Kim bilir

Mus: Sevda İsgəndərova, söz: Baba Vəziroğlu
 
Nə biləydim-hicran hara, mən hara,
Necə düşdüm bu yağışa, bu qara.
Ümid səpdim sən getdiyin yollara,
Yaz gələndə bitəcəkmi, kim bilir?

Nəq:

Kim deyir ki, sevdiyini atar yar,
Sevgi varsa,öz yarma çatar yar.
Səni məndən ayn salan qatarlar,
Bir də burdan ötəcəkmi, kim bilir?

Vüsal günlərində küsən ayrılıq,
Hicran çağlarında əsən ayrılıq,
İndi aramızı kəsən ayrılıq,
İlim-ilim itəcəkmi, kim bilir?!
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh