Рейтинг
+71.26

Kino

54 üzv, 248 topik

Qadınlar haqqında ən yaxşı filmlər

  • Kino
Asfaltda Manon
"Ən yaxşı qısametraflı film" kateqoriyasında «Oskar» mükafatına nominant olub, Torontoda BKF-də izləyici simpatiyası mükafatını qazanıb.

Yaz günündə Manon adlı gənc fransız qadın velosipeddə sevgilisinin görüşünə tələsir və qəzaya düşür. Qızın gözləri qarşısından həyatın unudulmaz anları barədə xatirələr keçir.
Ardı →

"Susuz yaz"- türk kommunistinin ilk filmi

  • Kino

Film 1963-cü ildə yazıçı Yaşar  Kamalın “qocalmayan uşaq” adlandırdığı,  Cümhuriyyət dövrünün ən məşhur yazarlarından Nəcati Cumalinin eyni adlı hekayəsi əsasında çəkilib. Nəcati Cumali hekayəni 1962-ci ildə İzmirin Badəmlər kəndində vəkil olaraq işlədiyi zaman apardığı müşahidələr əsasında yazıb. Filmin rejissorluğunu isə demək olar ki, çəkdiyi əksər filmlər ilə başı daim senzura ilə qeylü-qalda olan Türkiyənin ilk rejissorlarından olan Mətin Ərksan ilə amerikalı rejissor Devid E. Durston etmişdir. Musiqisini Yunanıstanın Akademiya mükafatı laureatı Manos Hacidakis bəstələyib.


Ardı →

Dünyanın ən maraqlı filmləri

  • Kino
86 yaşını qeyd edən “Oskar” kinematoqraf üçün ən arzulanan və prestijli mükafatlardan hesab edilir. Mükafatın təsis edilməsi ideyası Luis Meyerə məxsusdur. 1927-ci ildə MGM (Metro Goldwyn Meyer) şirkətinin prezidenti Luis Meyerin inadkarlığı sayəsində mükafat nəhayət ki, təsis edildi. İlk “Oskar” təqdimetmə mərasimi isə Los-Ancelesin ən böyük hotellərinin birində “Hollivud Ruzvelt”də keçirildi. Həmin il 15 mükafat öz sahibini tapdı. 84 illik tarixi dövründə “Ən yaxşı film” nominasiyasına çoxlu sayda filmlər layiq görülüb. Onlardan bəziləri tez unudulub, bəziləri kimlər üçünsə sadəcə sevimli film kateqoriyasında qalıb, bəziləri isə dünya kino tarixində silinməz iz buraxıb.

Bəs görəsən ən çox “Oskar” alan filmlər hansılardır? Hər il 24 nominasiyada (müxtəlif illərdə nominasiyaların sayı da müxtəlif olub) təqdim olunan bu mükafat hansı filmin arxivində sayına görə rekorddur? Həmin filmlərdən bir neçə nominasiya üzrə “Oskar” a layiq görülənləri sizə təqdim edirik. Bu filmlər həm tamaşaçı, həm də professional rəğbəti qazananlar sırasındadırlar. Beləliklə, dünya kinematoqrafına ən çox “Oskar”la daxil olan 10 film:
Ardı →

Sözlər həyatı dəyişə bilər

  • Kino
“Biz hamımız həyatda seçim edirik. Önəmli olan bu seçimlə yaşamaqdır” (filmdən sitat)

Sözlər… Nədir sözlər? Gündəlik həyatımızda istifadə etdiyimiz səslər və hərflər birləşimi yoxsa, bir insanı məhv edə bilən, bir digərinə isə xoşbəxtlik gətirən möcüzə?

Ömrünü sözlərə həsr edən bir yazıçı həyatdan nə istəyər? Məşhurlaşmaq yoxsa müxtəlif insanların hekayələrini digərlərinə çatdırmaq? Şöhrətpərəstlik yoxsa maarifçilik? Bəlkə, sadəcə digərinin yazdığını oğurlamaq? “Sözlər”in qəhrəmanı məhz bu yolu tutur. O, yazıçı olmaq arzusundadır. Lakin yazdığı romanlar heç bir agentlik tərəfindən qəbul olunmur. Adi bir təsadüf isə onun qarşısında inanılmaz imkanlar açır.

Parisdə əntiq əşyalar dükanından alınan köhnə çantadan tapdığı bir hekayə onun həyatını dəyişir. Daha doğrusu, o, köhnə çap maşınında yazılan bu sözlərin onun həyatını dəyişməyinə izin verir. Saralmış vərəqlərdəki hər bir sözü öz beyninin, qəlbinin süzgəcindən keçirib kompyuterdə yazan Rodi anlayır ki, özü heç vaxt elə bir hekayə uydura, yaza bilməyəcək.

“O, düşündüyü kimi birisi deyildi və qorxurdu ki, heç vaxt da olmayacaq”. Bu sözlər ona yad idi, o heç gözləmədiyi bir aləmlə üzləşmişdi və bu aləm ona arzuladığı dəyəri qazandırdı. Lakin bu kitab onun deyildi.
Ardı →

Kino aləmindən maraqlı faktlar

  • Kino

Kino öz qaydaları ilə inkişaf edən böyük biznesdir. Yaradıcı əməyin və texniki imkanların birgə məhsulu olan kino istehsalı prossesi maraqlı hadisələrlə də yadda qalır.

Bir çox məşhur şirkətlər məhsullarını film vasitəsilə reklam edir. Reklamçıların dilində bu “Product plasement” (gizli reklam) adlanır. Amerika filmlərində ən çox istifadə olunan brendlərin reytinq cədvəli də var. Həmçinin hər il təqdim olunan “Brandcameo Product Placement Awards” mükafatı da təqdim olunur. Beləliklə, ən çox reklam olunan brendlər siyahısında birinci yeri “Apple” tutur. Brend 2010-cu ildə ABŞ-da hər 33 filmdən 10-da görünüb. İkinci yerdə – “Nike”, “Chevrolet” və “Ford”, üçüncü yerdə “Sony”, “Dell”, “Land Rover” və “Glock” şirkətləri dayanır.


Ardı →

İndiyədək çəkilmiş 10 ən yaxşı film

  • Kino
Hər gün bir çox yeni film viziona girməkdədir. Onların bir qismi asanlıqla unudulur, çox az qismi isə yaddaşlara yazılır...Bir filmi dəyərli edən ən böyük xüsusiyyət kassa hasilatı hesab edilsə də, çox insanlar illər sonra belə xatırlanan bir filmi daha dəyərli hesab edirlər. Budur sizə indiyə qədər çəkilmiş 10 ən yaxşı film.

10. Fight Club
Növ: Dram
Rejissor: David Fincher
Baş rol aktyorları: Edward Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter
Çəkilmə tarixi: 1 İyul 1998 – 11 Dekabr 1998
Büdcə: 63,000,000 dollar
Hasilat: 108,023,395
Müddət: 139 dəqiqə

9. The Lord of the Rings: The Return of King
Növ: Macəra, Fantastik, Döyüş
Rejissor: Peter Jackson
Baş rol aktyorları: Orlando Bloom, Viggo Mortensen, John Rhys – Davies, Elijah Wood, lan McKellen
Çəkim tarixi: 11 Oktyabr 1999 – 22 Dekabr 2000
Büdcə: 94,000,000 dollar
Hasilat: 1,129,227,325 dollar
Müddət: 201 dəqiqə
Ardı →

Ən yaxşı tarixi filmlər

  • Kino
İnsanların zövqləri film seçiminə görə də çox fərqlənir. Bu, xasiyyətimizdən, çox zaman da əhvalımızdan asılı olan bir şeydir.

Kino janrları müxtəlifdir. Kiminin zövqünü dramlar, kimininkini melodram, qorxu filmləri oxşayır. Son zamanlar üstünlük triller və psixoloji filmlərə verilir.

Bu dəfə sizlərə müharibəyə aid olan, yəni tarixi filmlərdən söz açmaq istəyirik. Çox mürəkkəb süjet xəttinə sahib olan bu filmlər həqiqi (həyatda baş vermiş) hadisələri əks etdirir.

Sizləri bu maraqlı siyahıya nəzər salmağa çağırırıq. Filmlər arasında baxmadıqlarınız varsa, sizlərə onları izləməyi tövsiyə edirik. Bu da siyahı:
Ardı →

TOP 10 psixoloji film

  • Kino
Fərqli insanların fərqli düşüncə tərzi və fərqli maraqları var. Bu fərqi, biz eyni zamanda insanın üzərində seçimini saxladığı filmlərdən də müşahidə edib, görə bilərik. Psixoloji filmlər çox vaxt qarışıq və mürəkkəb sujet xəttinə sahibdirlər. Amma, eyni zamanda, məhz bu filmlər sizləri düşünməyə və həyatınızda baş verən hər bir hadisədən dərs almanıza səbəb olur.

Sizlərə son illər ərzində ən çox baxılan və sevilən psixoloji filmlərinin TOP 10 sıralamasını və o filmlərin əsas şüarlarını təqdim etmək istərdim. Beləliklə, həmin filmlər bunlardır:
Ardı →

Simpsonlar

  • Kino
SimpsonlarBəzilərimizin yadında uşaqlıqdan baxdığımız ən uzun serial “Santa Barbara”, bəzilərimizin yadında isə “Simpsonlar” qalıb. İlk dəfə rus kanalı olan Ren Tv-dən bu seriala baxanda təxminən ibtidai sinifdə oxuyurduq. İllər keçdi, “Santa Barbara” belə bitdi, amma “Simpsonlar” bitmədi. Yaşıdımız olan bu multfilm dünyanın ən uzun mult-serialı olmaqla, həm də ən uzun sitkom və ən çox sayda ulduzların dəvət aldığı televiziya serialı kimi də Ginnesin Rekordlar Kitabına düşüb.

Bundan başqa, 2013-cü ildə ən yaxşı qısametrajlı animasiya filmi nominasiyasında Oskar, 4 müxtəlif kateqoriyada 27 dəfə “Emmi”, 3 dəfə British Comedy Awards və digər mükafatlar alıb. “Time” jurnalı onu, “yüzilliyin ən yaxşı televiziya serialı” “Empire” jurnalı isə “bütün dövrlərin ən yaxşı televiziya şousu” adlandırıb. Serialın şərəfinə Hollivudun “Məşhurlar Xiyabanı”nda ulduz da var. Hal-hazırda dünyanın yüzdən çox ölkəsində tanınır.

Bu multfilm kəskin satira ilə bir çox klişe və stereotipləri dağıdır, “orta statistik amerikalının” həyat tərzini əks etdirir. Serialın yaradıcısı Mett Qreyninq o vaxtlar məşhur olan “Cəhənnəmdə yaşamaq” komiksinin müəllifi kimi tanınırdı. O, əvvəlcə elə bu komiksi qısametrajlı animasiya seriyaları kimi davam etdirmək istəyirdi. Lakin komiks qaydalarını pozmamaq üçün birdən-birə fikrini dəyişdi və o, amerikan ailəsinin həyatı haqqında plan çəkməyə başladı.
Ardı →