Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Koko Şanelin 10 məsləhəti

Dünyanın əfsanəvi dizaynerlərdən biri Koko Şaneldir. Dəb tarixinin ən qızılı səhifələri onun adıyla bağlıdır. Koko Şanelin yaratdığı neçə-neçə geyim növləri bu gün də dəb sərgilərinin əsas bəzəyidir. 1971-ci ildə dünyasını dəyişən məşhur dizaynerin bir sıra önəmli fikirləri, dəyərli məsləhətləri dünya modelyerlərin əbədi devizinə çevrilib. 
Gözəllik sadəlikdədir.
Dəb ötür keçir, stil qalır.

Bunlar Koko Şanelin əsas kredosu idi.
İndi isə onun dəb qanunları ilə tanış olun:
Davamı →

Trençlər

Tençlər universal geyim növü sayılır. Bu payız isə trençlərin dünya dəb aləminə bir növ triumfu başlanıb.
Havalar soyuduqca xanımlar  qarderobunda trençə daha çox üstünlük verir. Eləcə də plaşlara.
Bunların ən dəbdə olan növü isə klassik ingilis formasıdır. Böyük Britaniya duman və yağışlar diyarı olduğundan bu ölkədə trenç və plaşlar xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.


Ardı →

Əfqani şalvarlar

Əfqani şalvarları adi şalvarlardan düz aşağı sallanmış ətəkləri ilə fərqlənir. Bu cür şalvarların dünya geyim dəbinə təntənəli yürüşü İspaniyadan başlanıb. Belə geyimlərin rahat, gözəl və şərq stilinə uyğunluğunu ilk dəfə gənclər qiymətləndirib.
Ardı →

İşgüzar imicin elementləri

Kitablara üz qabığına,insanlara isə görünüşünə görə fikir yürüdürük.Ona görə də əgər siz iş axtarır və ya onu saxlamaq istəyirsinizsə,sizin imic böyük əhəmiyyyət kəsb edir.Müasir dövrdə geyim həm də daxili korporativ məəniyyətin təcəssümüdür.Fərqi yoxdur,siz ənənəvi və ya ultramüasir modanın tərəfdarısınız,gərək sizin iş geyiminiz işlədiyiniz yerə uyğun olsun.

  • Firmaların çoxunun daxili qaydaları tələb edir ki,işçi kişilər ikibortlu yox,birbortlu kostyum geysinlər.Çünki amerikan pencəyi(birbortlu) daha klassik,avropa pencəyi nisbətən daha modalı adam təəssüratı yaradır.Amerikan stilində əgər 2 düymə varsa yuxarıdakı,3 düymə varsa ortancıl düymə bağlı olur.Avropa stilində isə bütün düymələr bağlı olur.
  • Yaxşı olar ki,kişi kostyumu 100% yun(yun qabardin) parçadan olsun.Kostyumu alanda parçanı əlinizdə sıxın ki,görün o əzilir ya yox.Əzilirsə,qırışlanırsa,onu almağa dəyməz.Kostyum adi iş yerində gərək səhər geydiyiniz kimi ütülü,səliqəli olmalıdır.
  • Deməyə ehtiyac yoxdur ki,biznes üçün uzunqol köynək lazımdır.Ağ köynəklər daha formal görünür(xüsusilə də korset ilə geyinilibsə),açıq-mavi rənglilər isə daha sadə görünür.Çox kişilər köynək altından mayka geyinməsələr də,onu geymək daha yaxşı olar.Mayka dərini köynək parçasının qıcığından qoruyur,köynəyi tərlətmir,ona daha yaxşı forma verir.
  • Qalstukun eni gərək 7-9 sm olsun.Qalstukun uzunluğu şalvar kəmərinin yuxarı hissəsinə qədər çatmalıdır.
  • Amerikanların «suspenders»,ingilislərin «braces»,rusların подтяжки adlandırdıqları çiyinbağı yaxşı olar ki,düyməli olsun(sancaqla bağlanmasın).
  • Ayaqqabı və kəmərlər üçün qara və ya təbii dəri rəngi məsləhətdir.
  • Pencəyin döş cibi üçün yaylıq vacib deyil,bizlərdə onu çoxları taxmır.Ciddi firmada işləyirsinizsə,onu taxmaq çox da yaramır.Əgər yaradıcı işdə çalışırsınızsa(moda,reklam,şou-biznes),onu geymək olar.Yaylıq ilə kostyum gərək eyni parçadan olmasın.Bəzən qalstuk və yaylıq komplekti bir yerdə satılır.Onu geysəniz,modadan başı çıxmayan insan təəssüratı yaradarsınız.
  • Lap sizin müdiriniz belə sırğa,braslet və ya kulon taxırsa,mən sizə işdə belə bəzəkləri taxmağınızın əleyhinəyəm.Siz adsız barmağınızda nişan üzüyü və ya gözəçarpmayan bir üzük daha bilərsiniz.Metal braslet və ya qara klassik kəmərdə olan saatlar kostyuma yaraşır.Plastikdən saat taxmaqla özünüzü çox zövqsüz göstərərsiniz.
  • Yaxşı qələm də öz sahibi haqda çox söz deyir,çalışın bu aksessuara da fikir verin.
  • Diqqətli olun;cülgünü elə geyin ki,ayaqlarınızın çılpaq yeri görsənməsin.

aaa
Davamı →

Qalstukun tarixi

Üzərimizdəki hər geyimin öz funksiyası var. Onlar bizi istidən, soyuqdan qoruyur, bədənimizi örtür və sairə. Bəs qalstukun funksiyası nədən ibarətdir və kişlərə məxsus olan bu geyim nə vaxt yaranıb?

1635-ci ildə 30 illik müharibə zamanı Fransa Kralı XIII Luis üçün döyüşən 160 minə yaxın legioner və cəngavər arasında bir qrup əsgər paltarlarındakı bir elementə görə başqalarından fərqlənib. Xorvat əsgərlərinin fərqləndirən boğazlarına bağladırları dəsmallar idi.

Ardı →

Cins geyimlər

1853-cü ildə  Levi Straussun fəhlə geyimləri, kombinezonları kimi yaranan cinslər az keçmədi ki, dəb aləmini bürüdü.

Cins geyimlərin həddi-hüdudu yoxdur. Onları böyükdən tutmuş kiçiyə kimi hamı hər yerdə geyinir. Cins geyimləri əvvəlki illərdən fərqli olaraq həm görüşə, həm ziyafətə, həm də kübar məclislərə geyinmək olar.

Cinslərin saysız-hesabsız forma, biçim, dizayn və rəngləri mövcuddur. Cins aləminin bir neçə qaydaları var ki, onları pozmaq və onlardan qırağa çıxmaq olmaz. Əks təqdirdə, belə cinslər sizə yaraşıq gətirməkdənsə, bədəninizin görkəmini poza bilər.

Ardı →

Saçaqlı paltarlar

Saçaqlarla bəzədilmiş paltarlar xanımlara ilahi gözəllik, naz-qəmzəli bir görkəm verir. Geyimdə və sair aksesuarlarda saçaq elementi ərəblərdən gəlmədir. Ərəb xanımları çox vaxt isti havalarda müxtəlif əzalarını parçayla deyil, sadəcə olaraq saçaqlarla örtməyə üstünlük verib. Beləcə qədim dövrlərdən saçaqlı geyimlər bizim günlərədək gəlib çıxıb və geyimlərin əsas bəzəyinə çevrilib.


Ardı →

Zolaqlar

Zolaqlar bütün geyim və aksesuarlarda xüsusi yer tutur. Ən tanınmış dizaynerlər zolaqlardan xüsusi məharətlə istifadə edir. Hər hansı bir geyim və aksesuar növünü gözünüzün qabağına gətirin. Orda ən azı heç olmasa iki ağ-qara zolaqdan istifadə olunur. Bu hər bir geyim və aksesuarda kontrast yaradır.
Bəs bunun kökü, mənbəyi hardan gəlir. Qədim insan mənşəyindən,  təbiətdən,  göy qurşağından. Qədim insanlar hələ  ilk geyim növlərində  pələng  dərilərindən  istifadə ediblər. İlk zolaqlı parçalar, geyimlər  məhz pələng dərilərini xatırladıb. Bu da xanımların ən bahalı, ələ düşməz geyimləri olub ki, bu ənənə bu gün də davam edir.
Ardı →