Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Hindistan küçələrinin zir-zibili təmizləyən Rolls Royce avtomobili

Bir gün Hind kralı Jai Singh London küçələrində adi paltarda gəzərkən Rolls Royce avtomobilinin satışına rast gəlir. Yaxınlaşıb qiyməti və haqqındakı digər məlumatlarla maraqlanmaq istəsə də, satıcı onun kasıb bir hindli olduğu zənn edir və dükandan qovur.
Bir neçə saatdan sonra öz təntənəli libasında geri qayıdan kral salondakı 6 avtomobilin hamısını alır. Ona edilən hörmətsizliyə cavab olaraq maşınları Hindistana aparıb orada kommunal şöbənin ixtiyarına verir. Nəticədə bu maşınlar gördüyünüz şəkildə Hindistan küçələrindəki zir-zibili təmizləməkdə istifadə edilir.
Bu hadisə firmanın bütün uğurlarını alt-üst edir. Daha sonra üzrxahlıq edərək yenidən nüfuzlarını bərpa edirlər.

Bir gün Hind kralı Jai Singh London küçələrində adi paltarda gəzərkən Rolls Royce avtomobilinin satışına rast gəlir. Yaxınlaşıb qiyməti və haqqındakı digər məlumatlarla maraqlanmaq istəsə də, satıcı onun kasıb bir hindli olduğu zənn edir və dükandan qovur.

Bir neçə saatdan sonra öz təntənəli libasında geri qayıdan kral salondakı 6 avtomobilin hamısını alır. Ona edilən hörmətsizliyə cavab olaraq maşınları Hindistana aparıb orada kommunal şöbənin ixtiyarına verir. Nəticədə bu maşınlar gördüyünüz şəkildə Hindistan küçələrindəki zir-zibili təmizləməkdə istifadə edilir.

Bu hadisə firmanın bütün uğurlarını alt-üst edir. Daha sonra üzrxahlıq edərək yenidən nüfuzlarını bərpa edirlər.
Davamı →

Dünyanın ən sağlam mətbəxi

Forbes-in açıqlamasına görə dünyanın ən faydalı və sağlam mətbəxi-yapon mətbəxidir. Yaponiya həmçinin uzun ömürlü insanların vətəni kimidə seçilir. Yapon mətbəxində istifadə olunan ərzaqların böyük əksəriyyətini kələmin bütün növləri və balıq məhsulları tutur.

Yaponlar eləcə də qarabaşaq unundan olan ərişdən bəyənirlər, hansı ki, mikroelementlərin mənbəyi hesab olunur. Və ən vacib nüans: Yaponlar heç vaxt tam doyana kimi yemirlər, buna görədə onlar həmişə fiziki cəhətdən formada olurlar.

Çin mətbəxi isə bu kateqoriya üzrə 3-cü yer tutur. Orta uzunömürlülük bu ölkədə 73 yaşdı və sadəcə əhalinin 1,8%-i artıq çəkidən əziyyət çəkir. İqlimlə əlaqədar bu ölkədə çox tərəvəz və meyvə yoxdur. Lakin qidalanmanın əsasını balıq yeməkləri, keyfiyyətli süd məhsulları, qara çörək təşkil edir.

Yaxşı mətbəx kimi Aralıq dəniz ölkələrinidə-İspaniya və İtaliya mətbəxini hesab edirlər. Bu ölkələrin mətbəxlərinin əsasını zeytun yağında hazırlanmış qidalar və dəniz məhsulları təşkil edir.
Ardı →

Suya batmış şəhər - Heraklion

İki min il bundan əvvəllərə qədər Nil çayı sahilində, İsgəndəriyyənin 25 kilometrliyində yerləşən Heraklion şəhəri “Misirin qapısı” hesab edilirmiş.

 Bu liman şəhərindən keçərək hər gün Misirə neçə-neçə gəmi daxil olar və ya Misiri tərk edərmiş. Artıq bu şəhər mövcud deyil. Bu qədim şəhər artıq 2000 ildən çoxdur ki, dənizin dibindədir.

  Qədim Heraklion şəhəri dəniz səviyyəsindən cəmi 1 metr hündürlüyündə olan bir sahədə salınmışdır. Təbii kataklizmlər, dəniz dalğaları bu şəhəri çox asanlıqla suya qərq etmişdir. İndi bu şəhər Abukir körfəzində, 6 metr dərinliyində dəniz dibindədir.

  Parisdə yerləşən Avropa Sualtı Arxeologiya İnstitunun təsisçisi Frenk Qoddionun rəhbərlik etdiyi arxeoloqlar qrupu dənizin dibində həmin şəhərin qalıqlarını tapmışlar. Suyun altında qalmış qədim şəhərin qalıqları içərisində məbəd və məbəddə qoyulmuş Yunan allahlarının qədim heykəllərinin qalıqları da aşkar edilmişdir.


Ardı →

Texnologiyadan öncəki peşələr

Hazırda sürətlə inkişaf edən texnologiya insan həyatını tamamilə dəyişib. Bunun ən gözəl nümunəsini tamamilə dəyişən və ya yox olan peşələrdə görmək olur. Texnologiyanın yox etdiyi, ancaq vaxtilə insanların  qazan üçün gördükləri peşələr vardır ki, indi onları xatırlayan hətta bilən yoxdur.

1. Boulinq şarlarını düzənlər
Bir zamanlar xüsusən azyaşlı uşaqların çörək pulu qazanmaq üçün sevdikləri bu peşə artıq texnologiya ilə əvəzlənib.

  


Ardı →

Albinos adamlar

Albinoslar — belə insanlar genetik cəhətdən ferment çatışmazlığından əziyyət çəkirlər. Albinoslar görünüş cəhətdən adi insanlardan çox fərqlidirlər: onların dərisi bəyaz, saçları çox açıq rəngli və gözlərinin ətrafı, demək olar ki, rəngsiz olur. Onların dərisi heç vaxt qaralmır, lakin gün şüası onların dərisini qızardır.

Qədim zamanlarda bu xəstəlik ilə doğulan insanlar böyük təhlükələrlə üzləşirdilər. Orta əsrlərdə onları şeytanın köməkçisi hesab etdiklərinə görə tonqalda yandırırdılar. İndiki dövrdə albinoslar cəmiyyətdən tam olaraq təcrid olunmurlar. Amma bəzi maneələrlə rastlaşırlar. Buna baxmayaraq Afrikanın bəzi əyalətlərində albinoslar hələ də təhlükəli şəraitində yaşayırlar.

Yerli cadugərlər hesab edirlər ki, albinosların bədən üzvləri bəzi cadu və tilsimin gücünü artırır. Onların öldürülməsinə görə muzdlu qatillər çox yaxşı pul alırlar, hətta bu pul adi bir afrika vətəndaşının yarım illik əmək haqqından daha yüksəkdir. Bununla əlaqədar olaraq albinos uşaqların təhlükəsizliyi üzrə birlik yaradılmışdır və burada onlar təhsil alır və qorunur.

Statistikaya əsasən “rəngsiz” insanlara Afrikada Avropadan 6 dəfə çox rast gəlinir.

Maraqlı fakt: belə körpələrin dünyaya gəldiyi ailələrdə valideynlərin hər ikisində genetik problem olur və onların qanının qarışması nəticəsində albinos xəstəliyi övlada keçir.


Davamı →

Litr kimdir?

Metrik ölçü sistemində litr ən çox işlədilən həcm və ölçü vahidlərindən biridir. Ancaq az adam bilir ki, bu ölçü vahidi şərab şüşələri istehsal edən fransız Klod Emil Jan – Batist Litrin adını daşıyır. Laboratoriya qablarını ilk dəfə o hazırlamışdır. Təəssüf ki, onun tərcümeyi – halının çox az hissəsi dövrümüzə gəlib çıxmışdır. Təkcə bu məlumdur ki, onun valideynləri  də şərab şüşələri hazırlamaqla məşğul imişlər.

  İsveç astronomu Anders Selsi ilə tanışlıq onun həyatında böyük rol oynamışdır. 1763-cü ildə 47 yaşlı Litr həcmi ölçmək üçün onun içərisindəki mayenin çəkisini təyin etmək üsulundan yararlanmağı irəli sürdü. Standart maye olaraq o, civədən istifadə etməyi məsləhət bildi. Litrin təklifi onun ölümündən sonra təsdiq olundu. Ancaq standart maye kimi civə əvəzinə su işlədildi.


Ardı →

“Zəmzəm” suyunun sirləri açıqlanıb

Yaponiyalı alim Masura Emoto “Zəmzəm” suyu üzərində təcrübə apararaq ilk dəfə suyun sirlərini sənədlə açıqlayıb. Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, təcrübə zamanı məlum olub ki, “Zəmzəm” suyu son dərəcə səslərə həssasdır. Su zəng səsi ilə qaralır, azan və “Qurani Kərim” oxunduğundan isə aydınlaşır.

Masura Emoto bildirib ki, “Zəmzəm” suyun həm fiziki, həm də kimyəvi xüsusiyyətlərinə görə, yer üzündəki bütün sulardan fərqlidir: “Zəmzəm” su ətrafında baş verən bütün dəyişikləri yaddaşda saxlayır. Bu suyun quruluşu çox fərqlidir. 4 min ildir ki, su nə azalır, nə çirklənir, nə də yosunlaşır”.

Qeyd edək ki, “Zəmzəm”suyu mübarək bir sudur. Kəbə evinin yaxınlığındakı yerdən başqa bir yerdə çıxmır. Muhəmməd peyğəmbər özü (s. a. v.) bu sudan içib və içilməyini məsləhət görüb. Həcc və Ömrə ziyarətlərinə gedib gələnlərin oralardan gətirdikləri ən qiymətli hədiyyələrin arasında birinci yeri Zəmzəm suyu tutur. Hər il Həccə gedən milyonlarla müsəlman bu sudan içir. İnsanlar bu sudan içdikdən 35 dəqiqə sonra özlərində rahatlıq tapırlar.


Davamı →

Öz kəşflərinin qurbanı olan ixtiraçılar

Yeni bir şey ixtira edib tarixdə qalmaq… Bir çox alimlər, ixtiraçılar yeni bir şey kəşf etmək istərkən öz kəşflərinin qurbanı olublar. Və tarixdə də kəşfləri ilə deyil, bu xüsusiyyətlərilə qaldılar.

Uilyam Ballok fasiləsiz çap edən çap makinalarını icad etmişdi. 1867-ci ildə makinaya kağızın ilişdiyini görən Uilyam hirslə onu təpikləyir. Diqqətsizlikdən ayağı makinaya keçir. Nəticədə yaralı ayağına infeksiya keçir. Ballok qanqrendən ölür. 


Ardı →

Tamer Koruganın “Lazımsız məlumatlar ensiklopediyası” kitabından

Tamer Koruganın “Lazımsız məlumatlar ensiklopediyası” kitabından “İngilis dilində hinduşkaya niyə Turkey deyilir?”

Amerika Birləşmiş Ştatlarında, xüsusilə xristianların bayram günlərinin əsas simvolu olan hinduşkanın vətəni Amerika qitəsi hesab olunur. Vəhşi hinduşka cinsləri Xristofor Kolumb qitəni kəşf etməzdən əvvəl Şimali Amerikada yaşayıb. Hətta Avropadan Cənubi Amerikaya ilk ayaq basanlar asteklərin hinduşka əhliləşdirmələrinin şahidi olublar.

Hinduşkalar Amerikadan Avropaya 1519-cu ildə ispaniyalılar tərəfindən gətirilib. 1541-ci ildə İngiltərəyə gətirilən hinduşka yerli əhalinin təəccübünə səbəb olur.


Ardı →

Dünyanın 7 möcüzəsi

1-ci möcüzə: Misir ehramları və Sfinks

Dünyanın 7 möcüzəsindən biri daşdan düzəldilmiş bu nəhəng tikililər — Misir fironlarının sərdabələri təqribən 5 min il əvvəl Qədim Misirdə yaradılmışdır. Bu zaman fironların hakimiyyəti hədsiz-hüdudsuz idi, onları allahlara bərabər tuturdular. Möhtəşəm sərdabələr fironların ölümündən sonra da onların hakimiyyətinin əzəmətini xatırlatmalı idi.Ehramlardan ən böyüyü firon Xeopsun hökmü ilə ucaldılmışdır. Onun hündürlüyü 146.6 metr olub, təqribən eramızdan əvvəl 28-ci əsrdə tikilmişdir.
Misirin qızmar günəşi altında minlərlə qul daş alətlərlə (dəmir ve tunc o dövrde məlum deyildi) nəhəng qayaları sındırırdı. Sonra onlar bu qaya parçalarını kəndirlərlə dartıb tikinti yerinə aparırdılar. Ehramlar ucaldıqca onları daha yuxarı qaldırmaq lazim gəlirdi. Adları tarixdə qalmiş ehram inshaatçıları aclıqdan ve dözülməz zəhmətden məhv olurdular.


Davamı →