Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Kalori itirmək istəyənlər qorxulu filimlər izləsin

Edilən bir araşdırmaya görə qorxu filmi izləyərkən bədəndə baş verən reaksiyalar sayəsində, oturduğunuz yerdə kalori itirmək mümkündür.

Westminster Universitetində hüceyrə və psixologiya sahəsində mütəxəssis olan həkim Richard McKenzie vəziyyəti belə aydınlıq gətirir: «Qorxu filmi izlədiyimiz zamanı bədəndəki qan axışı sürətlənir, ürəyə daha çox qan vurulur, beləcə bədəndə adrenalin artır. Qısa davamlı stress anlarında, yəni qorxu filmi izlərkən qorxduğumuz anlarda artan bu ani adrenalin səviyyəsi iştahı kəsir, əsas metabolik prosesləri artırır. Qısacası bədənimizdə inkişaf edən bu bütün hadisələr əsnasında ciddi kalori itirilməsi reallaşır.»

Araşdırmanın tətbiq qisimində görüldüyü üzrə, ən məşhur qorxu filmlərindən biri olan «The Shining» izləyərkən yandıracağamız kalori sayı tam 184-dür. İşin maraqlı yanı bu qədər kalori yandırmaq üçün edilməsi lazım olan vaxt normalda 30 dəqiqəlik bir müddətdir. Bu araşdırmayla da, doxsan dəqiqə boyunca oturduğunuz yerdə film izləyərək kalori yandırmağımızın mümkün olduğu sübut edildi.


Davamı →

Stressi sakitləşdirən ətirlər

Özünüzü stressli hiss etdiyiniz zamanlarda lavanta, limon, mango ya da digər xoş ətirli bitkilərin köməyiylə stressdən uzaqlaşa bilərsiniz .

Yapon elm adamları, bəzi ətirlərin gen hərəkətliliyini və qanın kimyasına təsir edərək stress səviyyəsini azaltdığını qarşıya qoyan ilk elmi dəlilləri ortaya çıxardılar. Bu tədqiqat Journal of Agricultural and Food Chemistry adlı jurnalda nəşr olundu.

Yeni araşdırmaya görə, Akiio Nakamura və qrupu, insanların qədim zamanlardan üzü bəri stressi azaltmaq, depressiya ilə başa çıxmaq və yuxu keyfiyyətini artırmaq məqsədiylə bəzi bitkilərin ətirlərini istifadə etdiklərini ifadə etdi.


Ardı →

Dünyanı cəlb edən gözlər

Gula1984-cü ildə fotoqraf Steve McCurry çəkdiyi " Əfqan Qızı " başlıqlı portreti indiyə qədər nəşr olunan ən məşhur National Geographic üz qapağı olmuşdur. 2002-ci ildə McCurry məşhur portretin sahibini yəni Peştun mənşəli Əfqan qızı Şərbət Gulanı tapdı və onun hekayəsini öyrənməyi bacardı. Daha sonra National Geographic McCurry-nin çəkdiyi şəkli, Gulanın axtarış müddətini və həyat hekayəsini izah edən ovsunlayıcı bir yazı nəşr etdi.

«Yaşıl gözlü qadın və fotoqraf arasındakı birləşmə səssizdir. Evli qadınlarla bağlı mədəni ənənələr sərtdir. Qadın ərindən başqa bir adama baxmamalı və gülümsəməməli idi. Qadın McCurry-ə gülümsəmədi və ifadəsi sabit oldu. O, şəklinin nə qədər adama təsir edəcəyini anlaya bilməzdi. O, gözlərinin gücünü bilmirdi. „

Gulanın həyatında ilk dəfə şəklini çəkən McCurry tam 17 il sonra Əfqan Qızının fərqli şəkillərini çəkdi.


Ardı →

Yağışa dair maraqlı faktlar

1.Portuqaliyada yağış işə getməmək üçün üzrlü səbəb hesab olunur.

2.Para şəhərində sakinlər saatlarını yağışa görə tənzimləyirlər, çünki hər gün eyni vaxtda leysan yağır.

3.Darts oyununun yaranma səbəbi yağış olub. Bir gün oxçular yarış vaxtı yağışa düşüblər. Pivəxanaya gedib qısaldılmış oxları divardakı hədəfə atmağa başlayıblar.

4.Əslində yağışın iyi yoxdur. Yağışın ətri dediyimiz iyi əslində aktino və sianobakteriyalar ifraz edir. Yağışa iy verən maddə geosmin adlanır.

5.Uqanda sakinlərini fırtına ilə qorxutmaq olmaz. Belə ki ölkədə ildə 250 gün yağış yağır.


Ardı →

Ölüm ayağında 5 peşmanlıq

Görəsən insanlar ölüm ayağında olarkən ən çox nə haqda düşünürlər? Nəyə görə peşmanlıq keçirirlər?

Bu yaxınlarda Avstraliyada çıxan bir kitab məhz bu mövzudan bəhs edir. Kitabın müəllifi ölüm ayağında olan xəstələrlə işləyən tibb bacısı Bronni Varedir. O, təqaüdə çıxdıqdan sonra öz təcrübəsindən yararlanaraq insanların ölüm ayağında olarkən, son günlərini yaşayarkən ən çox nəyə peşman olduğunu yazıb.


Ardı →

Eyfel qülləsi

Eyfel qülləsi — Parisin metaldan hazırlanmış ən məşhur qülləsidir. Qüllə həm də bütün dünyada Fransanın simvoluna çevrilmişdir.
«Eyfel» adı qülləyə onu inşa edən memarın — Qustav Eyfelin (fr. Gustave Eiffel) adından miras qalmışdır. Memar özü isə qülləni «300 metrlik qüllə» adlandırmışdır. Dünyada turistləri özünə cəlb edən məkanlar arasında ön sıralardan birini tutan Eyfel qülləsinə ildə 6 milyon turist baş çəkir. Bütün tarixi boyu isə qülləni görməyə gələnlərin sayı 236 milyonu keçmişdir. Eyfel qülləsi Mars adlanan stadionun yanındakı İen sütunları ilə üzbəüz olan Sena çayı nın yaxınlığında yerləşir.

Eyfel qülləsi 1887 –1889 cu illər arasında Qustavo Eyfelin firması tərəfindən inşa etdirilmişdir və fransız dövrünün 100 illik münasibəti ilə əlaqədar hazırlanmış mərasimlərə görə tikilmişdir. Qüllənin tikilməsi haqqında Eyfel özü layihə irəli sürmüş, lakin həmin vaxt ondan başqa 107 nəfər də bu mərasimin şərəfinə digər fikirlər də meydana atmışlar. Bu mərasim 1789 – cu ildə Fransada baş vermiş intibahla əlaqədar olduğuna görə daha təntənəli surətdə keçiriləcəkdi. Həmin vaxt müxtəlif fikirlər irəli sürülsə də, onların içərisində yalnız 4 nəfər finala çıxmağa haqq qazandı. Məhz bunlardan bir də Qustavo Eyfel idi.


Ardı →

Göz rənglərinə görə insan tipləri

Göz rəngləri hər şeyə təsir edər. Çünki göz çox əhəmiyyətlidir. Ruhani təsirlərin xaricə vurmasıdır. Təbii ki, içəridə olana da göz necə təsir edirsə rəng də təsir edir. Butun bunların hamısının Metafizikada yeri var. Bir insanı tanımaq üçün ən az 10 il lazımdır. Amma bəzi ipucları var, gözün şəkli kimi rəngi də əhəmiyyətlidir. Bir sənətçinin əl forması fərqli olduğu kimi gözün forması də adamın xarakteri haqqında ipucu verir. Eyni şey rənglərə də aiddir.

Qara gözlü insanlar: çox həyəcanlı tiplərdir. Lakin nizamlıdır, verdiyi sözü tutur, emosionaldır, keçmişdə olanları tez unutmaz, intiqamçıdır, güclü xarakterlidir.

Mavi gözlü insanlar: macəraçı, çox enerjili insan tipidir, çox mehriban, qarşılıq gözləməz, həqiqətləri asanlıqla görməz. Diqqətli olmaq lazımdır. Şüşəyə baxar şüşə qırar, insana baxar insan yıxılar. 

Yaşıl gözlü insanlar: qəlb qırmaz, təbiətə düşkün, bəzən əsəbi ola bilərlər, yaxşı yoldaş olarlar.

Qəhvəyi gözlü insanlar: dediqodunu sevirlər, biraz xəbərçidirlər, ortalığı qarışdırarlar, qürurludurlar, bir birə üçün yorğan yandırarlar, sabit fikirlidirlər, inadçıdırlar.

 


Davamı →

İnsan orqanizmi haqda maraqlı faktlar

  • Barmaq izləri kimi hər bir insanın dili fərqli olur. 
     
  • İnsanlar hər saatda təxminən 600 min dəri partikulu tökür. 
     
  • Yetişkin insanlarda sümük uşaqlardan daha azdır. 
     
  • Mədə mukozasının xarici təbəqəsinin ömrü çox qısa olduğu üçün 3-4 gündən bir yeniləndiyini bilirdiniz? 

Ardı →

Nasistlərin gizli tədqiqatları

III Reyx hələ tam taxtdan enməmiş, artıq bütün dünya nasist rəhbərlərinin gizli, sirli tədqiqatlarından danışırdı. Bu gizli tədqiqatlardan biri də alman millətinin qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması ilə əlaqədar axtarış işləri idi.

Bu qədim sivilizasiyanın adı ilə də Hitler alman xalqını adlandırmaq qərarına gəlmişdir. Bu haqda tədqiqatçılar lazımınca sübutlar əldə etmişlər.

 Müasir etnoqraflar ümumilikdə  qərbi avropalıların qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması haqda real sübutların olmadığını bildirirlər. Amma III Reyxin dövründə toplanmış çox dəyərli tapıntılar guya almanların bu qədim sivilizasiya ilə bir bağlılığının olmasını sübut edirmiş. Nasist rəhbərlər bunu tam sübuta yetirmək məqsədi ilə böyük bir alimlər qrupunu Himalaya göndərmişlər.


Ardı →

Doğru bildiyimiz səhvlər

NTV nəşrlərindən çıxan 'cahillikləri kitabı' doğru bildiyimiz səhvləri ortaya qoyur.

Dünyanın ətrafını gəzən ilk insan kimdir?
Zənci Henry. Ferdinand Magellan dünyanın ətrafındakı dövrünü əsla tamamlaya bilmədi. 1521-ci ildə Filippində hələ turun yarısındaykən öldürüldü.
Magellan 1511-ci ildə Portuqaliyadan çıxıb Hind okeanını keçərək əvvəl Uzakdoğu'yu ziyarət etdi. Zənci Henryin 1511-ci ildə Malayziyadakı bir qul bazarında tapdı və onu gəldiyi yoldan Lissabona apardı. 1519'da çıxılan dünya dövrü cəhdi də daxil olmaq üzrə bundan sonrakı bütün səfərlərində Zənci Henry Magellanın yanında getdi. Bu səfər digər istiqamətdən yəni Atlas Okeanını və Böyük Okeanın keçərək reallaşdı buna görə 1521-ci ildə Uzaq şərqə çatdıqlarında Zənci Henry dünyanın ətrafını tam olaraq gəzmiş olan ilk insan oldu.


Ardı →