 1 çay qaşığı bal əlavə edib için. Belə dəmləməni gün ərzində 2-3 dəfə qəbul edin.
— Feyxoa müxtəlif vitaminlər və minerallarla zəngindir. Soyuq fəsillərdə bu meyvə insanı hipovitaminozdan xilas edir.
— Feyxoa yarpaqlarının dəmləməsi diş ağrısı və damaqların iltihabı və qanaması zamanı çox yaxşı kömək edir. Yarpaqları qaynar suda dəmləyin və qarqara üçün istifadə edin.
— Feyxoa yarpaqlarının dəmləməsi antiseptik xüsusiyyətlərə malikdir. Bu dəmləmə dəridə olan kiçik yaraların, xoraların, yanıqların və s. sağalmasını tezləşdirir, dəri xəstəlikləri zamanı istifadə oluna bilər. Dəmləmədə steril tənzif isladıb zədələnmiş sahəyə qoyun. Belə islatmaları gündə bir neçə dəfə etmək lazımdır.
— Feyxoa arterial təzyiqinin tənzimlənməsində kömək edir.
— Feyxoa immun sistemini möhkəmləndirir.
— Feyxoa bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırır.
Davamı →

Şəfaverici bitkilər

  • Flora
Hər insan səhhətində müxtəlif problemlərlə rastlaşır. Yaranan problemlərdən bəzilərinin həllini təbii yollarla da tapmaq mümkündür.

Tut
tutTutun yarpağını yağış suyu ilə qaynadıb saçı yumaq saça şəffaflıq gətirir, təmizləyir və ağarmasının qarşısını alır. Tut qurusunun kompotu infarktın dərmanıdır. Qanı az olanların tut qurusunu çox yeməkləri məsləhətdir.
Körpə tut yarpağının iştaha gətirmə xüsusiyyəti var. Bunun üçün onu bişirdikdən sonra bir qədər yağda qovurub duzsuz, gündə bir dəfə (2 ay fasiləsiz) yemək lazımdır. Bu həmçinin dişin dibinin qanamasının, dişlərin çürüməsinin qarşısını alır.
Tutun meyvəsini hər səhər ac qarına yemək qanın tərkibini çox gözəl təmizləyir.
Tut yarpağını qaynadıb başı yumaq və ayaqları vanna etmək orqanizmdə qan dövranının tənzimlənməsini təmin edir.
Ardı →

Kakao-Theobroma Cacao

  • Flora
Kakao sterkuliya (Sterculiaceae) fəsiləsindəndir.O,kakao ağacının toxumlarından alınır.Bu ağac dünya ticarətində "şokolad" ağacı da adlanır.
Kakao  meyvələri tam yetişəndə yığılır,ağac çənlərə doldurulur,35-50 dərəcə temperaturda qıcqırdılıb (fermentasiya prossesinə) daxil edilir.Nəticədə toxumlarda xoş ətirli iy yaranır və onlar qonur bənövşəyi rəngə çevrilir.Qıcqırma prosesi qurtardıqdan sonra toxumları xüsusi quruducularda qurudub dəmir qablara yerləşdirərək satışa yollanır.
Ardı →

Mərzə çayının faydaları

  • Flora

Mərzənin güclü ətri var və o, balıq yeməklərində daha çox istifadə edilir. Latınca adı Origanum majorana-dır. İlboyu becərilən və məhsul verən bitkidir. Yüz illərdir ki, bu bitkidən müxtəlif xəstəliklərin müalicəsi zamanı istifadə edilir. Mərzə bitkisi Antik Yunanıstanda və Romada xoşbəxtliyin simvolu kimi tanınırdı. Mərzə çayından daha çox spazm, köp zamanı, sidikqovucu və tərlədici kimi istifadə edilir. Mərzə çayı immun sistemini gücləndirir. Həzm prosesinə çox böyük faydası var. Bunlarla yanaşı o, quru öskürəyə, mədədə köpə, astmaya, revmatik ağrılara, diş ağrısına və baş ağrısına gözəl təsir edir.
Ardı →

Noxudun faydaları

  • Flora

Noxud kiçik olsa da insan sağlamlığının keşiyində duran bitkilərdəndir. Əgər bədəninizdə olan C vitamini ehtiyatını doldurmaq istəyirsinizsə, depressiyanı özünüzdən uzaqlaşdırmaq istəyirsinizsə, qəlbinizi qorumaq istəyirsinizsə yaşıl noxudları yeməkdən qafil olmayın.

C vitaminifaydalı noxud
90 qram yaşıl noxud bizim C vitamininə olan gündəlik ehtiyacımızın 50 %-ni ödəyir. C vitamini bədən əzələlərinin böyüməsi və həm də kollagen əmələ gətirməsi üçün zəruridir. Kollagen əzələlərə, dəriyə lazım olan proteyindir. Kollagen olmasa, əzələlərin işi ləngiyər. Bununla yanaşı C vitamini daha çox dəmirin cəzb olunması üçün lazımlıdır. Bədənimiz bu vitamini əmələ gətirə bilmir və saxlaya bilmir. Ona görə də hər gün bu vitamini qəbul etməyimiz şərtdir. Yaşıl noxud da bu vitamini əldə etmək yollarından biridir.

Depressiyanı uzaqlaşdırar
Yaşıl noxud xam və bişmiş halda fol turşusu mənbəyidir. Yarım stəkan yaşıl noxud yesək bu vitaminə olan gündəlik ehtiyacımızın 13%-ni ödəmiş olarıq. Fol turşusu bədənə lazım olan maddələrdəndir. Bu turşunun azlığı nəticəsində depressiya yarana bilər. Tədqiqatlar göstərir ki, hər kim fol turşusunu lazımı qədər qəbul edirsə, 50% daha az depressiya təhlükəsi altında olur. Ona görə də depressiyadan uzaq olmaq üçün yaşıl noxud yeyək.

Qəlbinizin dostudur
90 qram bişmiş yaşıl noxud bizim fibrlərə olan gündəlik ehtiyacımızın dörddə birini təmin edir. Tədqiqat göstərir ki, o xanımlar ki, fibrlə zəngin yeməklər yeyir, az fibr qəbul edən xanımlardan daha sağlam və daha gümrahdırlar. Qəlb xəstəliklərindən daha uzaq olurlar. Yaşıl noxud qəlb infarktının qarşısını ala bilir.

Xərçənglə mübarizə aparır
90 qram yaşıl noxud 25% manqan ehtiyacımızı təmin edir. Yaşıl noxud xərçəng yarada biləcək bakteriyalarla mübarizə aparar.

Çəkini azaldar
Yaşıl noxud az kalorili olmağına baxmayaraq, proteyin deposudur. Bir fıncan yaşıl noxudun tərkibində 134 kalori vardır. Bu bitki çəkinin azalmasında gözəl yardımçıdır. Əgər arıqlamaq istəyirsinizsə, tərəvəz şorbasını çox yeyin və ora yaşıl noxud atın. Siz uzun müddət toxluq hiss edəcəksiniz. Tövsiyə edirik ki, yeməyinizi yeyən zaman şorba ilə başlayasınız. Bu zaman mədənizin çox hissəsi bu şorba ilə dolduğuna görə başqa yemək yeyə bilməyəcəksiniz.


Davamı →

Qızılgülün faydaları

  • Flora

     

 

      1. İltihabı aradan qaldırır. Boğaz iltihablarına və badamcıq vəzilərinə qarşı təsirlidir.

     2. Mikroböldürücü təsirə malikdir.
     3. Dəri və dəri xəstəliklərinə qarşı faydalıdır.
     4. Ağız yaralarının sağalmasına kömək edir.
     5. Diş ağrılarını aradan qaldırır.
     6. Qaraciyərin fəaliyyətini nizamlayır.
     7. Öskürəyin qarşısını alır.
     8. Göz iltihablarına qarşı təsirlidir.
     9. Tərləməyə qarşı faydalıdır.
     10. Ürək bulanmasını aradan qaldırır.
     11. Qızılgül yağı dəridəki ləkələri aradan qaldrır. Xüsusilə də doğum ləkələrini.
     12. Allergiyaya qarşı faydalıdır.
     13. Qızılgül suyu temperaturu aşağı salır. Soyuqlaşdırıcı təsirə malikdir.
     14. Qocalmanı gecikdirir.
     15. Baş ağrısına qarşı faydalıdır.
     16. Qızılgül mürəbbəsi həzm prosesini asanlaşdırır.
     17. Qan azlığına qarşı faydalıdır.
     18. Revmatizmaya qarşı istifadə olunur.
     19. Stresi tənzimləyir.
Davamı →

Kivi

  • Flora

kiviKivi çox “cavan” giləmeyvədir. Bizə Yeni Zelandiyadan “gələn” kivi XIX əsrdən tanınır.

Bu möcüzəli giləmeyvə müxtəlif vitamin və mikroelementlərlə olduqca zəngindir. Mütəxəssislərin fikirlərinə görə məhz kivi C vitaminin miqdarına görə bütün sitrus meyvələri arasında birinci yer tutur. Bundan əlavə kividə B2, B3, B9 (fol turşusu), B6, A, E, PP  vitaminləri, maqnezium, kalium, dəmir, fosfor, yod, mis, sink və s. mikroelementlər var.

Zəngin vitamin-mineral tərkibi ilə yanaşı, kivi azkalorili giləmeyvədir. Bu səbəbdən  kivi diyetik qidalar sırasına daxildir. Öz çəkisindən narazı olan və ya çəkisini azaldmağa çalışan insanlar fikirləşmədən bu meyvəni qəbul edə bilərlər. Kivi orqanizmdə olan piyləri əridir.

Kivi insanın immun sitemini möhkəmləndirir, orqanizmin müdafiə və bərpa funksiyalarını gücləndirir, orqanizmin streslərə qarşı davamiyyətini yüksəldir. Həkimlərin fikirlərinə görə, kivi onkoloji xəstəliklərinin profilaktikasında böyük rol oynayır.


Ardı →

Gicitkən

  • Flora
Tərkibində A, B, C vitaminləri, orqanik turşu kimi maddələr olan gicitkən nə qədər insanları dalayaraq, onları özündən uzaq tutmağa çalışsa da, insanlar onun sağlamlığa olan faydalarından daima istifadə etməyə çalışırlar.

Bəs gicitkən hansı sağlamlıq problemlərinə müsbət təsir edir?
 “James Madison” Universitetində aparılan tədqiqatlar nəticəsində məlum olub ki, gicitkən otunu dəmləyib çay kimi içərək aşağıdakı xəstəlikləri müalicə etmək mümkündür.gicitken

1. Qanı təmizləyir və artırır
2. Dəmir çatışmazlığını aradan qaldırır
3. İltihabı götürür
4. Revmatizmin müalicəsi üçün olduqca əhəmiyyətlidir
5. Mədə bağırsaq yaralarını yaxşılaşdırır
6. Bir çox allergiya xəstəliyinə müsbət təsir edir
7. Yetkinlik dövründə ortaya çıxan səpkiləri təmizləyir
6. Həmçinin, gicitkən toxumunu döyərək balla qarışdırıb gündə 2-3 çay qaşığı yemək cinsi gücü artırır.

Qeyd edək ki, bu reseptdən istifadə edərkən 8-10 qramdan artıq gicitkən toxumu qəbul etmək olmaz.
Davamı →

Kudzu (Nosmoke)

  • Flora
Bitkinin adı: Pueraria lobata
Fəsiləsi:Fabaceae

Kudzu bitkisindən müalicəvi məqsədlə çiçəklərindən,yarpaqlarından və köklərindən geniş istifadə olunur.Tərkibində flavanoidlər,nişasta,glukoza,saxaroza,fruktoza,asparagin və s vardır.Bu bitki ürəyin fəaliyyətini normallaşdırır,yüksək arteriyal təzyiqi endirir,beyin qan dövranını tənzimləyir,baş ağrısını,qulaqlarda olan küyü aradan qaldırır.
Ardı →