Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

2014-cü ilin dəbli gəlinlikləri


“Elia Saab” dünyanın ən nüfuzlu moda evlərindən biridir. Markarın hazırladığı hər bir geyim qadınlar tərəfindən çox bəyənilir. Tanınmış qadınlar da önəmli tədbirlərdə, qırmızı xalıda çox zaman bu markanın geyimlərinə müraciət edirlər.

“Elia Saab” təkcə ziyafət geyimlərinin istehsalı ilə məşğul olmur, həm də gəlinliklər hazırlayır. 2014-cü ilin gəlinlik dəbi həmişə olduğu kimi çox zərif, gözəl və eleqantdır.

Həyatınızın ən gözəl anını nağıllardakı pərilər kimi qeyd etmək istəyirsinizsə, “Elia Saab”ın şahanə gəlinlik modellərinə baxın.


Ardı →

Saç modellərinə uyğun baxım qaydaları

Hər qadın saçları ilə oynamağı sevər. Sıxıldığında ilk əvvəl saçında bir dəyişiklik etmək istəyər. Saçlarınızı salonda kəsdirib gələndə qəşəng görünər. Ancaq bir gün keçəndən sonra saçlarınız sizə yadlaşar və onlarla necə davranacağınızı bilmərsiz. Buna görə də, saç trendlərini nəzərə alaraq hər tip saça uyğun saç modellərini təqdim edirik.

Uzun saç – gündüz

Uzun saçla çalışmaq çox çətindir. Uzun saçlarınızı yanınıza töküb gəzmək gözəldir, ancaq özbaşına buraxsanız, ucları o qədər də qəşəng durmaz. Bunun üçün gündüzlər saçlarınızın səliqəli görünməsi üçün yuyub bir az qurutduqdan sonra uclarına rulolar, ya da qalın biqudilər taxıb su kimi axıb gedən saç uclarına sahib olun.

Uzun saç – gecə

Uzun saçların gecə modeli üçün ən uyğun olan Fransız model Bencenin saç modelidir. Həm öndən, həm arxadan çox şık və eleqant görüntüsü olan bu saç modeli gecə ziyafətləri üçün möhtəşəm seçimdir. Göz sürməsini bir az uzun çəkdinizmi, daha da şıq görünəcəksiz.


Ardı →

Christian Dior

Christian Dior 1905-cil il yanvarın 21-i normandın balaca Qarnvil şəhərciyində anadan olmuşdur.1911 ci ildə isə o ailəsi ilə birlikdə Parisə köçmüşdür.Diorun valideynləri çox imkanlı insanlar idi.Baxmayaraq ki,o 5 uşağın ikincisi idi,onun heç nəyə ehtiyacı yox idi.O ilk təhsilini evdə almışdır.Sonra isə valideynlərinin təkidi ilə diplomatik karyera qurmaq üçün hazırlaşmağa başlamışdır.
Ardı →

Dolce&Gabbana

“Qadın bədəni eyni zamanda həm cəlbedici, həm də əlçatmaz təsir bağışlamalıdır”


Vaxt var idi, xarci kanallarda cırıq-mırıq, sürtülmüş görüntüyə malik olan cins şalvarlar görəndə bir təhər baxır, gülürdük. Sonra buna bəzilərimiz də alışdıq. Hərçənd ki, böyüklərdən, nənələrdən soruşsan yenə də söyüb keçirlər)))) İstəyirəm o şalvarları dəbə gətirən şəxslərdən bəhs edim.


Ardı →

Öz stilinizi seçin

Çantalar qadınlar üçün çox dəbdəbəli, əks cinsi başdan çıxardacaq qədər önəmli və özlərini ən yaxşı ifadə edə bilən vasitədir. İtalyanların yaradıcı olduqlarını və zövqlərində güclü hislərə sahip olduğunu hərkəs bilir, lakin bu da bir sirdir ki, İtaliya dünyada mövcud olan olan ən yaxşı dəri istehsalına ən uzun müddətdir sahib olan tək ölkədir, təxminən 600 ildir ki bunu davam etdirirlər. Əl çantaları hər zaman istifadə olunan və istər günlük iş yaxud da əyləncə yerlərində istərsədə önəmli görüşlərinizdə istifadə edə biləcəyiniz mükəmməl görünüşü və rahatlığı olan vasitədir.
qadın çantaları 


Ardı →

Payız modası-2010

2010 payız modasında dizaynerlər dəbdə əsasən altı rəngin üstünlük təşkil  edəcəyini bildirirlər:
1)Dəvə yunu rənginin müxtəlif çalarları. Dəvə yununun ciddi, eleqant və neytral  rəng çalarlı müxtəlif geyimlərinə bu mövsümdə dünyanın ən tanınmış modelyer və dizaynerləri, eləcə də məşhur brendlərdən Chloe, Gucci, Maykl Korsa və başqaları da üstünlük verib.
payız modası-2010 (fall fashion)
Ardı →

Mini yubka inqilabı

“Svinq edən 60-cılar” nəsli bəşəriyyətə bir çox şey bəxş etdilər. Bitls qrupundan tutmuş Aya qədəm basan ilk insana qədər. Mini yubka da bu epoxanın nailiyyətlərindən biridir.

Yubkanı qısaltmaq Londonda ilk dəfə kimin ağlına gəlmişdi? Cavab vermək çox çətindi. Bu ilkə sahib çıxanlar arasında Meri Kuant da var, Andre Kurrej də və Jean Varon ticarət markasının banisi Con Beyts də. Amma məhz dizayner Kuant 60-cı illər şəhər modasının hərəkətverici qüvvəsi idi.

“Mini yubka 60-cı illərdə formalaşan gənc nəsil mədəniyyətinin fenomeni, mədəniyyətin ifadə forması idi. Seksual inqilab, üstəlik hamiləliyə qarşı dərmanlar da bu nəslin ifadə forması idi. Bax bu müəyyən mənada tarixi an idi. ”- Nyu-York Moda Texnoloji İnstitutunun direktoru Valeri Stil belə deyir.

Düzdür, gənclər mədəniyyətinin bəzi elementləri hələ 1920-ci illərdə də mövcud idi. Bununla belə 20-ci illər nəsli öz sələflərinə nisbətən seksual cəhətdən daha azad olsalar da hamilə qalmaq təhlükəsi hələ qalırdı.

Kinq-roud adlı kult butikin sahibi dizayner-modelyer Meri Kuant 1966-cı ildə mini yubkaya maraq göstərməyə başlasa da o hələ məktəb vaxtlarından yubka üzərində eksperimentlər edir, hər dəfə məktəb formasını bir qədər qısaltmağa çalışırdı.

Kuantın ilham mənbəyi balet dərsləri aldığı bir studiyadakı rəqqas qız olmuşdu. Kuant hadisəni belə nəql edir: “Dərslərin birində qonşu otaqda gözəl bir musiqi eşitdim. Qapıdan boylandım. Orda step dərsi keçən bir qız gördüm. Məndən bir neçə yaş böyük olardı. Onun eynən mən istədiyim görkəmdə idi. Onun əynində təqribən 25 sm uzunluğunda qırçınlı yubka, dar qara sviter, qara uzun corablar vardı. Saç düzümü isə bob stilində idi.”
Ardı →

Cazibədar qadın ayaqları üzərində incəsənət

24 oktyabrda ABŞ-ın Vilminqton Şatatının univermaqlarından birində ilk dəfə olaraq nazik qadın corabları satışa çıxır. Bu corabların satışı rekord qırır, bütün qadınlar nazik corabdan ötrü növbəyə düzülməli olur.

Bu gün isə onlar qadın qarderobunun ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Dizaynerlərin maraqlı ideayaları bununla bitmir. Orijinallıq etmək istəyən dizaynerlər corablar üzərində maraqlı şəkillər təsvir ediblər.

Qadın ayaqlarına baxanda onların döymə, yaxud şəkil olduğunu müəyyən etmək çətindir. 


Ardı →

Armani vs Versace

Armani modelyerlərin kralı sayılırdı, əbəs deyil ki, nüfuzlu jurnal “Time” 1982-ci ildə Armaninin portretini üz qabığında yerləşdirmiş və belə bir sərlövhə dərc etmişdi: “Dahiyanə Corco Stili”.
Xeyli keçmiş Armaninin rəqibi meydana çıxdı və bu rəqabət Armaninin dincliyini əlindən aldı. Olimpi onunla bölüşən rəqibi kasıb zövqlü, özündən tez çıxan və işinin xatirinə hər şeyi məhv etməyə hazır insan idi. Dünya haqsızlıq üzərində qurulub. Armanini şöhrətə aparan yol asan olmayıb, rəqibi isə bu zirvəyə çox tez və rahatlıqla çatıb.


Ardı →