Рейтинг
+45.12

Lətifələr

50 üzv, 81 topik

Xalq şairi Qabilin lətifələri

Azərbaycanın Xalq şairi Qabilin zarafatları, duzlu-məzəli lətifələri uzun illərdir xalq arasında gəzib dolaşmaqdadır. 

O, daha çox güldürməyi, gülməyi sevirdi. Baş verən hadisələrə özünəməxsus yanaşma tərzi istər-istəməz dodaqlara təbəssüm qondururdu.

Qabilə bu hörməti qazandıran onun zəngin yaradıcılığı ilə yanaşı, ötkəmliyi və cəsarət sahibi olmasıdır. 
Xalq yazıçısı İsmayıl Şıxlı onun haqqında lətifələri toplayaraq “Dostum Qabilin qəribə əhvalatları” adı ilə nəşr etdirib. 

Zaman keçəndən sonra şairin 90 illik yubileyi ərəfəsində ailəsində olan qəribə hadisələrlə bağlı oğlu Mahir Qabiloğlu da “Atam Qabilin qəribə əhvalatları” adlı kitab çap etdirib və bu kitablar xalq içində sevilə-sevilə oxunur.

Xalq yazıçısı İsmayıl Şıxlının Qabil haqqında yazdığı “Dostum Qabilin qəribə əhvalatları” kitabından:
Davamı →

Şerlok Holms və Dr.Vatson düşərgədə


Şerlok Holms və professor Vatson birlikde düşərgəyə gedirlər.
Yaxşıca yeyib içdikdən sonra, yatmaq üçün çadırlarına çəkilirlər. Bir neçə saat sonra Holms oyanır və dərhal yoldaşını da oyandırır.

— Vatson, ətrafa bax və mənə nə gördüyünü de.


Ardı →

Həkim yumoru

1.  Məktəbdə tibbi müayinə zamanı həkim birinci sinif şagirdindən soruşur:
— Burun və qulaqlarından şikayətin var ?
— Var. Paltarımı geyinəndə mənə mane olurlar

2.  Diş həkiminin kabinetinin qarşısında lövhə:
Diş insana iki dəfə havayı verilir, üçüncü dəfə pul ödəmək lazımdır.

3.  Təcili yardıma zəng:
— Kömək edin! Mənim yoldaşım doğmağa başlayır !
— Bu onun ilk uşağıdır ?
— Başınız xarab olub, bu onun əridir.
Ardı →

Lətifələr :) (3)

                                                                         

1)Polis: Harda yaşayırsan ?
MameD: Ailəmlə.
Polis: Ailən harda yaşayır ?
MameD: Mənimlə.
Polis: Siz hamınız harda yaşayırsınız ?
MameD: Evdə.
Polis: Eviniz hardadı, ay vətandaş ?
MameD: Qonşunun evinin yanında.
Polis: Qonşunun evi hardadı ?
MameD: Desəm inanmazsanız.
Polis: Denən.
MameD: Bizim evin yanında…


Ardı →

Lətifələr :)

Sizlərə ən gülməli bildiyim bir neçə lətifəni yazmaq istədim.Belə ki;

1)Alo 103-dü?
-Bəli
-Ambulans var?
-Bəli var
-Bizdə də var yarışaq?
2)Oğlan:Sevgilim sən göydən düşmüş mələksən.
Qız:Ayyy çox sağol əzizim.
Oğlan:Amma baxan kimi bilinir ki,üzü üstə düşmüsən:))
3)Bir gün bir kişi psixoloqun yanına gəlir və deyir:


Ardı →

Nüvədi kəndinin lətifələri

  • Oqtay Cəfərov kəndin tamahsız, əliaçıq, düzlüyü sevən cavan bir bağbandır. Oqtay bir gün Kəhriz dəhnəsinə piyada gəlir. Bu zaman Bahadırın üç ənik iti ona hücum edir. Elə bu an maşında adamlar da gəlib bulağa çatırlar. Oqtay daş götürüb özünü qoruyarkən arxadan gələn iri it heç nəyə baxmadan irəliləyib onun üst-başını yalayır, qalan üç it də sakitləşir. Oktayın yadına düşür ki, bu itə on il bundan qabaq çobana köməyə gedərkən ona bollu-bollu çörək atıb. Mehribanlıq göstərən iti Oqtay bir təhər sakitləşdirir. Maşındakılar hər dəfə olduğu kimi. Yenə də ”Oqtay al bu bidonu doldur. Oqtay al bu kanistiri dolrur” deyirlər.
    — Hamınız bir dəqiqə sakit olun, bir söz demək istəyirəm,--deyə Oqtay sözünə davan edir:--Ay işçilər, on il bundan qabaq bu itə çörək atdığımdan indi mənim əl-ayağımı yalayır. Ancaq sizə on ildir ki, su doldururam, yaxşılıq edirəm. Bu itdə olan qeyrəti sizdə görmədim. (kənd söhbəti).

Davamı →

"Gedirəm biletin pulunu verməyə!"

                                                    Stefen Likok

                Yumorist yazıçı Stefen Likokun yanına birisi gəlib gülüş doğuran yazı yazmaq üsulunu öyrənmək istədiyini bildirir. Yazıçı ona deyir:

-          Gülməli yazı yazmaq çox asandır. Qələm, kağız və mürəkkəb hazırlayırsınız başlayırsınız başınıza gələn fikirləri yazmağa.

Həmin şəxs:


Ardı →

Gülməli lətifələr

Bir gün qarişqa qaça qaça meşə ilə gedir.Dovşan qarişqanın qarşısına çıxır soruşur ay qarişqa hara qaçırsan belə?qarışqa deyir heç kimə demə filin bacısı hamilədi məndən şübhələnirlər,məndə ölkəni tərk eləyirəm=))

Ardı →