Рейтинг
+26.59

Flora

32 üzv, 285 topik

Nar-Punica Granatum Z.

  • Flora
Nar (Punicaceae) nar fəsiləsindəndir.Narın növündən və sortundan asılı olaraq,meyvələri şirin və turş olur.Nara turş dad verən onin şirəsindəki limon turşusudur.Mədəni üsulla becərilən narın meyvəsinin şirəsində 2-4%, cır narda isə 6-9% limon turşusu var.Nar meyvəsinin tərkibi limon və şəkər turşusu ilə yanaşı vitaminlərlə,boyayıcı maddələrlə,makro və mikroelementlərlə də zəngindir.
Meyvəsinin qabığı da faydalıdır.Onu çay kimi dəmləyib,mədə bağırsaq xəstəliklərinə ishala və dezinteriyaya qarşı qəbul edirlər.Böyrək və qaraciyər xəstəliklərinə tutulanlara nar şirəsi içmək çox xeyirlidir.Şəkər xəstəlikləri olanlara cır nar şirəsini içmək faydalıdır.
Ardı →

Ekzotik meyvələrin faydası

  • Flora

Dükanlarda hər mövsümdə müxtəlif ekzotik meyvələri tapmaq olur. Bu meyvələrin müxtəlif faydalı xüsusiyyətləri və həmçinin əks-göstərişləri var.

İlk növbədə nəzərinizə çatdıraq ki, bu meyvələrin əksər hissəsi müxtəlif allergik reaksiyalara səbəb ola bilər. Allergiyalara meyilli olan insanlar və kiçik yaşlı uşaqlarda belə reaksiyaların ehtimalı daha yüksəkdir.

Bu səbəbdən ilk dəfə olaraq hər hansı ekzotik meyvə qəbul etdikdə ehtiyatlı olun, meyvənin kiçik tikəsi ilə kifayətlənin.

Ekzotik meyvələri yalnız dəymiş şəkildə qəbul edin, kal meyvələrin qəbulu təhlükəli ola bilər.

Avokado
Bu meyvə xolesterinin səviyyəsini aşağı salır, qara ciyərə müsbət təsir edir, qanın tərkibini yaxşılaşdırır, anemiya ilə mübarizədə kömək edir.

Avokado güclü antioksidant xüsusiyyətlərinə malikdir və bu səbəbdən orqanizmin qocalmasını ləngidir, dərini cavanlaşdırır, orqanizmi müxtəlif növ xərçəng xəstəliklərinin inkişafından qoruyur.


Ardı →

Kinkan

  • Flora

Kiçik ölçülü, qeyri-adi dada malik olan bu sitrus meyvəsi çox faydalı xüsusiyyətlərinə malikdir.

Kinkan A, B qrupu, C, E, P vitaminlər, kalsium, kalium, dəmir, fosfor kimi mikroelementlər, pektin maddələr və efir yağları ilə zəngindir.

Bu meyvənin maraqlı xüsusiyyəti ondan ibarətdir ki, onu qabıqlı yemək olar. Kinkan qabığı da çox faydalıdır.

Kinkan immun sistemi möhkəmləndirir, orqanizmin infeksiyalara və mikroblara qarşı davamlılığını artırır, göbələk əleyhinə təsirinə malikdir.

Kinkan soyuqdəymə, öskürək, respirator infeksiyalar zamanı təbii müalicəvi vasitə kimi istifadə oluna bilər.

Kinkan həzm sisteminə də müsbət təsir edir, mübadilə prosesləri normallaşdırır, mədə şirəsinin ifrazını artırır, mədə-bağırsaq sistemində yaşayan zərərli mikroorqanizmləri məhv edir.


Ardı →

Yaşıl almanın faydaları

  • Flora

A, B, C, D vitaminləriylə zəngin olan yaşıl almanın faydaları barədə ətraflı məlumatı sizə təqdim edirik.

— Yuxusuzluğa müsbət təsir göstərir.

— Dəriyə parlaqlıq və gözəllik verir.

— Yüksək təzyiq və xolestrolu aşağı salmağa kömək edir.

— Revmatizm xəstəliyinə faydalıdır.

— Qan şəkərini normada saxlayır.

— Bağırsaq bakteriyalarından yaşıl almayla xilas ola bilərsiniz.

— Yaşıl alma çox yaxşı antioksidan hesab edilir.

— Yorğunluğu aparır.

— Nəfəs çatışmazlığına faydalıdır.


Ardı →

Bananın faydaları

  • Flora

Banan iştahası olmayanların enerji əldə etməsi üçün yaxşı seçimdir.

Cildə banan əzməsi ilə edilən masaj dərini yumşaldır və nəmləndirir.

Triptofan amino asitlə zəngindir. Bu asit bədəndə seratoninə dönüşür. Seratonin də öz növbəsində depressiya kimi halların yox edilməsində faydalıdır.

Bal və vanillə birgə hazırlanmış banan püresi saçların yumşalmasına kömək edir.

Mədə xorasına faydalıdır. Proteaz inhibitoru deyilən birləşimi sayəsində mədədə olan zərərli bakteriyalarla mübarizə aparır.

Kişilər hər 3 gündən bir banan yeyərək ata olmaq şanslarını artıra blərlər.

Lif baxımından zəngindir, qəbzliyə faydalıdır.

Banan yaşlı görünməni əngəlləyir.


Ardı →

Bibərin faydaları

  • Flora
Bibər süfrəmizə xüsusi dad və estetik gözəllik gətirməklə yanaşı, sağlamlığımızın da qayğıkeş qoruyucusudur.
Məsələn, həkimlər qırmızı bibərin xərçəngə qarşı böyük müqavimət yaratdığını qeyd edirlər.
Onun tərkibindəki likopen maddəsi prostat ,pankreas və rəhm xərçəngi kimi xəstəliklərə qarşı olduqca təsirlidir.

— Qırmızı bibər antioksidant baxımından olduqca zəngindir və ürək narahatlığı riskini azaldır.

— Çəki salmaq istəyənlər üçün bibər gözəl vasitədir.O,ədən istiliyini artırdığına görə oksigenə eytiyac yaradır.Bunun sayəsində çəkini nəzarətdə saxlamaq xeyli asanlaşır.

— Qırmızı bibərin tərkibində olan A vitamini gözlərə və immunitet sisteminə müsbət təsir göstərir.

— B vitamini isə beyin inkişafı üçün olduqca əhəmiyyətlidir. Maddələr mübadiləsinə təsir edir və zülalın enerjiyə çevrilməsinə kömək edir.

— E vitamini hüceyrələrin dözümlülüyünü artırdığına görə xərçəng yaranması potensialını azaldır.
Ardı →

Qara sarımsağın faydaları

  • Flora
Elə bir sarımsaq düşünün ki, yedikdən sonra nəfəsinizdən pis qoxu gəlməsin, dişləyəndə ağzınız acı olmasın. Bütün bu xüsusiyyətlər qara sarımsaqda var. Qara sarımsaq adi sarımsağın yüksək istilik və çox nəmişlik olması şərti ilə fermentləşdirilməsindən əldə edilir.

Qara sarımsaq Yaponiya, Avstraliya, Amerika və Avropa ölkələrinin mətbəxlərində çox məşhurdur. Onu bu qədər məşhur edən şey isə dadının şirin, qoxusuz və 10 qat daha təsirli olmasıdır. Qara sarımsaq 100% təbii bir məhsuldur.

Öz mürəkkəb strukturu sayəsində faydalı maddələrlə zəngin olan ən əhəmiyyətli məhsuldur. Orqanizmin immun sistemini stimullaşdırır.

Soyuqdəymə xəstəliklərində orqanizm tərəfindən yaxşı qəbul edilir, damarların aterosklerozunu aradan qaldırmağa, qan təzyiqini sabitləşdirməyə, cavanlığın enerjisini saxlamağa kömək edir. Ürəyin və damarların işini stimullaşdırır. Hipotenzivə malikdir, immun müdafiəni yüksəldir, cavanlaşdıran effektə səbəb olaraq artmada və hüceyrələrin bölünməsində əlverişli təsirə malikdir. Yemək zamanı gündə 1-2 diş qara sarımsaq qəbul etmək faydalıdır. 
Ardı →

Balqabaq tumynun faydaları

  • Flora
Bir çox dərdə dərman olan balqabaq tumu, xüsusilə qovrulmamış halda yeyilməsi, bağırsaq parazitlərinin salınmasında çox faydalı olaraq bilinir. Bu tammailə doğrudur. Amma balqabaq tumunun faydaları parazit salmaqla məhdud deyil.

Yaxşı bir xolesterol salıcı və zülal qaynağı olduğu deyilir. Tərkibində olan B15 vitamininin, xolesterolu saldığı və zülal istehsalında köməkçi olduğu bilinməkdədir.

Böyrək zəifliyinə faydalıdır.

Balqabaq tumunun saça faydası olduğu da bilinir. Tərkibindəki zülal, sink və minerallar sayəsində, saçlar üçün çox faydalıdır. 
Saç tökülmələrinin qarşısını alır, daha sağlam olmalarını təmin edər.

Böyrək və sidik kisəsi iltihablarına qarşı təsirlidir.
Sidikdən qan gəlməsi hallarında faydalıdır.

Çiy balqabaq tumu bağırsaq qurdlarını salır.
Bağırsaqlardakı lent və soxulcanları salmaqda çox təsirlidir.
Prostat xəstəlikləri üzərində təsirlidir. Bir çox prostat dərmanının birləşməsində balqabaq tumu vardır.
Təşkil etdiyi Omeqa 3, Omeqa 6 sayəsində dəri sağlamlığına əhəmiyyətli təsir edir.

Balqabaq tumunun içərisində olan fosfor, xüsusilə xroniki böyrək çatışmazlığı olan xəstələr üçün və yüksək fosfor çətinliyi yaşayanlar üçün təhlükəli ola bilər. 
Bəzi böyrək xəstələrində eyni zamanda fosfor yüksəkliyi də olur. Bu xəstələrin mümkün qədər fosfor ehtiva edən qidalardan uzaq dayanmaları məsləhətdir. 
Bu xəstələr balqabaq tumunu mütləq və mütləq həkimlə məsləhətləşərək istifadə etməlidir.
Davamı →

Alça

  • Flora
alcaAlça (lat. Prunus cerasifera) – gülçiçəkkimilər fəsiləsinin gavalı cinsinə aid bitki növüdür. Azərbaycanın mеşələri cır alça ilə boldur. Bundan başqa o rayonların çoxunda bеcərilir. Bu ağacın mеyvələri qida məhsulu olmaqla, xalq təbabətində də geniş istifadə olunur.

Şərq təbabətində onu tonuslaşdırıcı və vitamin vasitəsi kimi qəbul еdirdilər, xüsusilə sinqa xəstəliyində. Məhəmməd Mömin 1669-cu ildə alça haqqında bеlə yazırdı: «Yеtişmiş alça susuzluğu yatırdır, ödqovucu və işlətmə vasitəsi təsirinə malikdir. Alça siropu büzüşdürür, qanlı ishalda xеyirlidir. Yеtişmiş alçanın şirəsini güclü öskürək və vərəm xəstəliyi zamanı qəbul etmək lazımdır. Alça yarpaqlarının şirəsi qurdları öldürür, spazmanı götürür qusmanı sakitləşdirir, bağırsaqda əmələ gələn yеlin yığılmasının qarşısını alır.

Alçanın faydaları
  • Həzm sisteminin normal qaydada fəaliyyət göstərməsini təmin edir və qəbzliyi aradan qaldırır.

Ardı →

Xoşbəxtlik gətirən meyvələr

  • Flora
meyvələr
Tərkibində endorphin olan meyvələr xoşbəxtlik bəxş edir. Bu meyvələr  xoşbəxtlik bəxş etməklə yanaşı, bir çox xəstəliklərdən qoruyur. Həmin meyvələr bunlardır:

Çiyələk: C vitamini olan çiyələk, ifrazat vəzlərini hərəkətə gətirərək bədənə gənclik və qüvvət qazandırır. Yüksək təzyiqin aşağı düşməsinə kömək edir və damarları təmizləyir. Həmçinin, xərçəng xəstəliyinə qarşı mübarizə aparır və böyrəkdə daş əmələ gəlməsinin qarşısını alar. 
Ardı →