Рейтинг
+136.60

Fotosessiya

88 üzv, 354 topik

Ellen Jevettin mifik dünyası.

Heykəllər ilə sehrli canlılar. Müxtəlif heyvanların bədən hissələri bir yerdə ki, irreal heyvanlar. Ellen Jewett, self -tədris heykəltəraşdır. O, özünün butün qəribə heyvanlarını  köpük core, polimer gil, soyuq çini istifadə edərək yaradır. Onun incəsənəti orijinal, qeyri-adi və konseptualdır.


Ardı →

Bilirsiniz mən kiməm?

Öz körpələrini müşahidə edən valideynlər bəzən onların gələcəkdə hansı sənətə yiyələnəciyini də düşünürlər.Övladlarının gələcəyinin yaxşı olmasını istəyən ana-ata ən çox həkim,hərbçi olmasını istəyir.MondayMonday ləqəbi ilə tanınan parisli dizayner və fotoqraf Malo maraqlı bir fotosessiya təqdim edib.«Un jour,mon enfant tu seras» (Bir dəfə ,mənim balam ,sən… olacaqsan) layihəsinə əsasən körpələr müxtəlif sənət sahiblərinin geyimlərində əks olunublar.
 
Ardı →

Pul necə hazırlanır

dollar necə nəşr olunur?



ABŞ-da  Pul nişanlarının və qiymətli kağızların buraxılması üzrə Büronun işçiləri hər gün müasir dünyanın asaslarından birini təşkil edən pulların hazırlanması ilə məşğul olurlar.

Ardı →

Göz oxşayan Azərbaycan

Təbiəti sevirəm, elə bu səbəbdən hardasa 1 il əvvəl (daha dəqiqi 22.09.13) ən çox sevdiyim mənzərələri toplayıb topik halında nəşr etmişdim. Topikdə dünya ölkələrindən ən çox bəyəndiyim mənzərələr toplanmışdı. Və o topikə gələn bir irad nəticəsində (bizim özümüzdə bunlardan da gözəl mənzərələr var) bu topiki hazırlamaq qərarına gəlmişdim. İnternetdə gəzdim, dolaşdım… qarşıma çıxan ən gözəl şəkilləri bu topikə yığdım. Müəyyən vaxt aldı, amma yenə də etiraz edib, yox bizim bölgədə lap gözəl görüntülər var desəniz, sizə iki təklifim olacaq:

1. Bacarırsınızsa, şəkli topikin şərhinə əlavə edin;
2.
Alınmırsa, şəxsi mesajla mənə göndərin topiki redaktə edib əlavə edim.

Məqsədim, ölkəmizin ən gözəl yerlərini bu topikdə görüb gözlərimizi "şənləndirməkdi". :)

Bakı


Ardı →

Trini Şultz- sirli fotoları

Kaliforniyalı fotoqraf Trini Şultz  (Trini Shultz) öz kamersının obyektivi vasitəsi ilə mistik və

bəzən romantik portretlər yaratmaqla yeni aləmi təcrübədən kecirir.Hansı ki, burda sanki zaman dayanır. 


Ardı →

Tərcümə olunmayan sözlər



Hər dilin özünəməxsus, aid olduğu xalqın mədəniyyətinə, yaşam tərzinə xas xüsusi sözləri olur ki, digər dillərə bir sözlə tərcüməsi mümkün olmur. Belə sözlər ifadə etdiyi məna və lakonikliyinin cazibəsi ilə çoxumuza maraqlıdı. İşlərindəki xırdalıqlara olduqca önəm verən və hər illustrasiyasına daha yaxından baxmağa məcbur edən İngilis illustrator Mariya Tiurina da bu cazibəyə düşənlərdəndir. Belə ki, «Untranslatable words» proyekti çərçivəsində belə sözləri illustrasiyalarda canlandırıb.
Davamı →