Balaşın mahnısı ( Sevil operasından)

Mus: Fikrət Əmirov, söz: Cəfər Cabbarlı

Dilbər, o gözlərin xəstəyə dərman,
Bahar ətri gəlir dodaqlarından.

Ey nazənin, ey dilbər.
Sən incə mələksən,
Ey nazənin, ey dilbər.
Bütün dünyada təksən.

Gəl. yandım aman, qaşları kaman,
Güllər ətrin alır yanaqlarından.
Ey gözəllər gözəli, sən incə mələksən,
Ey nazənin, ey dilbər.

Biitün dünyada təksən.
Aşiqinəm mən sənin,
Rəhm eylə. Dilbər xanım,
Ayımsan. ulduzumsan,
Sənə qurban bu canım.
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh