Рейтинг
+11.64

Xəstəyə ümumi qulluq və müalicə-diaqnostika

22 üzv, 74 topik

Gecə işləməyin fəsadları

Gündəlik qayğıları nəzərə alsaq bir çox insan gecə saatlarında işləməyə üstünlük verir. Amma araşdırmalara görə, gecə işləmək həm psixoloji həm də fiziki cəhətdən təhlükəlidir. Amerikalı psixoloqlara görə, gecə işləmək yorğunluq, depressiya, tükənmişlik sindromu yaradır. Uzunmüddətli davam edəcəyi təqdirdə istənilməyən nəticələr baş verə bilə. Kanadanın Monreal Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, gecə işləyən qadınlarda süd vəzi xərçənginin aşkarlanması riski artır. 


Davamı →

Spina Bifida nədir?

Spina bifida onurğa patalogiyası deməkdir. Bu zaman bel sütunundakı sümük qövsləri tam olaraq örtülmür. Başqa sözlə desək, onurğa açıq vəziyyətdə bədən səthində formalaşır. Anadangəlmə xəstəliklər arasında ən çox rast gəlinən növlərdəndir. Ən yüngül dərəcədən başlayaraq ən ağır dərəcələrinə qədər təsadüf edilir.

Bu xəstəliyin yaranması ilə bağlı bir çox fikirlər irəli sürülür. Əsas səbəb kimi hamiləlik dövründə anada və uşaqda fol asit turşusunun əskikliyi göstərilir. Bundan başqa hamiləlik dövründən ananın yüksək tempraturlu istiliyə məruz qalması və şəkərli diabetdən əziyyət çəkməsi də qeyd olunur. Yüksək tempraturlu istilik dedikdə, ananın hər hansı xəstəliyi yüksək qızdırmanın müşayəti ilə keçirməsi və ya həddən artıq günəş şüaları altında qalması nəzərdə tutulur.


Davamı →

Turetta sindromu

Turet sindromu (Turet xəstəliyiJil de la Turet sindromu) — mərkəzi sinir sisteminin əsasən uşaq yaşlarında müşahidə edilən və çoxsaylı hərəkət tikləri və ən azı bir səs tiki ilə xarakterizə olunan genetik mənşəli pozğunluqdur.

Əvvəllər Turet sindromu nadir və qəribə bir xəstəlik hesab edilməklə yanaşı, həm də senzuradan kənar, cəmiyyətdə yersiz və təhqiredici hesab edilən söz və ifadələrin dilə gətirilməsi ilə assosiasiya olunurdu. Lakin bu simptom Turet sindromu olan şəxslərin çox az qismində görülür. İndiki dövrdə bu xəstəlik nadir hesab olunmur, üstəlik heç də həmişə düzgün diaqnoz qoymaq mümkün olmur. Çünki əksər hallarda simptomlar yüngül formada müşahidə edilir.


Davamı →

Качественное лабораторное оборудование – ключевой фактор в обеспечении точных и надежных результатов

Современные лабораторные исследования в области медицины требуют высокой степени точности и воспроизводимости результатов. Для достижения этих целей важную роль играют калибровочное оборудование, медицинские дозаторы и другие лабораторные устройства. Они являются неотъемлемой частью современных медицинских, биохимических и исследовательских лабораторий. Их качество и точность влияют на достоверность получаемых данных, что в свою очередь влияет на успешность научных исследований и диагностики заболеваний.


Davamı →

Baş ağrıları nələrə işarədir?

Hər birimiz zamanla baş ağrıları ilə üzləşirik. Məhz bu səbəbdən insanların əksəriyyəti baş ağrılarına ciddi fikir vermir. İnsanların bir hissəsi dözüb gözləməyə, digərləri baş ağrısı başlayan kimi ağrısızlaşdıran dərmanlardan birini qəbul etməyə üstünlük verir. Təbii ki, bir çox hallarda baş ağrılarının səbəbi gərginlik və stress olur. Lakin bəzən adi hesab edilən baş ağrısı çox ağır və təhlükəli xəstəliklərin simptomu kimi meydana çıxır və bu halda insana vaxtında tibbi yardım göstərilməzsə, insanın sağlamlığı və hətta həyatı təhlükədə ola bilər .

Beləliklə, nə zaman baş ağrısı ciddi xəstəliyin simptomu ola bilər?


Davamı →

Siqaret yaddaş itkisinə səbəb olur

Türkiyə Səhiyyə Nazirliyi siqaretin zərərlərini izah edən bir proqram hazırlayıb. Bu proqramda siqaretin hər hansı xəstəlik əleyhinə istifadə edilən dərmanları zərərli hala gətirdiyi qeyd edilib.
Proqramda az siqaret çəkmənin əsla zərərsiz olmadığına toxunulub, çəkilən hər siqaretin insan sağlamlığına zərəri olduğu izah edilib.

Davamı →

Uşaqlarda otit xəstəliyi

Orta qulaq
Qulaq yolunun daxilində qulaq pərdəsi olur. Qulaq pərdəsi səs dalğaları gəldiyi zaman titrəşən incə bir pərdədir. Orta qulaq qulaq pərdəsinin arxasında olan və hava ilə dolu bir boşluqdur.
Qulaq pərdəsi titrəşdiyi zaman orta qulaq boşluğundakı kiçik sümükcuklər də (zindan, üzəngi, çəkic) titrəşir və səsi daxili qulağa çatdırır. Daxili qulaqda səsi beyinə çatdıran sinirlər xəbərdar edilir. Orta qulaq ilə udlağın burun hissəsini birləşdirən Yevstax borusu vardır. Bu borunun vəzifəsi orta qulaq boşluğundakı havanın təzyiqini xarici mühitdəki atmosfer təzyiqi ilə bərabərləşdirməkdir. Əsnəyərkən və ya udqunarkən qulaqdan gələn səslər bu təzyiq bərabərləmə əməliyyatına aiddir.

Davamı →

Burun əyriliyi

Demək olar ki, hamımız uşaq vaxtı burnumuzu yıxılaraq, harasa dəyərək ya da hər hansısa bir qəza nəticəsində qanatmışıq. Əslində əhəmiyyət vermədiyimiz bu zərbələr və zərbə nəticəsinə baş verən qanamalar bizim fikirləşdiyimiz qədər əhəmiyyətsiz deyil. İrəliləyən yaşlarda ortaya çıxan burun əyriliyi (deviasiya) üçün bir başlanğıcdır.

Davamı →

Uşaqlarda burun qanaxması

Uşaqlarda kifayət qədət tez-tez burun qanaxmaları olur. Hətta bəzi hallarda qanaxma xeyli miqdarda olmaqla, uşağın sağlamlığı üçün təhlükəli də ola bilər. Burun qanaxmasının səbəbini müəyyən etmək üçün ilk növbədə aşağıdakıları aydınlaşdırmaq lazımdır:

  • travmanın olub-olmaması (əksər hallarda uşaqlar burunlarını “qurdalayaraq” onu zədələyirlər);
  • buruna yad cicmin düşüb-düşməməsi. Bu halda burundan qanla birlikdə pis qoxulu ifrazat da xaric olur. Bunu dəqiqləşdirmək üçün uşağı mütləq burun-boğaz-qulaq həkiminə göstərmək lazımdır;
  • uşağın uzun müddət ərzində günəş altında olması.

Uşağın bədənində tez-tez göyərmiş sahələrin yaranması ilə yanaşı burun qanaxmasının da baş verməsi  onun tez bir zamanda həkim hematoloq tərəfindən müayinə edilməsini tələb edir. Digər halda, burun qanaxması ilə yanaşı başda pulsasiya şəkilli baş ağrılarının olması arterial təzyiqin yüksəlməsinin əlaməti ola bilər.


Davamı →