Рейтинг
+11.64

Xəstəyə ümumi qulluq və müalicə-diaqnostika

22 üzv, 76 topik

Laxtalanmış qanın təhlükəli əlaməti

Qan laxtalanması qan dövranı pozğunluqlarından biridir. Qatı qanı olan insan tromboz, işemiya, infarkt və emboliya kimi problemlər yaşaya bilər.

Laxtalanmış qanın təhlükəli əlamətləri arasında ən birincisi dərinin mavi rəng almasıdır.
Ürək – damar cərrahı Viktor Baldinin sözlərinə görə, əksər xəstələr barmaqların uclarında uyuşma və ya qıcolma hissi, ətrafların dərisinin rənginin dəyişməsi, ayaq və əllərdə soyuqluq hissi və s. hiss edirlər.

Davamı →

Yayda bədənə parazit düşdüyünü göstərən ƏLAMƏT

Yayda parazitlərə yoluxma riski kəskin artır. Onların əksəriyyəti ilin bu vaxtında torpaqda yaşayıb çoxalır. Yayda da insanların torpaq, qumla təması artdığından yoluxma qaçılmaz olur.
Əslində, parazitar infeksiyalar çoxdur. Müxtəlif helmintlər çirkli əllər vasitəsilə və pis bişrilmiş ət yeməkləri ilə — çiy kabablar, yoluxmuş balıqlardan və hətta ağcaqanad dişləməsindən sonra yoluxa bilər.
Parazitlərin orqanizmdə olduğunu aşkar etmək elə də asan deyil.

Davamı →

Xərçəng əmələ gətirən əsas səbəblər

Xərçəngin əmələ gəlmə səbəbləri müxtəlif ola bilər. Onkofobiya – yəni xəstəlikdən qorxmaq, xərçəngin özündən daha pisdir. İnsan daim xəstələnmək və qarşısı alına bilməyən ölüm qorxusu içərisindədir.
Kardioloq Anna Koreneyeviçin sözlərinə görə, onkoloji prosesə başlamaq üçün kanserogenlərin uzun müddət təsiri olmalıdır.

Davamı →

Müasir sivilizasiyanın qadın xəstəliyi - Mastopatiya

Mastopatiya və ya fibrokistik xəstəlik əhalinin qadın yarısı arasında yayılmış bir xəstəlikdir. Bu xəstəliyin inkişafı təkcə qadının sağlamlığını təhlükə altında qoymur, həm də psixoloji amillərə səbəb olur.
Döşdə olan fibrokistik dəyişikliklərə döşdə həssaslıq və ya narahatlıq hissi, qəfil hiss edilən xoşxassəli döş kütlələrinin yaranması da daxil olmaqla geniş spektrli simptomlar daxildir.
Döşdəki dəyişikliklərin xərçənglə əlaqəli olmadığın müəyyən edilərsə, müalicəyə ehtiyac yoxdur.
Mastopatiya süd vəzinin xoşxassəli xəstəliyidir. Döşdəki fibrokistik dəyişikliklər, əsasən premenopozal qadınlara xəstəlikdir.

Davamı →

Ürək döyüntüsünü nə vaxt yoxlamaq lazımdır?

Ürək çarpıntıları digər mənfi əlamətlərlə müşayiət olunduqda, həkimə müraciət etməli və müayinə olunmaq vacibdir.
Dəqiqədə 100-110 yuxarı ürək dərəcəsi ciddi və ya zərərli bir şeyə işarə etmir. Bu ürək döyüntüsü stress və ya kofein və ya nikotin kimi maddələrdən yarana bilər və öz-özünə keçə bilər.
Kardioloq Anna Panovanın sözlərinə görə, bəzən sürətli bir ürək döyüntüsü aritmiyanın əlaməti ola bilər, bu, ürəyin elektrik sistemində uğursuzluğu nəzərdə tutan bir pozğunluqdur. Aritmiyası olan insanlarda tez-tez əlavə elektrik impulsları olur.

Davamı →

İsti havalarda bu xəstələr ağırlaşır – Həkim

İsti günlərdə tərlədiyimiz zaman bədən maye, duz və mineral itirir. Temperatur yüksəldikcə, ozon səviyyəsi də yüksəlir. Bu, xüsusilə həssas insanlarda və ya astma kimi ağciyər xəstəliyi olanlarda tənəffüs yollarının qıcıqlanmasına və tənəffüs çətinliyinə səbəb ola bilər.

Həkim Tatyana Zaxarovanın sözlərinə görə, astma xəstələri, yaşlılar və zəif insanlar xüsusilə isti günlərdə vaxtlarının çoxunu qapalı yerlərdə keçirməli, idman və digər gərgin fəaliyyətlərdən qaçmalıdırlar. İşinizi axşam saatlarına saxlayın.

Davamı →

Təzyiq xəstələri bunu içsə, infarkt ola bilər

Hipertoniyalı insanlarda qəhvənin təsirindən qarın aortasının kalsifikasiyası səbəbindən infakt keçirtmək ehtimalı yüksəkdir.
Jiao Tong Universitetinin alimləri belə nəticəyə gəliblər ki, mövcud hipertoniya ilə qəhvə içmək insult və infarkt kimi damar qəzaları riskini artırır.
Çin tədqiqatçıları aşkar ediblər ki, qəhvə içən hipertoniyalı insanlarda kalsium duzlarının intensiv şəkildə yığıldığı qarın aortasının kalsifikasiyası riski artır.
Kalsifikasiya aortanı elastiklikdən məhrum edir, daha kövrək və zədələnməyə meylli olur. Onun həssaslığı insult və infarkt meylinə təsir göstərir.

Davamı →

İldə 2 dəfə mütləq verilməli analizlər

Xəstəlikləri vaxtında aşkarlamaq, sağlamlığı qorumaq üçün bu analizləri ildə 1-2 dəfə verməyiniz mütləqdir.
1.Ürək-damar sisteminin xəstəliklərini diaqnoz etmək üçün qanın biokimyəvi və ümumi analizi ildə 2 dəfə, hər 6 aydan bir verilməlidir
2.Eləcə də lipid və qanda xolesterin analizi də ürək-damar üçün vacibdir
3.Qaraciyər xəstəlikləri üçün ALT və AST analizləri qanda verilməlidir
4.Tromb yaranmasına şübhə varsa, koaquloqramma analizi mütləqdir. Qanın laxtalanmasını təyin edir

Davamı →

İnsultdan sonra nə etməli

Baş -beynin qan dövranının pozulması qan təchizatının beyin damarlarında tutulma, azalma, digər anomaliya və qanaxma nəticəsində neyronların zədələnməsinə və ya məhvinə səbəb olan prosesdir. Beyin qan dövranının pozulması kəskin və xroniki olur.
Bakı Sağlamlıq Mərkəzinin həkim-nevroloqu Sevinc Salamovanın dediyinə görə, kəskin beyin qan dövranı pozğunluğuna insultlar, tranzitor işemik ataklar və subaraxnoidal qansızmalar aiddir. Baş -beynin qan dövranında ən mühüm ağırlaşmalar insultlardır. İnsult nəticəsində məhv olmuş sinir hüceyrələrinə aid bir sıra pozulmalara — ifliclər, udmanın pisləşməsi, müvazinətsizlik, keyləşmələr, ağrılar, bəzi ağır xəstələrdə qeyri-iradi sidik və ya nəcis ifrazı, nitq çətinliyi, depressiya, hövsələsizlik və əsəbilik aiddir.
Davamı →