Рейтинг
+26.75

internet aləmi

37 üzv, 50 topik

Internetdən video yüklə

Yəqin ki, bir çoxlarımız internetdə gördüyümüz videolardan bəzilərini öz kompüterimizə yükləmək istəmişik. Amma bəzilərimiz bunu necə etməyi bilmirik. Bu yazıda mən internetdən video yükləməyin bir neçə yolu haqda yazacam. Ümidvaram işə yarayacaq və istifadəsi asan olacaq.
Ardı →

YouTube

Youtube — dünyanın ən böyük video paylaşma sistemlərindən biri.
15 Fevral 2005-ci ildə 3 köhnə PayPal işçisi tərəfindən qurulmuş və oktyabr 2006-cı ildə Google tərəfindən satın alınmışdır.
«Tube» sözü Cathode Rels Tube; Televiziya tüpünden gəlmişdir. «Broadcast Yourself»; Özünü Dəyiş şüarı ilə yola çıxmışdır.

Tarixi
Əvvəllər PayPal'da işləyən Steve Chen, Chad Hurley və Jawed Karim videoların e-mail on yollanılamaması üzərinə 15 Fevral 2005-ci ildə yaradılmasına baxmayaraq monetar problemlər səbəbi ilə ilk video 23 Aprel 2005-ci ildə Jawed Karim tərəfindən yüklənmişdir.
YouTube 9 Oktyabr 2006 cı ildə Google tərəfindən 1.65 milyard dollara satın alınmışdır. Bu Google tarixindəki ən böyük alqıdır. Google-un ödədiyi 1.65 milyard dollar YouTube əməkdaşları arasında paylaşılmışdır.
Ardı →

Domen adları

Domen – İnternet şəbəkəsində domen adlar fəzasının sahəsidir.


Domen ad dedikdə domenin simvolik adı nəzərdə tutulur. Domen ad bir domen daxilində istənilən hərf və rəqəm birləşməsi ola bilər. Domenin tam adı nöqtə ilə ayrılmış bütün domenlərin adlarından təşkil olunur və İnternetdə nəşr edilmış hər hansı veb-saytın ünvanını göstərir.


Məsələn, m.kayzen.az domen adı üçüncü səviyyəli az domeninə aiddir, o da öz növbəsində ikinci səviyyəli kayzen domeninə, kayzen isə birinci səviyyəli az domeninə aiddir.


Ardı →

İctimai nişanlama (əlfəcinləmə) nədir?

Ssenari


Bu günlərdə Anar bir çox işini Veb üzərinden görür. Xəbər oxuyur, işi ilə əlaqəli olaraq axtarış aparır. Anar bir neçe yerdən məlumat almaqdadır: e-məktub vasitəsiylə peşəkar təşkilatlardan və kolleqalardan məlumat bülletenləri, bir çox RSS nəşrlər və axtarış motorlarından istifadə edərək hal hazırda və ya gələcəkdə lazım olacaq vəsait və məlumat tapmağa çalışır.


Əldə etdiyi məlumatı şəxsi Veb bələdçinin əlfəcin və ya nişanlama xassəsini istifadə edərək nizama salma metodu artıq səmərəsiz olmaqdadır. Belə ki, əgər məlumat bir neçə kateqoriyaya aid isə, bir neçə qovluğa qeyd etmək lazım olur.


Ardı →

Google Reader haqda hələ də yazmaq olar

Azərbaycanda google reader-dən istifadə niyəsə aşağı səviyyədə.İnanıram ki Azəricə bu web-imkan barəsində daha ətraflı bilgiləndirmələrə ehtiyac var. bir addım da mən atıram bəs həm ona görə bu Greader-i tövsiyə edməni önəmli sayıram ki özüm netdə olanda ən çox baş vurduğum yer orası olur. yəni bağımlılıq yaradıb məndə və həm çox yararlı olduğunu düşünürəm. yəni bir an üçün təsəvvür eləyin ki netdə oxuduğunuz hər bir sayt, önəm verdiyiniz səhifələr bir yerdə cəmləşib və lazım deyil ki onları oxumaq üçün addresslərini dənə dənə biləsən yaxud uzun yollara əl atasan.

Ardı →

Bing axtarış sistemi

Bing, bing.com ünvanında yerləşən,Microsofta məxsus axtarış sistemidir. Bing təkamül yolu ilə inkişaf edib:
1. —2006-cı illə qədər o MSN Search (http://search.msn.com/)
2.2007-ci ilin martına qədər Windows Live Search (http://search.live.com/) adlanırdı.Sonralar isə Microsoft şirkəti onun adını dəyişdirdi və Bing qoydu. Hazırda dünyada ikinci ən böyük axtarış sistemi məhz Bing sayılır.Bəzi mənbələrə görə isə üçüncü sayılan Bing, Google və Yahoo! axtarış sistemləri ilə mübarizə aparır. Amma kəskin rəqabət şəraitində Microsoft və Yahoo! razılığa gəliblər ki, Yahoo Bing-in köməyindən yararlanacaq.


Davamı →

Qloballaşma dövründə kiberterrorçuluq təzahürlərinin dövlət təhlükəsizliyi üçün yaratdığı təhdidlər

Son illər informasiya-kommunikasiya texnologiyaları (İKT) elə bir sürətlə inkişaf edir ki, onun sonrakı fəsadlarının əvvəlcədən dəqiq müəyyən edilməsi çox zaman mümkün olmur və sonradan yaranan neqativ vəziyyətin aradan qaldırılmasına yetərincə vəsait, zaman və bilik sərf etmək lazım gəlir. Əsasən də, İnternet qlobal şəbəkəsində tətbiq edilən yeni texnologiyalar, layihələr və müxtəlif proqramlar ilk baxışdan faydalı və zərərsiz görünsə də, təcrübə göstərir ki, bir çox hallarda onların yaratdığı problemlərin qarşısını tam almaq mümkün olmur.
Kompüter şəbəkələrinin genişlənməsi kibermünaqişələrdə şəbəkə texnologiyalarının imkanlarından daha geniş istifadə etməyə, şəbəkə istifadəçilərinin fəaliyyətlərində koordinasiyanın, əhatəliliyin və mürəkkəbliyin artmasına şərait yaradır. Bu isə kibermünaqişələrin çoxalmasına, onların daha təcrübəli və müasir İKT vasitələri ilə təmin olunmuş istifadəçilər tərəfindən aparılmasına səbəb olur.
Davamı →

Google ən populyar 1000 sayt

Dünya üzrə ən məşhur saytların reytinqi üçün Alexa reytinq uzun müddət idi ki,fəaliyyət göstərirdi.Səhv məlumat versə də(o yalnız brauzerində Alexa toolbar yükləmiş istifadəçilərin girdiyi saytları sayırdı),müəyyən qədər populyar idi.Dünyada ən populyar saytlar hansıdır sualının cavabını bilmək üçün çox vaxt http://www.alexa.com/topsites basmaq kifayət idi.Amma artıq Google öz yeni məhsulu ilə onun da rəqibi oldu. http://www.google.com/adplanner/static/top1000/ ünvanına dsxil olmaqla ən məşhur 1000 saytı görmək olar.Google özünü bura daxil etməyib:)
yerisaytın adıkateqoriyaunikal ziyarətçisəhifə baxışı
1facebook.comsosial şəbəkə540,000,000570,000,000,000
2yahoo.comWeb Portal490,000,00070,000,000,000
3live.comsxtarış sistemi370,000,00039,000,000,000
4wikipedia.orglüğət və ensiklopediya310,000,0007,900,000,000
5msn.comWeb Portal280,000,00011,000,000,000
6microsoft.comSoftware230,000,0003,300,000,000
7blogspot.combloq servisi230,000,0004,400,000,000
8baidu.comWeb Portal230,000,00027,000,000,000
9qq.comEmail & çatlaşma170,000,00025,000,000,000
10mozilla.comInternet Clients & Browsers140,000,0002,100,000,000



Kifayət qədər maraqlıdır.
Davamı →

“@”işarəsi internetin rəmzi simvoluna necə çevrilib?

Keçən əsrin 70-ci illərində kompyuter rabitəsi təzəcə formalaşdığı bir vaxtda alimlər əlaqə xətti ilə kompyuterlər arasında yalnız müəyyən faylları mübadilə edə bilirdilər, şəxsi mesaj və ya məktub göndərmək isə mümkün olmurdu. Bu problemi vaxtı ilə ARPA (Advanced Research Projects Agency — Perspektiv Tədqiqat Layihələri Agentliyi) şəbəkəsinin yaradılmasında iştirak etmiş BBN (Bolt, Beranek və Newman) texnologiyalar kompaniyasının əməkdaşı Rey Tomnilson adlı gənc mütəxəssis 1971-ci ildə həll etdi.

Tomnilson bir növ hakerlik edərək ARPANET-də istifadəçini kompyuterdən ünvan vasitəsi ilə ayırmaq metodunu tapır. Proqramçı şəbəkədə şəxsin və onun istifadə etdiyi kompyuterin adlarını “@” işarəsi ilə ayırmaqla yeni ünvan yaradır. Misal üçün user@computer göstərir ki, “user” adlı istifadəçi filan kompyuterdədir.
Ardı →

Sosial hesablarınızda nələri paylaşmaq risklidir ?

Müasir dövrdə sosial şəbəkənin istifadəsi həyatımızın bir parçasına çevrilib. Amma sosial şəbəkənin riskləri də həyatımıza öz mənfi təsirini göstərə bilər. Bəs özümüzü bu risklərdən necə qoruya bilərik ? 

Ünvan

Ünvan paylaşımı rəqəmsal dünyada ən çox görülən səhvlərdən biridir. Bu vəziyyət şəxsiyyət oğruları və digər zərərli istifadəçilər tərəfindən gözlənilməz problemlərə səbəb olur. Ünvan məlumatları onlayn platformalarda
Davamı →