Gecələr

Mus: Şəmsi Kərimov, söz: Bəxtiyar Vahabzadə

Göydə yanır ay para,
İşıq düşür yollara,
Bənzəyir nağıllara,
Bizim ulu gecələr,
Gecələr, gecələr, gecələr.

Nəq.:

Səsləyib haylar məni,
Ulduzlu göylər məni,
Yuxudan eylər məni,
Bu yuxulu gecələr,
Gecələr, gecələr, gecələr,
Gül qoxulu gecələr.

Dan ulduzu pəncərə,
İşıq saçır hər yerə,
Gəsə bilmir səhərə,
Gedən yolu gecələr,
Gecələr, gecələr, gecələr,
Əsrar dolu gecələr.
 
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh