Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Sarafanlar

Sarafan ilk baxışdan sadə geyim olsa da, əslində tikilişi müxtəlif mürəkkəblik və fantaziya tələb edir.
Sarafanlar ilk dəfə kənd yerlərində peyda olub. 70-ci illərdə isə o şəhərə ayaq açıb, xeyli müasirləşib və demək olar ki, şəhərli qızların sevimli geyim növünə çevrilib.
Sarafanların müxtəlif növləri var: toxunma, tikmə, qismən hörülmə və s. Sarafanların bər-bəzəyində hər modelyer öz fantaziyasına arxalanır.Sarafanların kənarları toxuna, krujevalar, büzmələr, taftalar tikilə, yaxud applikasiyalardan istifadə oluna bilir.
Ardı →

Kombinezon

“Ən yeni dəbli geyim növü yaratmaq istəyirsənsə geriyə, keçmişə boylan!” Bu kəlmələr ən tanınmış modelyerlərin birinə məxsusdur.
Bu deyimdə böyük bir həqiqət var. Bu gün ən dəbli geyim növlərindən sayılan kombinezonlar da, heç şübhəsiz, keçmişə bir baxışdan, bir nəzərdən yaranıb. Kombinezonlar nə qədər müasir görünsə də, onların mənbəyi-kökü XVIII-XIX əsrə gedib çıxır.
Ardı →

Moda və qadağa

Elitar dəblərin bir çox qanunları var ki, bu gün də onlara riayət edilib və edilməkdədir. Amma zaman və dövr göstərir ki, bəzən bunların əksinə də getmək lazımdır. Müasir düşüncəli dizayner və modelyerlər isə bu çərçivələrə sığmır və çox vaxt bunun əksinə gedərək, müvəffəqiyyət qazanırlar.

1. Məsələn, əvvəllər deyirdilər ki, çanta ilə ayaqqabı eyni rəngdə olsa, daha gözəl görsənər. Ancaq XXI əsr dizaynerləri belə düşünmür. Onların qənaətincə, bu gün çanta və ayaqqabıların rəngi nə qədər müxtəlif olsa, bir o qədər baxımlı olar. Şokolad rəngli çantaya açıq bej rəngli ayaqqabı yaraşar və yaxud metallik rəngli klatç, parlaq rəngli ayaqqabı ilə uyuşar.


Ardı →

Kreativ papaqlar

Bakıda qış mövsümündə papaqsız keçinmək mümkün deyil. 

Oktyabr ayı günəşli keçsə də, noyabr ayının soyuğu canımıza üşütmə salır. Soyuqda xəstələnmək istmirsinizsə, papaqlarınızı indidən hazır edin. Bu il qəribə formada və kreativ papaqlar taxmaq çox dəbdədir.

Papaq taxanda saç korlanır. Bu əziyyətdən xilas olmaq üçün parik papaqlar taxmağı təklif edirik. Yaradıcı insanların diqqətini bu papaqlar daha çox çəkir.


Ardı →

Çantalar

İstəyirsiniz özünüzə qadın çantası alasınız, amma bilmirsiniz hansını seçəsiniz? Gəlin birlikdə dünya modasına nəzər salaq. Çantalardan hansıları orijinaldır? Hansı modeli seçmək lazımdır ki, dəbdən düşümüş olmasın? Qadın çantası qadın aksessuarları arasında əsas yer tutur və hər zaman dəbdə olur. Qırmızı, moruq, vişnə rəngi çantalar hər zaman diqqət cəlb edən çantalar olur və demək olar ki, çox vaxt dəbdə olur.

qırmızı çanta

Gəlin, razılaşaq ki, qırmızı rəng hər zaman qadınlara bir başqa cazibədarlıq gətirir. Eləcə də bunu çantalar haqqında da demək olar. Qırımızı rəng kimi qara rəng də hər zaman dəbdə olan və dəbdən düşməyən çanta rəngidir. Amma qara və qırmızı rənglərə nisbətən yaşıl, mavi, sarı və bu kimi daha çox açıq rəngli çantalar o qədər də istifadə edilən rənglər deyil. Amma bəzən bu rənglərdə olan çantalar əsasən yay aylarında geyimlərə uyğunlaşdırılaraq istifadə edilir. 


Ardı →

Fusion-moda

Hər dəfə eyni formada, eyni görkəmdə, eyni stildə geyinmək dəbdə monotonluğa gətirib çıxarır. Ən dəbli insanlar öz geyim formalarını gündən-günə dəyişməyə çalışır. Tanınmış modelyer, dizayner, hətta psixoloqlar belə hesab edirlər ki, bu hər bir insanın həyat tərzinə, iş əmsalına və bəzən də xarakterinə təsir edir. Aparılan təcrübələr də göstərir ki, belədə ətrafdakılar da sizi yaxşı qəbul edir.
Müxtəlif üslubları, müxtəlif stilləri birləşdirib, geyinərək, insanın öz obrazını da formalaşdırır. Bu mövzuda tanınmış dizayner və modelyerlərin təqdim etdiyi üslublarla sizi tanış edirik:


Ardı →

Corcio Armani (Giorgio Armani)

“Minimalistlik və sadəlik” – bu Armani moda evinin əsas fikri, konsepsiyasıdır.


Məşhur modelyer-dizaynerlərdən biri də Corcio Armanidir. 1934-cü ildə iyulun 11-ci günündə Milandan çox kənarda olmayan provinsial bir şəhərcikdə — Pyaçensada anadan olan Armani heç də modelyer olmaq fikrində deyilmiş. Onun həkim olmaq kimi bir istəyi var idi və o bunun üçün də səy göstərirdi, belə ki, o xüsusi ədəbiyyat oxuyur, eləcə də Boloni Universiteti ilə bərabər tibbi məktəbində də təhsil alırdı. Bir çox mənbəələrdə də deyilir ki, guya valideynləri istəyirlərmiş ki, o, həkim olsun. Amma, o bu yolda çox səy göstərsə də, bir vaxtlar buna çox həvəs etsə də, təhsildən 2 il keçdikdən sonra o başa düşür ki, bütün ömrü boyu xəstəliklərlə mübarizə aparmaq, ancaq bu işlə məşğul olmaq onluq deyil.


Ardı →

2014-2015 payız-qış trendləri

                            

Bir çox xanımlar 2014-2015 payız-qış trendlərini öncədən bilməklə, qarderoblarını ona uyğunlaşdırırlar.

Qarşıdakı mövsümlərdə də ötən il olduğu kimi 60-70-ci illərin stilini xatırladan geyimlər aktual olacaq.

Bundan başqa, yun, kürk və məxmər parçaların dəbdə olması qışda sizi həm soyuqdan qoruyacaq, həm də dəbli göstərəcək.

2014-2015 payız/qış trendləri:

Mavi rəng

Bu rəngin çalarları — «buz» mavisi, açıq mavi, kobalt mavi mövsümün populyar rəngləri sırasındadır. Xüsusən kobalt mavi rəngli geyimlər qış mövsümündə çox rastımıza çıxacaq.


Ardı →

Moda nümayişlərinin “yazılmamış” qanunları

                            
Dəb həvəskarları sentyabrda başlayacaq moda həftələrini maraqla gözləyirlər. Lakin çoxları bilmir ki, hər kəsin maraqla izlədiyi bu nümayişlərin bəzi «yazılmamış” qanunları mövcuddur. Moda nümayişlərinə gedənlər üçün mütəxəssislərin hazırladığı qaydalar siyahısını təqdim edir: 
   
1. Gecikmək olmaz
Hər hansı tədbirə, yaxud ziyafətə gecikmək dəb nümayişlərində də pis hal sayılır. Dünya moda paytaxtlarında bu, bəzən „ev sahibindən“ və qonağın vacibliyindən asılı olaraq dəyişə bilər. „Most invited“ siyahısındakı qonaqların cüzi ləngimələrinə çox vaxt göz yumulur. Məsələn, ötən il „Moschino“ nümayişi təxminən bir saat gec başlayıb. Səbəb isə brendin kreativ direktoru Ceremi Skottun rəfiqəsi, müğənni Keti Perri gəlməyənədək nümayişə başlamamaq əmri verməsi olub.  Ancaq ümumilikdə, son moda həftələrində bir saatlıq gecikmələr azalıb. Buna baxmayaraq, Mark Ceykobs kimi açılış vaxtı tamam olanda qapıları bağlatdıran və gecikənləri içəri buraxmayan dizaynerlər də var.
Ardı →