Рейтинг
+26.59

Flora

32 üzv, 285 topik

Möcüzəvi Aloe vera

  • Flora
Təbii şəkildə yetişən Aloe veranın faydaları çoxdur və heç bir qorxusuz rahatlıqla istifadə edilə bilər. Bu bitki faydalarına görə möcüzə də adlandırır. Son zamanlarda kosmetologiyada tez-tez istifadə edilən bitkilər sırasındadır. Tərkibindəki minerallar sayəsində dəriyə çox yaxşı təsir edir. 

İltihablara qarşı mübarizə aparırAloe vera
Bədəni qüvvətləndirir
Günəş yanıqları və böcək sancan yerləri tez sağaldır. 
Dərini nəmləndirir və qurumuş dərini yaxşılaşdırıb nəmi balanslayır. 
Dərinin sağalma prosesini tezləşdirir
Aloe veranı sirkə ilə qarışdırıb saç diblərinə çəkildikdə saç tökülməsinin qarşısını alır. 
Yaşlanmanı gecidkirir.
Çox yaxşı təmizləyici olduğu üçün ölü hüceyrələri yox edir və dəridəki məsamələri təmizləyir. 
Dəridəki toksin və artıq çirkləri yox edərkən tərkibində olan mineral və amino turşuları ilə dərini qidalandırır və yeni hüceyrələrin yaranmasını təmin edir. 
Antivirus təsirə malik olduğu üçün uçuq kimi yaraları maksimum 3 gündə sağaldır. 
Eqzamaya qarşı da istifadə edilir. 
Quru dərilərdə nəmləndirici kimi istifadə edilir. 
Əl və ayaqlarda quruluğu aradan qaldırır.
Qıcıqlanan dərilər üçün də faydalıdır. 
Sızanaq və qara nöqtələrlə mübarizədə güclü təsirə malikdir.
Davamı →

Qəhvə-Coffea Arabica

  • Flora
Qəhvə boyaqotu Rubiaceae fəsiləsindəndir.Lazımi miqdarda istifadə olunduqda,orqanizmin fəaliyyəti və qüvvəti xeyli artır,eyni zamanda fiziki və zehni yorğunluq götürülür.
Qəhvə poroşok halına salınmış qəhvə ağacının toxumlarıdır.Bu ağacın isə əsl vətəni Həbəşistan və Ərəb ölkələridir.Bu qiymətli bitki çox qədimdən Hindistanda və Yava adalarında becərilir.Lakin hazırda dünya ticarətini qəhvə ilə təmin edən əsas ölkə Braziliyadır.Bu ölkələrdə qəhvə ağaclarının beynəlxalq əhəmiyyətli plantasiyaları vardır.


Ardı →

Kivinin faydaları

  • Flora
Kivi meyvəsi vitamin, flavonoit və minerallar baxımından olduqca zəngindir. Xüsusilə, ehtiva etdiyi C vitamini, kalium və beta-karoten kivini möcüzə bir meyvə etməkdədir.

İtaliyadakı araşdırmalar kivinin xüsusilə 6-7 yaşında uşaqlarda tənəffüs yolları üzərində möcüzə kimi təsirlər yaratdığını göstərir. 
Ardı →

Alma-Malus Domestica

  • Flora
Alma qızılgülçiçəklilər (Rosaceae) fəsiləsindəndir.Azərbaycanda almanın 300-ə qədər müxtəlif növü və çeşidi vardır.Bunlardan 60-ı sənaye üçün əhəmiyyətlidir.Almanı digər şirəli meyvələrdən fərqli olaraq bütün il boyu saxlamaq olar.Almanın yetişmə fəsli aşagıdakı kimidir:
yay (iyul,avqust)

Ardı →

Qarpız,yemiş

  • Flora
Qarpız-Citrullus Vulgaris Schrad balqabaq (Cucurbitaceae) fəsiləsindən olub,bostan bitkisi kimi Azərbaycanda geniş becərilir.
Qarpızın tərkibində şəkər (qlükoza),boyayıcı maddələr,üzvi turşu (alma turşusu) karotin,B1,B2,C vitaminləri,dəmir və kalsium duzları vardır.Onun şirəsindən xalq təbabətində böyrək xəstəliklərində sidikqovucu kimi,eləcə də malyariya əleyhinə istifadə edilir.
Ardı →

Çiyələk

  • Flora
Çiyələk qızılgülçiçəklilər (Rosaceae) fəsiləsindəndir. Quba,Xaçmaz, Qusar,Qonaqkənd,Şəki, Zaqatala,Şuşa, Kəlbəcər,Lənkəran rayonlarında bu bitkinin ehtiyatı çoxdur.Çiyələk orqanizmdə maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır,həzmi asanlaşdırır.
Meşə çiyələyinin tərkibində qlükoza,saxaroza şəkərləri,aşı maddələri,C vitamini karotini,pektin maddələri,dəmir duzları,efir yağı var.

Ardı →

Tərəvəzlər haqqında

  • Flora
Pomidor SOLANUM LYCOPERSİCUM -badımcançiçəklilər (Solanaceae) fəsinləsindəndir.Tərkibində olan B qruplu vitaminlər,C vitamini və karotin,eləcə də şəkər və üzvi turşular onun son dərəcə yüksək qiymətli yeyinti məhsulu olmasına zəmin yaradır.Pomidorda orta hesabla 4% şəkər,0,6% mini,karotin,B1,B2,və K vitaminləri,yod birləşmələri müəyyən edilmişdir.Pomidorda olan yodun zob xəstəliyinə qarşı müalicəvi əhəmiyyəti vardır.


Ardı →

Armudun faydaları

  • Flora

Yumşaq, sulu və şirin bir meyvə olan armud sarı və yaşıl rəngdədir. Lifli olduğundan həzmi asan olur.

Tərkibində A, B1, B2, B3, B6 və C vitaminləri olan armud minerallarla olduqca zəngin bir meyvədir.

Qanı təmizləyir.

Soyuqdəyməyə yaxşı təsir edir.

Əsəbləri sakitləşdirir.

Yüksək təzyiqi aşağı salır.

Böyrək daşları və qumunun tökülməsində faydalıdır.

Sinir  sistemini gücləndirir.


Ardı →

Banan

  • Flora
Banan paxla (Fabaceae) fəsiləsindəndir.O hündür boylu ot bitkisi olub dünyanın bir sıra tropik və subtropik ölkələrində çox qədimdən geniş miqyasda becərilir.Belə ölkələrdən xüsusliə Çini,Cənubi və Mərkəzi Amerikanı,Afrikanı,Hindistanı və Avstraliyanı göstərmək olar.
Bananın bir çox növləri və sortları məşhurdur.Bunlardan: «Qromişel»,«Finger»,«Lakatan»,«Kavendiş»,«Qırmızı dakkan» və s.dünya ticarətinə çoxdan məlumdur.

Ardı →

Çiçəklər haqqında

  • Flora

Yaz fəslini çox sevriəm və yazın gətirdiyi yaşıllığı, təravəti, sərinliyi və rəngarəngliyi heç nə ilə dəyişmərəm. İndi hər yan gözəlləşməkdə, çiçək açmaqdadır.


Çiçəklər klassik hədiyyə kimi adlandırılsalar da, məncə, onlar indi də öz birincilik, vaciblik və incəliklərini qoruyub saxlayırıar. Yadınızdadırsa keçən yazıların birində qızılgüldən danışmışdım, indi də düşündüm ki, qızılgülün gözəlliyini vəsf elədim, bəs başqa güllər küsməzmi, onlara haqsızlıq olmazmı?! İstəyirəm çox sevdiyimiz başqa çiçəklərdən də qeyd edəm.


Ardı →