Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 808 topik

“Teylor Lageri” - İtirilmiş cənnət

Okeanın sahilində yerləşən “Teylor Kamp” adlanan yer siyasətdən, qayda-qanunlardan, etik normalardan kənar bir yaşayış yeridir. Asosial mühiti özündə əks etdirən bu cəmiyyətdə pul, geyim, texnologiyalar heç bir rol oynamır.

“Teylor Lageri”nin əsası 1969-cu ildə qoyulub. Həmin dövrdə ABŞ polisi və siyasətinin əlindən təngə gələn şəxslər məhz bu lagerdə özlərinə sığınacaq tapıblar. Evlərini və ailələrini tərk edən insanlar Havayda bərqərar olublar. Sözügedən məkanı real dünya ilə birləşdirən yeganə ortaq cəhət okeanda yerləşdirilən mayak idi.

“Biz anti-hərbi hərəkatının üzvləri idik. Berklidə elə zorakı ab-hava var idi ki, Berkli hər an məhv ola bilərdi. Bizim iki seçimimiz var idi: ya əllərimizə silah alıb müharibəyə qoşulmalı idik, ya da şəhəri tərk etməli idik”. – bunu məlum hadisələr zamanı Berklini öz həyat yoldaşı Viktorla tərk edən Sandra Şaub deyir. “Bu səbəbdən biz şəhəri tərk edib Avropaya üz tutmaq qərarına gəldik. Daha sonra isə ağlımıza bir fikir gəldi: Biz ki heç vaxt Havayda olmamışıq. Biz Avropaya da, Asiyaya da, Havay adasına da üz tuta bilərdik. Lənət şeytana, o an yaşadıqlarımız bizə düşünməyə imkan vermirdi”.


Ardı →

Tarixin ən yaşlı silsilə qatili - Albert Fiş

Albert Hamilton Fiş  tarixin ən amansız silsilə qalillərindən biridir. O, 1870-ci ilin 19 mayında Amerika Birləşmiş Ştatlarının paytaxtı Vaşinqton şəhərində anadan olmuşdur. Fiş sadəcə silsilə qətillər törətmiş ruhi xəstə kimi yox, həm də adamyeyən  qatil kimi adını tarixə yazmışdır. Onun həyatı Hollivud istehsalı olan bir sıra filmə ilham qaynağı olmuşdur. Bu filmlərdən ən məşhuru “Quzuların Səssizliyi” -“The Silence of The Lambs” adlı filmdir. “Boz Adam”, “Bruklin Qaniçəni”  və “Xortdan” ləqəbləri ilə  tanınan Fişin yüzdən artıq qətil törətdiyi ehtimal olunur və dünyada yaşamış silsilə qatillərin ən yaşlısı hesab olunur.Albert Fişin pedofil və ruhi xəstə olduğu rəsmi şəkildə təsdiq olunmuşdur.

Albert Fiş yaşlı cavan ayırımı etmədən bir sıra qanlı cinayət törətmiş və qurbanlarının bir çoxunun da ətini yemişdir. 1875-ci ildə atasının ölümündən sonra uşaqevinə düşən Albert Fiş bu həyata ayaq uydura bilmədi ruhi olaraq çöküntüyə məruz qaldı. Anası ilə bərabər yaşadığı dövrdə tez-tez cinsi istismara məruz qalan Fiş ruhi xəstəyə çevrildi və şizofren davranışlar sərgiləməyə başladı. Orta məktəb və lisey illərində homoseksual xarakterli davranışlarına görə yoldaşları tərəfindən lağa qoyuldu. Lisey dövründə Fişdə ciddi şiddət meylləri ortaya çıxdı. Səbəbli, səbəbsiz bir çox adama fiziki olaraq zərər verməyə başladı. İlk cinayətini 1910-cu ildə həyata keçirdi.

 Daha sonralar uşaqları özünə qurban seçdi. Xüsusilə, kiçik qız uşaqlarına etdikləri insanın qanını dondururdu. O, kiçik qızlara işgəncə edir, təcavüz edir və ən sonunda öldürürdü. Qurbanları acı çəkərkən o bu vəziyyətdən zövq alırdı. Bunları tanrı üçün etdiyini dilə gətirən Fiş tanrı tərəfindən seçildiyinə  və bu qızların tanrıya verilən qurbanlar olduğunu inanırdı. 1920-ci ilə qədər 15 cinayət  törətdiyi güman edilir.


Ardı →

Ən çox görülən 13 yuxu

Gecə yuxu görmədiyini sanan insanlar çox böyük səhv edirlər. Əslində, hamı yuxu görür, amma çoxumuz unuduruq. Yadda saxlayanlar isə gələcək üçün balaca bir ipucu yaxalamış olurlar. Beləliklə, ən çox görülən 13 yuxu:

1.Qovalanmaqyuxu
Bəzən yuxularda arxamızca kiminsə qaçdığını görürük. Bu bir şeydən qaçmaq və qurtulmaq istədiyinizi bildirir. 

2.Çılpaq qalmaq
Yuxuda çılpaq qalmaq, müdafiəsizliyi ifadə edir. İnsan özünü yalnız və qorunmağa möhtac hiss edəndə bu tip yuxular görür. 

3.Gizli bir yer kəşf etmək
Gizli bir şey tapmaq, bir yer kəşf etmək gözlənilməyən hadisələr, sürprizlərlə qarşılacağınıza işarədir. 

4.Maşının idarəetməsini itirmək
Həyatdakı idarəetməni itirmək və bəzi xoşagəlməzliklərlə rastlaşmaq mənasındadır.

5.Yüksəklikdən düşmək
Özünü idarəetməyə aludə olan insanların daha çox gördüyü yuxudur. Hadisələri öz axışına buraxsalar, daha bu yuxuları görməyəcəklər. 

Ardı →

Qarabağ savaşında qeyrətli Qaqauz Türkləri

1990-cı il… Dağlıq Qarabağ döyüşünün Ağdam Cəbhəsində Azərbaycan Könüllülər Bölməsinin başçısı Qatır Məmməd ilə birlikdəydik. Ermənilər, Qırmızı Ordu generallarına rüşvət vermişdilər. Bu üzdən bölgədəki Ru...s tank birliyi, bizim olduğumuz bölgəni cəhənnəmə çevirirdi. Birdən, aralarından iki tank ayrılaraq üzərimizə doğru gəlməyə başladı. Gələcək illərdə şəhidlik mərtəbəsinə yüksələn Məmməd ilə göz-gözə gəldik. Aydın idi ki, tanklardan qurtuluşumuz yox idi! Lakin iki tank tam olduğumuz yerə gəldiklərində birdən lülələrini qarşı tərəfə (ermənilər tərəfə) çevirib atəşə başlayınca çaşdıq. Elə o anda, tankların telsiz antenalarına taxılmış, mavi zəmin üzərinə Bozqurd işarəsi olan Qaqauz bayrağını gördük. Daha sonra tankdan enib yanımıza gələn Qaqauz leytenantın bu sözləri mənim gözümdə "özəl tarixdir": “Bu Ruslara bax! Pulu alıblar, bizə Türk qardaşlarımıza atəş açmaq əmri verdilər. Biz də üsyan edib bura gəldik. İndi vəziyyətlər bərabərdir, narahat olmayın!” Qaqauz Türkləri xristiyan olsalar da qan qardaşımızdır. (Bu sətirlərə 1989-1994-cü illərdə Dağlıq Qarabağda müxbir olan Türkiyəli jurnalist Ardan Zentürkün savaş xatirələrində rast gələ bilərsiniz.)
Davamı →

On qəribə sığorta hadisəsi

Əksər Qərb turistləri səyahətə çıxmamışdan əvvəl Travel İnsuranse adlı xüsusi sığorta alırlar. Bu cür sığorta səyahət zamanı dəymiş itkiləri bağlayır. Və bəzi sığorta halları marağa səbəb olur.
1. Biskay körfəzinə səyahətə çıxan bir pensiyaçı heç də dəniz xəstəliyinə hazır olmamışdı. Qusma refleksindən azad olmaq istəyən bu qoca gözlənilmədən özünün qoyma dişlərini itirmişdir. Sığorta şirkəti onun yeni dişlərinin pulunu ödəmişdir.
2. Uels meşələrinə turist gəzintisinə yollanan ailə cütlüyünün bəxti gətirməmişdir. Onların açıq sahədə quraşdırılmış çadırına yaxınlıqda yerləşən aviabazadan desant düşmüşdür. Çadır tamamilə məhv olmuş, lakin sığorta şirkəti dəymiş zərəri ödəməkdən imtina etmiş və bildirmişdir ki, bu sığorta bədbəxt hadisələrin qiymətini ödəmir.


Ardı →

500 illik sirr

1996-cı ildə Argentina və Boliviya sərhədində yerli əhali tərəfindən bir neçə sirli uşaq mumiyaları aşkarlanmışdı. O zaman üçün hər kəsi təəccübləndirən bu hadisə son günlərdə yenidən müzakirə mövzusuna çevrilmişdir. Belə ki, tətqiqatçılar  bu yaxınlarda Cənubi Amerikaya xas olmayan bu mumiyaların sirrini aşkarlamışdırlar.  20-ci əsrin sonlarında tapılan bu mumiyalar 13 yaşındakı 'Llullaillaco Maiden' adı verilən qız və  başqa 4-5 yaşlarında bir oğlan və bir qız cəsədlərindən ibarət idi. Bradford Universiteti tərəfindən aparılan  araşdırma  nəticəsində uşaqlarda kokainin ana maddəsi koka (coca) yarpağı və pivə istehsalında istifadə edilən çiça (chicha) bitkisinin izinə rast gəlindi.

Tətqiqatçılar bunu onunla əlaqələndirirlər ki, qədim zamanlarda Amerika qitəsinin yerli əhalisi olan  İnkalar gözəl uşaqları qurban seçərək Llullaillco dağına qurban olaraq təqdim edirdi. Narkotik maddənin təsiri nəticəsində huşunu itirən uşaqlar daha sonra dağın yamacına götürülərək donaraq ölümə tərk edilirdi. 

Araşdırmanın lideri  Dr.Andryu  Vilson uşaqların saçlarından alınan nümunələrdə də yüksək nisbətdə narkotikin izinə rast gəldiklərini açıqladı. Dr. Andryu Vilson həmçinin qeyd edir ki, «Artıq uşaqların təbii yollarla ölmədiklərini bilirik. Uşaqlar qurban edildi. Bu mövzuda tək təsəllimiz uşaqların ölən zaman acı çəkməmələridir ».


Ardı →

Dünyada baş verən maraqlı hadisələr və faktlar

1. 2030-cu il nə qədər uzaqdadırsa, 1998-ci il də o qədər uzaqdadır.

2. Mamontların nəsli Misir piramidaları tikildikdən 1000 il sonra tükənib.

3. Kök əvvəl bənövşəyi olub.

4. “Ulduz müharibələri” filmi çıxanda Fransada hələ də gilyotinlə edam cəzası mövcud idi.

5. İnanmaq çətindir, amma ABŞ-da kitabxanalar MakDonalds restoranlarından daha çoxdur.

6. Bananla insan DNT-sinin 50 faizi üst-üstə düşür.


Ardı →

Herostrat və Artemida məbədi

Miladdan öncə 21 iyul 356-cı ildə, Efes şəhərinin gənc sakini, Herostrat, dünyanın yeddi möcuzəsindən biri sayılan Artemida Məbədini yandırdı. Herostrat işgəncə təzyiqi altında təqsirini etiraf etdi. Səbəb kimi isə məbədi şöhrət qazanmaq üçün yandırdığını bildirir və istəyib ki, hamı onun haqqında bilsin. Herostratı edam edirlər. Məhkəmənin qərarı ilə, Herostratın adını tarixə yazmaq qadağan olunmuşdu. Məhkəmə qərarını icra edənlər, ev-ev gəzib, — «Herostratı xatırlamaq qadağandır!» — bağırırdılar. Beləliklər, hamı bildi ki, məbədi Herostrat yandırıb. Yəni, Herostratın adını unutdurmaq istəyən məhkəmə, əksinə, onu məşhurlaşdırdı. «Herostrat şöhrəti» ifadəsi idiomatik oldu. Bu gün də mənfi mənada işlədilir. Bu, hadisənin rəsmi yozumudur.
Ardı →

Məhəmməd Əli haqqında maraqlı faktlar

*  «Hollywood Walk of Fame» (Hollivud Məşhurlar Xiyabanı) ABŞ Kaliforniya əyalətinin Los Anceles şəhərində məşhurların adlarının yazıldığı piyada (səki) yoludur. 
2002-ci ildə isə Məşhurlar Xiyabanı rəsmiləri öz ənənələrini pozaraq İslam dinini qəbul edən amerikalı boksçu Məhəmməd Əlinin adını divara yazıb.
Ardı →