Bülbül ( Xalq mahnısı)

Bülbülün geydiyi san,
Ağlayaram zarı-zarı.
İtirmişəm gözəl yan,                   z
Oxu, oxu, nazlı bülbül!

Nəq.:

Axtanram nazlı yan,
Oxu, oxu, nazlı bülbül!
Bülbülün geydiyi atlas,
Atlasa iynə batmaz.
O qız ölər, məni atmaz,
Oxu, oxu, nazlı bülbül!

Nəq.:

Yanm ölər məni atmaz,
Oxu, oxu, nazlı bülbül!
Bülbülün geydiyi yaşıl,
Gün dəyəndə panldaşır,
Qız görsəm, dilim dolaşır,
Oxu, oxu, nazlı bülbül!

Nəq.:

Yar görsəm, dilim dolaşır,
Oxu, oxu, nazlı bülbül!
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh