Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 805 topik

Fobiya növləri-1

Hər şeydən qorxma— Panafobiya (Panophobia)


Əşya çoxluğundan qorxma— Polifobiya(Polyphobia)


Yeniliklərdən qorxma— Neofobiya(Neophobia)


Təbiət yaradışları


Havadan qorxma — Anemofobiya (Anemophobia)


Buludlardan qorxma—Nefofobiya (Nephophobia)


Soyuqdan,buzdan və şaxtadan qorxma — Kriofobiya (Cryophobta)


Gecədən qorxma — Niktofobiya (Nyctophobia)


Qaranlıqdan qorxma— Skotofobiya (Scotophobia)


Gündən qorxma— Eozofobiya (Eosophobia)


Ardı →

Rokfeller necə yaxşılaşdı?

Con Davison Rokfeller 43 yaşında ikən dünyanın ən böyük inhisarını — " Standart Oyl Kompani" -ni yaratdı.Lakin 53 yaşında ikən əsəb gərginliyi keçirib zəiflədi və mədə xəstəliyinə tutularaq, saçları vıə kirpikləri töküldü. Başı saçsız və qorxulu görünüşdə olduğu üçün parik taxmaq məcburiyyətində qalmışdı. Dünyada ən varlı insan olmasına baxmayaraq, hətta dilənçinin də imtina edəcəyi pəhriz yeməkləri ilə yaşayırdı.
Rokfelleri bu vəziyyətə salan nə idi? Pula elə bağlanmışdı ki, ticarətdə gəlir etdiyi zaman rəqs edir, şapkasını yerə atıb, ətrafında hərəkət edirdi. Lakin pul itirdiyi zaman xəstələnirdi. Bir dəfə Qreyt Leksin üzərindən 40 min dollar dəyərində buğda aparmışdı. Çox bahalı hesab etdiyinə görə 150 dollarlıq sığortanı qəbul etməmişdi.Həmin gecə Eria gölü üzərində müdhiş fırtına qopdu. Rokfeller, yüklədiyi ərzağı itirməkdən o qədər qorxurdu ki, o biri gün səhər şəriki Corc Qardner otağa gəldiyi zaman, onu otağında o başa, bu başa gəzdiyini gördü.
Ardı →

Dünyanın 10 ən gizli məkanı

Bəzən hesab edirik ki, planetimiz tamamilə araşdırılıb və dünya xəritəsində artıq qara nöqtə yoxdur. Böyük Coğrafi kəşflər əsri artıq geridə qalıb, insanlar öz diqqətini kosmosa yönəldib, kainatın sirlərini öyrənmək istəyir. Lakin Yer kürəsində elə yerlər var ki, insan nəzərindən yüksək hasarlarla  gizlədilib. Belə yerlər haqqında ancaq qulaqdan-qulağa yayılan məlumatlarla öyrənmək olub. Sizlərə dünyanın ən gizli məkanını təqdim edirik.
1.    Hava dağı (Mount Weather) - Bu  məxfi obyekt Virciniya ştatında yerləşir. Bura fövqəladə hal zamanı Amerika hökumətinin  evakuasiyası üçün hazırlanan əsas yerlərdən biridir.

Ardı →

Futbolda nəyə görə 11 oyunçu olur?

Futbol komandasında oyunçuların sayının 11 nəfərdən ibarət olması fikrini ilk dəfə ingilislər, daha dəqiq desək, ingiltərəli tələbələr irəli sürmüşlər.

Əvvəllər futbol oyunu bir kütləvilik təşkil edirdi hətta, futbol oyunu kütləvi bir döyüş meydanını xatırladırdı. Məsələn: 1570-ci ildə sənətkarların təşkil etdikləri kütləvi futbol oyunu çoxlu yaralı və bir neçə nəfərin ölümü ilə nəticələnmişdir. İdmana yaraşmayan bu cür xoşagəlməz hallar çoxlarının hiddətinə səbəb olurdu. Kral VIII Henrix isə 1542-ci ildə belə bir vəhşi idmanın oynanılmasını yasaq etmişdir və bu qadağaya əməl etməyənləri həbsxana gözləyirdi. Kral VIII Henrix sərəncamında bele yazmışdır: — “ Bu cür vəhşi, qanlı və düşmənçilik yaradan oyunu bir daha heç kəs oynamayacaq!”. Bu qadağa 1842-ci ilədək qüvvədə olmuşdur. 1842-ci ildə isə formal olaraq qadağa ləğv edilmişdir.

Köhnəlmiş kral qadağasının ləğvindən bir müddət sonra Kembric Universitetinin tələbələri 1848-ci ildə futbol oyununun sivil qaydalara uyğun olan nizamnaməsini tərtib etmişlər. Bu qaydalar da, demək olar ki, humanizmə tam cavab vermirdi. Çünki bu qaydalara görə, rəqib oyunçuya badalaq vurmaq, əllə tutub saxlamaq, ayağına təpiklə vurmaq yasaq deyildi.

Futbolun yaranma tarixi 1863-cü il hesab olunur. Çünki həmin ildə ilk Futbol Assosiassiyası yaradılmış və indiki qaydalara uyğun gələn qaydalar tətbiq olunmuşdur. Bu qaydalar içərisində Kembric tələbələrindən qalan bircə qayda var idi, o da — oyunçuların sayının 11 nəfər olması. Bəs, Kembricli tələbələr nədən – “komandada oyunçuların sayı 11 nəfər olsun “- qaydasını qoymuşlar?..


Ardı →

Maraqlı... Maraqlı...

 1. Nyu-Yorkda ev satarkən, evdə ruhların olub-olmadığını müştəriyə söyləmək qanuni məcburiyyətdir.

 2. Hindistanin Orissa əyalətində insanlar yağış Tanrısını razı salmaq üşün qurbağaları evləndirirlər.

 3. Ağ rəngli pələnglər adi pələnglərin mutasiyaya uğramış formasıdır. Bu cür pələnglərə nadir hallarda dünyanın bir neçə yerində rast gəlinir.

 4. Rəssam Judith Braun, yalnız barmaqlardan və kömür tozundan istifadə edərək qeyri-adi və maraqlı əsərlər yaradır.

 5. Xiristian dinin simvolu olan Xaç bu dinden daha evvel türklərin sitayiş elədiyi qədim Tanqre dininin simvolu olub.


Ardı →

Aydakı çağırış

1969-cu il, 16 iyul, saat 9:31
Florida ştatının isti və boğucu havasına baxmayaraq 55 ölkədən 3493 müxbir və 1 milyona yaxın insan bir neçə kilometrlik məsafədən zərif bir raketin kosmosa qalxmasını gözləyirdi. Lakin bu hadisə ilə maraqlanan adamların sayı yalnız bununla bitmirdi. Yer üzünün müxtəlif bölgələrində olan milyonlarla insanın diqqəti bu raketə yönəlmişdi.
Belə bir həyacana səbəb olan və bəlkə də dünya xəlq ediləndən bəri ən çox maraq doğuran bu hadisə nədir?
Ardı →

Dünyanın ən sirrli 5 fotoşəkli - fotolar və video

Freddy Jacksonun Fotoşəkli – 1919

1919-cu ildə çəkilmiş bu fotoşəkil 1-ci Dünya Müharibəsi dövründə xidmət etmiş hava donanmasına aiddir. Diqqətli baxdıqda ən arxadakı pilotların arxasında sirli bir insan üzü olduğu görülməkdədir. Bu üzün sahibi bütün donanma tərəfindən həmin dəqiqə tanındı və maşinist Freddy Jackson olaraq təsdiqləndi. İşin qəribə tərəfi ondan ibarətdir ki, Freddy Jackson bu fotoşəkil çəkilməmişdən iki gün əvvəl təyyarənin pərvanəsinin bədəninə vurması nəticəsində həyatını itirmişdi. Torpağa verildikdən bir neçə saat sonra Freddy Jacksonun üzünün bu fotoşəkildə necə peyda olması isə indiyənə kimi açıqlanmamışdır.


Ardı →

Çanaqqalada İlahi güc...

Çanaqqala savaşı zamani düsmen donanmalari şiddetli hücuma keçir. Tepedeki top heyyetinde hami vurulmusdu, Yalniz Hesen adlı tek esger yaşayirdi. Donanmanin en güclü ve suretli gemisi mehv edilse üstünluk türkler terefe keçe bilerdi. Hesen… tekbaşina 270kq olan top mermisin tekce tepeye qaldirir ve gemini vurur. Bununla savaşda donus yaranir. Hamini heyretlendiren bu hadiseden sonra ondan tekrar mermini qaldirmagin isteyirler. Lakin esger onu yerden qaldira bilmir…
Davamı →

Bunları bilmək maraqlıdır

1. Hər gün hava yollarindan ortalama 10 milyon adam istifadə edir.
2. Pirat Disklər orjinal disklərin gəlirlərini 52% azaldir
3. Hər gün hava yollarindan ortalama 10 milyon adam istifadə edir.
4. Son 3 ildə Azərbaycanda ən çox satilan maşin Mercedes-dir
5. İndiyənə qədər 1 aprel zarafatlarindan 1000-ə qədər adam dünyasini dəyişib.

6. Yaponiyada küçələrin adları olmur
7. Kosmosda astronavtlar qışqıra bilmir, çünki orda cazibə qüvvəsi yoxdu, həmçinin onların gözlərindən yaş da gəlmir
Ardı →