Hər vətən deyəndə mən

Musiqisi: Oqtay Kazımi, sözləri: İsgəndər Coşqun

Hər Vətən deyəndə mən,
Yadıma ömrümün ilk çağı düşür,
Mehriban anamın qucağı düşür.

Hər Vətən deyəndə mən,
Ucalır gözümdə o qəlbi dağlar,
Yoluma gül səpir bağçalar, bağlar.

Hər Vətən deyəndə mən,
Kəpəzdən, Qoşqardan ötüşür yolum,
Göy gölün boynuna dolanır qolum.

Hər Vətən deyəndə mən,

Laylamı Kür çalır, nəğməmi Xəzər,
Aylarım, illərim ömrümü bəzər.

Hər Vətən deyəndə mən,
Əyninə al-əlvan don geyir Bakı.
Səsimə səs verib, can deyir Bakı.

Hər Vətən deyəndə mən,
Gəzirəm Şirvanı, Mili, Muğanı,
Bağrıma basıram Azərbaycanı.

 

 

Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007

 

0 şərh