Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Taun xəstəliyi hansı kəşfin edilməsinə səbəb olub

Holland alimlər XIV əsrdə Avropanı qırıb-çatmış taun xəstəliyinə qarşı araşdırma apardıqılarında insanların genetikasını təkamül etdirdiyini kəşf ediblər. Yəni babalarımız öz qardaşlarından fərqli olaraq, bu xəstəliyə ona görə qalib gəliblər ki, genləri özünü təkmilləşdirib və xəstəliyə qarşı gəlib. Bu, təbii seçmədir.

Harvard Universitetinin araşdırmasına görə, bizlər təkcə “Homo Sapiens” yox, həm də “Neandertal” geni daşıyırıq. Bu gen bizə qadınlardan keçib və bizi soyuğa qarşı daha dözümlü edib. Afrikalılarda neandertal geni yoxdur.


Ardı →

Şotlandiya haqqında ən maraqlı faktlar

Ümumiyyətlə Şotlandiya haqqında məlumatlar yəqin ki çoxlarını maraqlandırır. Müasir dövrdə də öz fərqliliyini qoruyub saxlayan bir əyalətdir. XVIII əsrin əvvəlinə qədər Şotlandiya müstəqil dövlət idi. Ölkənin İngiltərəyə birləşməsi 1707-ci ilin 1 mayında baş verir. Məhz bu zaman Birləşmiş Krallıq yaradılır.

1970-ci ildə Şotlandiyada Şimal dənizinin şelfində neft emalına başlanılır. Məhz bu ərazilərdə neftin kəşf edilməsi şotlandiyalıların azadlıq meyllərini gücləndirdi. Böyük Britaniyadan azad olmaq üçün növbəti referendum 2014-cü ildə keçirilmişdi.

Ölkədə 5 milyona yaxın şotlandiyalı yaşayır. Maraqlıdır ki, ABŞ və Kanada da yaşayan şotlandiyalıların da sayı məhz bu qədərdir.

Kürən insanların sayı Şotlandiyada daha çoxdur. Belə insanlar burada 13% təşkil edirlər.

Şotlandiyada küçə ilə qaçan qara pişiyi uğur əlaməti hesab edirlər. Əgər bu qara pişik sizin evinizin damındadırsa, onda evinizə bolluq və bərəkət gətirəcək.
Ardı →

Mersedes – Benz simvolunun sirli tərəfləri

Rəsmi məlumatlara əsasən, Mersedes –Benz simvolu üç təbii ünsürə işarədir – Su, torpaq, hava. Amma bu simvolun arxasında başqa mənalar da gizlənir.
Gəlin bu istiqamətdə axtarışlar aparaq və bu simvolun nə demək olduğunu, nə məna daşıdığını araşdıraq.

Simvolu əhatə edən dairə — hərəkət simvolu, yəni-təkər deməkdir. Dairə — həm də sonsuzluq, daim hərəkətdə olmaq, səma, zaman, kainat, aləm, dünya mənasında da ola bilir. Əslində isə, dairə — mifik və dini nöqteyi nəzərindən də daimiliyi xarakterizə edən bir işarədir. Mersedes-Benzin simvolundakı dairənin mənasının, — “bu avtomobilin uzunömürlü və daimi bir brend olacağı”- demək olduğunu deyənlər də çoxdur.
Ardı →

Sfinks- nəhəng heykəlin burnu niyə yoxdur?

“Sfinks” sözü yunancadan tərcümədə “boğucu”, “boğan” mənasını daşıyır.
Sfinks – qadın başlı, şir bədənli, quş qanadlı mifoloji bir varlıqdır. Bu nəhəng heykəl Misir piramidalarının yaxınlığında yerləşir və təxmini 6500 il yaşı var. Əgər fikir vermisinizsə, bu heykəlin burnu yoxdur, daha doğrusu, burnu sındırılıb. Neçə əsrlər idi ki, bunun günahını gah almanlarda, gah britaniyalılarda, gah da ərəblərdə görurdülər. Daha sonra isə günahın Napoleonda olduğu qərarına gəldilər. Amma bu ittihamlar əsassızdır, gümanlardır.
Deyilənə görə, Sfinksın burnu Misirdə gedən müharibələr zamanı yadelli ordular tərəfindən sındırılmışdır. Digər iddiaya görə, I və yaxud da II Dünya Müharibəsi illərində Britaniya və ya Almaniya ordusu tərəfindən bu vandalizm törədilmişdir. Amma bu fikirin yanlış olduğuna dair faktlar var: 1886-cı ildə çəkilmiş fotolarda Sfinks burunsuzdur.


Ardı →

İmelda Marcos Sindromu-Ayaqqabı asılılığı

Ayaqqabı asılılığı sindromu olan “İmelda Marcos Sindromu”  adini Fillippini köhnə diktatoru Ferdinand Marcosun həyat yoldaşı İmelda Marcosdan alıb.

Ferdinand Marcosun başçılığı zamanında xalq  çox ağır yoxsulluq keçirərkən Marcos  cütlükləri lüks həyatlarından heç əl çəkmirlər.

İmelda Marcos Avropa və Amerikda 5 milyon dollarlıq alş-veriş səyahətlərinə çıxır. Bu vəziyyətə dözə bilməyən xalq üsyan edir və Marcos hakimiyyəti ilə lüks həyatı sona çatır. Hökümət dağılıb, Marcosun malikanəsinə basqın edildikdə Filippin televiziyası qarşılaşdıqları ayaqqabıları bütün dünya  xəbər agentliklərinə flaş xəbər olaraq keçir.

Filippin, Marikinada açılan ayaqqabı muzeyində İmelda Marcosun 2700 cüt ayaqqabısı sərgilənir. Buna bağlı olaraq da Marikina, Filippinin ayaqqabı paytaxtı olaraq bilinir.


Ardı →

Pul sistemi bağlı maraqlı məlumatlar

* Dünyada ən qəribə ad qazanmış qəpik XVI əsrdə Macarıstanda buraxılıb — «qazetta».
 
* XIX əsrin əvvəllərində Alyaskada dəri pullardan istifadə olunub.

* Dünyada ilk kredit kartı 1951-ci ildə «Amerikan-ekspress» şirkəti tərəfindən buraxılıb.

* 100 dollardan ibarət 1 milyon dollar pulun çəkisi 10 kiloqram, 1 sentlərdən ibarət bu həcmdə pulun çəkisi isə 246 tondur .

* Kaliforniya ştatı müstəqil dövlət olsaydı, dünyanın iqtisadi inkişafına görə ilk beşliyində yer alardı.

* Dünyada qədim Afina kəsinə ödənilən məbləğ rekord sayılır — 314 min dollar.

* 10 milyon dollara görə hər 14 adamdan biri istənilən şəxsi öldürməyə hazırdır.


Davamı →

Şərqdə təmizliyin 7 qaydası

1. "Əl təmizliyi"- artıq şeyi götürməmək deməkdir. Burada həmçinin ehtiyacı olanlara gəlirin qırxıncı, onuncu və digər bir hissəsinin paylanması nəzərdə tutulur.

2. «Qulaqların təmizliyi»- bu, qorxudulmuş, qəzəbli və küylü insanlara qulaq asmamaq və qulağını dedi-qodu, şər və boş söz-söhbətlərdən kənar etmək deməkdir.

3. «Gözlərin təmizliyi»- gözləri qəzəb, hirs, paxıllıq və tamahdan qorumaq deməkdir.

4. «Ağızın təmizliyi»- ağızı boşboğazlıq və şər kəlmələrdən qorumaq deməkdir.

5. «Bədənin və geyimin təmizliyi»- bədənin və geyimin təmiz saxlanılması deməkdir.
Ardı →

Sərkərdənin qəbri açılarsa

Xalq arasında belə bir inam vardı ki, böyük sərkərdənin qəbrini açanda yeni müharibələr ola bilər. 1941-ci ildə Əlişir Nəvainin 500 illik yubileyi ərəfəsində təşkilat komitəsinə Teymurun məqbərəsini açıb materialları tədqiq eləməyə icazə verildi. Qazıntılar 16 iyunda başlayır. Əvvəl nəvəsi Uluqbəyin oğullarını, sonra Teymurun oğulları Miranşah və Şahruhun cənazəsini yerindən çıxarırlar. Əmir Teymurun qəbir daşını yerindən tərpədəndə ətrafa boğucu qətran, kamfora, qızılgül və büxur ətrindən qarışıq boğucu qoxu yayıldı. Alimlər iyunun 21-dən 22-nə keçən gecə Teymurun sərdabəsinə düşürlər. Bundan bir saat keçmiş Almaniya SSRİ-yə hücum haqqında elan verir. Buna baxmayaraq, Teymurun sümükləri qəbirdən çıxarılıb Moskvaya gətirilir. Stalin taleyini bir az da sınamaqdan çəkinib sümüklərini yerinə qaytarmaq əmri verir.


Davamı →

Narkoz haqqında həqiqət

İnsanların əksəriyyəti onlara cərrahiyyə əməliyyatı təyin olunduqda, əməliyyatdan çox… narkozdan qorxur. Birdən mən əməliyyatdan sonra ayılmayacam? Narkozdan çıxmayacam?

Mən narkozdan sonra əsəbi olacam? Mənim yaddaşım pozulacaq? Narkozsuz əməliyyat etmək mümkündürmü? — bu və s. kimi sualları əməliyyata hazırlaşan insanların 90%-i özünə, ətrafdakılara, həkimlərə verir.

Belə qorxu, həyacan çox təhlükəlidir və hətta əməliyyatın gedişatına mənfi təsir edə bilər. Qorxu insan orqanizmində adrenalin hormonunun güclü ifrazına səbəb olur ki, nəticədə xəstənin ürək fəaliyyətində, nəfəsalmada və s.-də pozulmalar yaranır. Bu səbəbdən əməliyyata gedən insan tam sakit və rahat olmalıdır və heç nədən qorxmamalıdır. Aşağıda verdiyimiz məlumatlar sizə narkozun nə olduğunu daha yaxşı başa düşməyə və narkozdan qorxmamağa kömək edəcək.

Beləliklə, narkoz nədir? («Narkoz» dedikdə biz burada yerli yox, ümumi narkoz nəzərdə tuturuq.)
Ardı →

Sirli Misir ehramları

Misir ehramları bəşəriyyət tarixinin ən sirli tikilisi desək yəqin yanılmarıq. Tikilməsindən min illər keçməsinə baxmayaraq, ehramlar haqqında çoxsaylı əfsanə və fərziyyələr irəli sürülüb. Onlardan biri də ehramların tikilişində yadplanetlilərin misirlilərə kömək etmək fərziyyəsi olub. Həqiqətən də, bir sıra maraqlı faktlar bu nəzəriyyəni sübuta yetirə bilər. Məsələn, yay vaxtı doğulan günəş iki Xeops ehramı arasında olur. Bu planı qurmaq üçün misirlilər ilin 365,25 gündən ibarət olduğunu və təqvimi mükəmməl bilməli idilər. Bundan əlavə, digər ehramlar dağıldığı halda, Xeops ehramının heç bir zərər görməməsi naməlum olaraq qalır. Çoxsaylı nəzəriyyələrə baxmayaraq hələ də ehramların tikilişində istifadə olunan daşların necə qaldırılmasının sirri açılmayıb. Çünki bu daşların qaldırılması üçün təkər icad olunmalı idi və o zaman icad olunmamışdı.


Davamı →