Bahar xoş gəlir

Mus: Qənbər Hüseynli, söz: Hüseyn Aıif

Nə gözəl ay gəlir, yaz gəlir, yay gəlir.
Qaynayır bulaqlar, gəl, gəl, ay bahar!
Yamaclar gəl deyir, qız-gəlin al geyir,
Yel vurur, yellənir, könül dillənir.

Nəq.:

Qonaq gəlir ay, illər sevinsin.
Coşsun ürək, nəğmə deyək, dillər sevinsin.
Çıraqlı şəhərim, buruqlu Xəzərim!

Oz eşqim, öz baxtım, gözəl paytaxtım!
Dilimə söz verin, səsimə səs verin!
Sevinsin Mil-Muğan, gülsün Gündoğan!
Ey yaşıl bağlarım, qoca dağlanm!
Ey ata torpağım, ana diyarım!

Ey səhər, ey Günəş, tez parlayın bir,
Elimin-günümün bahan gəlir!

Nə gözəl ay gəlir, yaz gəlir, yay gəlir;
Qaynayır bulaqlar, gəl, gəl, ay bahar!
Bahar xoş gəlir, bahar xoş gəlir...
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh