Fatma nənə

Xalq mahnısı

Al geyib, yaşıl bürünər,
Nənəm, nənəm, nənəm.
Saçları yana hörülər
Nənəm, nənəm, nənəm.

Yel vurar sinən görükər,
Nənəm, nənəm, nənəm.
Ay mənim Fatma nənəm.

Köynəyinin gülü yaşıl,
Nənəm, nənəm, nənəm.
Süsən sünbülə dolaşır,
Nənəm, nənəm, nənəm.

Gözəllik sənə yaraşır,
Nənəm, nənəm, nənəm.
Ay mənim Fatma nənəm.

Kələyağının ucu sarı,.
Nənəm, nənəm, nənəm.
Açıldı könlüm qüban,
Nənəm, nənəm, nənəm.

Söylə görüm kimin yan.
Nənəm, nənəm, nənəm.
Ay mənim Fatma nənəm.
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh