Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Dünyanın ən tanınmış 10 kosmonavtı

Yuri Qaqarin1. İlk növbədə təbii ki, «Vostok-1» kosmik gəmisi ilə kosmik fəzanı fəth etmiş Yuri Qaqarin qeyd edilməlidir. Onun uçuş müddəti 108 dəqiqə çəkmişdi. Bundan sonra Qaqarin Sovet İttifaqı Qəhrəmanı adına layiq görülmüşdü. Qəhrəmana mükafat olaraq 12-04-YAQ (Yuri Alekseyeviç Qaqarin) nömrəli «Volqa» maşını da hədiyyə edilmişdi.

2. İlk qadın kosmonavt Valentina Tereşkovanın uçuşu 16 iyun 1963-cü ildə «Vostok-6» kosmik gəmisinin göyərtəsində gerçəkləşmişdi. Qeyd edək ki, Tereşkova hələlik kosmosa tək-tənha uçan yeganə qadın kosmonavtdır. Zərif cinsin digər nümayəndələri bunu hansısa ekipajın tərkibində ediblər.

3. Aleksey Leonov — açıq kosmosa çıxan ilk insandır. Bu hadisə 18 mart 1965-ci ildə baş verib. Həmin vaxt açıq kosmosa çıxış 23 dəqiqə çəkmişdi ki, Leonov 12 dəqiqəni kosmik gəmidən kənarda keçirmişdi.  Gəmiyə qayıdarkən isə onun skafandrı şişdiyindən içəri daxil ola bilməmişdi. Yalnız skafandrın içərisindəki artıq təzyiqi buraxdıqdan sonra Leonov istəyinə çatmışdı. Özü də kosmik gəmiyə təlimatda nəzərdə tutulduğu kimi deyil, öncə ayağını yox, başını içəri salaraq daxil olmuşdu.


Ardı →

Müəmmalı ölüm gölləri

Planetimizdə hələ də ara-sıra gündəmə gələn və insanı heyrətdə qoyan müəmmalı və sirli məkanlar var. Bu baxımdan Yer kürəsində sirli və anormal hadisələrin baş verdiyi və insanlara ölüm və fəlakət gətirən yüzlərlə göllər var. Bu göllərin adları da insanlara gətirdiyi fəlakət və ölümlərlə bağlı, “Ölüm”, “Dəhşət”, “Qorxu”, “ Təhlükə” və digər adlarla tanınır.

İnsanlar üçün təhlükəli və qorxulu hesab edilən və bu günə kimi sirrini açmaq mümkün olmayan göllərdən biri də Pereslavl-Zalessk (Rusiya) yaxınlığındakı göldür. Bu göldə yerli sakinlər çimməyə ehtiyat edirlər. Çünki göldə çimmək insana ölüm gətirir. Ona görə də yerli hakimiyyət orqanları göldə çimməyi qadağan edib. Buna baxmayaraq, balıq həvəskarları burada balıq tutmaqda davam edirlər. Onların tutduqları balıqlar da qeyri-adi olur. Belə ki, göldə müntəzəm olaraq dünyanın digər yerlərində çox nadir hallarda rast gəlinən və ya heç təsadüf edilməyən birgözlü, üçgözlü, üzgüçü qəlsəmələri əvəzinə pəncələri olan, tüklü, alimlərə bu günə kimi nəsli məlum olmayan balıqlara rast gəlinir.


Ardı →

Ən maraqlı dizaynlar

Fərqli dizaynlar həyatımızı daha maraqlı edir. Lakin dizaynerlərin təklif etdiyi məhsulların heç də hamısı uğurlu alınmır. 

Kreativ dizayn təkcə qeyri-adi olmaqdan ibarət deyil, onlar həm də işlətmək üçün də əlverişli olmalıdır. Hazırlanan hər məhsul insan həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilməlidir.


Ardı →

Stüardessa: səmada stil və moda

Dünyada ilk qadın stüardessa tibb bacısı olan Ellen Çerç hesab edilir. 1930-cu il 15 may tarixində o, ilk uçuşunu etmişdir.

24 yaşlı Ellen 8 qızla bərabər “Boinq” kompaniyasında bort baxıcısı vəzifəsinə təyin olundu, onlar müasir stüardessaların vəzifələrini yerinə yetirirdilər. Ellen Çerç ilk qadın stüardessadır, ondan əvvəl bu vəzifəni yalnız kişilər (stüart) icra edirdilər.

Onlar ayrı-ayrılıqda sərnişinləri və onların əşyalarını tərəzidə çəkirdilər. Təyyarəyə yanacaq doldururdular və hətta təyyarələri uçuşdan sonra dayanacağa çəkirdilər. O zamanlar stüardessa işləmək istəyənlərin xüsusi miniatür parametrlərdə olması tələb olunurdu. Belə ki, onların boyu 160 sm-dək, çəkisi isə maksimum 50 kq olmalı idi. Hal-hazırda isə müxtəlif aviakompaniyalarda stüardessa üçün müxtəlif parametrlər tələb olunur.

 Pilotlardan fərqli olaraq, stüardessa sərnişinlərlə birbaşa ünsiyyətdə olan bir ekipaj üzvüdür. Buna görə də, stüardessalar xarici görkəmləri ilə bərabər, xoşxasiyyət, xoşsifət, gülərüz, şirindil, yaxşı danışıq qabiliyyətinə malik, təmkinli, sərnişinlərlə ünsiyyət yaratmağı bacaran olmalıdır. Bütün bunlardan əlavə, əsas olan odur ki, stüardessalar tam sağlam olmalıdırlar.


Ardı →

Dünyada ilk - "Gəmi məscid"

Pakistanda dünyada ilk dəfə olaraq gəmi formasında bir məscid inşa edilib. Bir çox ölkə məscid inşasında pakistanlı memarlara müraciət edir.

Pakistan arxitekturası ilə məscidlərə fərqli imic vermək istəyən memarlar məscidi gəmi formasında inşa ediblər. Məscidinin adı “Kutchi məscidi”, digər adı isə “Kashtı Walı məscidi”dir.

Namazın qurtuluş olduğunu insanlara xatırlatmaq üçün məscidi gəmi formasında inşa etdiklərini bildirən memarlar, bölgə əhalisinin və turistlərin diqqətini çəkə bilib.


Davamı →

Magen David (Davudun ulduzu)

Magen DavidƏfsanəyə görə, «Goliat» adlı nəhəngə qarşı döyüşərkən, kiçik Davidi(Davudu) qoruyan qalxanın üzərində  altıbucaqlı bir simvol vardı. Bu simvol bəlkə də şəklini David adının İvritcədəki yazılışına borcludur. David ivrit dilində üç hərflə: «Dalet-vav — Dalet» hərfləriylə yazılır. Çox köhnə İvrit  əlifbasında isə Dalet hərfi Yunan əlifbasındakı «Delta» ya bənzəyən kiçik bir üçbucaq şəklində yazılırdı.İki «Dalet» in birləşməsi, yəni iki üçbucağın altıbucaqlı bir ulduz şəklində çəkilməsi Kral Davidin adını təmsil edirdi. Bu şəklin Kral Davidin monogramı olması məntiqli bir fərziyyədir.

İvrit dilində «Magen» sözü, müdafiə mənasındakı «Lehagen / Hagana» sözü ilə eyni kökə malikdir və «müdafiəçi, qoruyucu» mənasını daşıyır. Magen, ayrıca, qoruyucu bir alət olan qalxana verilən addır. Buna görə, Magen David, «Davidin qalxanı, Davidin qoruyucusu» deməkdir.
 Digər bir əfsanəyə görə, Goliyat'ın qalxanını böyük bir ulduz bəzəyirdi. Gənc David, bu nəhəngi öldürdükdən sonra, qalxanına sahib olur və ulduzu da Tanrıya sığınmanın bir simvolu olaraq qəbul edir.
Ardı →

Düyanın ən soyuq nöqtəsi

ABŞ alimlər peyk vasitəsi ilə  düyanın ən soyuq nöqtəsi müəyyənləşdirilib. Antarktida qitəsində 4 min metr yüksəklikdə yerləşən nöqtədə temperaturun mənfi 93.2C dərəcəyə endiyini bildiriblər.

2010-cu ildə peyk vasitəsilə qeydə alınan göstərici dağ ətəklərindəki soyuq hava yarğanlarında müşahidə olunub.

“Bu çox aşağı temperaturları təsəvvür etmək çətindir”, Kolorado ştatında mənzillənən qar və buz məlumatlar bazası üzrə ABŞ Milli Mərkəzindən Ted Scambos bildirib.

Onun sözlərinə görə, şaxtalar Alyaska və Sibirin ən soyuq yerlərindəki temperaturdan 50C dərəcə aşağıdır.


Ardı →

Yaşanmış qorxu nəsildən nəslə keçir

Heyvanlar üzərində aparılmış tədqiqatlar göstərib ki, həyatın travmatik anları və hadisələrinin izi nəsildən nəslə genetik yaddaşın mexanizmi əsasında keçə bilir.

Tədqiqatların nəticəsinə görə, travma effekti sperma hüceyrələrinin DNT-də iz buraxa bilər və nəticədə növbəti nəsillərdə özünü biruzə verə bilər.

Nature Neuroscience jurnalında dərc olunmuş tədqiqatın nəticələri göstərib ki, müəyyən iydən, qoxudan qorxmağa vərdiş etmiş siçanların balalarında və növbəti törəmələrində də həmin reaksiya özünü biruzə verməkdədir.

Ekspertlərin qənaətincə, tədqiqatın nəticələri xof, əndişə və təşviş kimi hisslərin araşdırılması üçün mühümdür.


Ardı →

"Titanik"in batacağını öncədən bilmiş yazıçı

Titanik gemisi nece batib Morgan Robertson dahi yazici«Titanik» gəmisi, 1912

Bəzən gələcək hadisələri kecmiş ədəbiyyatlarda rast gəlinə bilir. Xüsusən, fantastika janrında yazılan əsərlərdə sualtı qayıqlar, hava bombardmanları, videoçəkilişlərin təsvirləri, bunların ixtira edilməsindən xeyli əvvələ təsadüf edir. 

Amma Amerika yazıçısı Morgan Robertson-un (1861-1915) bir əsəri ilə yəqin heç nə müqayisə oluna bilməz.

Söhbət onun 1898-ci ildə yazdığı «Futility» adlı qısa romanından gedir.
Əsərdə sudabatmaz sayılan, amma Atlantik okeanını keçərkən aysberqlə toqquşub məhv olan dəbdəbəli səyahət gəmisindən bəhs edilir. Gəminin adı isə «Titan»dır!!!


Ardı →

Dünyanın ən yaşlı ağacları

    Süleyman peyğəmbəri (ə) qundaqda-Nadir şahı taxtda görmüş ağaclar… Bəli onlarla dövlət görmüş və tarixə şahidlik etmiş dünyanın ən yaşlı ağacları hələ də müqavimət göstərirlər. Buyurun, onları siz də tanıyın... 
Old Tjikko
9550 yaşı olan bu yaşlı ağac İsveçdəki Fulufjallet dağındadır. Bu, dünyanın ən yaşlı ağacıdır. 
Ardı →