Рейтинг
+11.64

Xəstəyə ümumi qulluq və müalicə-diaqnostika

22 üzv, 75 topik

Bulimiya nədir?

Bulimiyadan əziyyət çəkən insalar stress və depressiv hallara çox və əllərinə keçəni yeməklə reaksiya verirlər.
Çox yeməklərinə baxmayaraq kökəlməyə də bilərlər.
Çox zaman bu vəziyyəti hormonal pozğunluqlarla səhv salırlar.

Bulimiya nədir?
Həyatın hər hansı mərhələsində istər böyük, istər kiçik neqativ hadisə, hiss, uğursuzluq, üsyan, tənhalıq, ayrılıq, itki xəstəliyi işə salır. Narahatlığı, təşvişi yüngülləşdirmək üçün insan qaydasız, sərhədsiz, vaxtsız-vədəsiz, demək olar ki, əlinə keçəni yeməyə başlayır. Hətta qidanı çeynəmədən sürətlə udur. Bu hal ilk əvvəl onu narahat etmir. Amma çəkisi artdıqca və yolda, küçədə belə gözü yemək axtaranda bu halından utanmağa başlayır, ətrafın qınağından, gülüş hədəfi olacağından qorxur. Piylənmə və çəki artımından qorunmaq üçün bulemiyalı insanlar mədə-bağırsağını yumağa, təmizlətməyə can atır, süni olaraq qusma effekti yaradır, sidikqovucular, qarınişlədicilər, çəki atan dərmanlar atmağa başlayır. Çox hallarda qonaqlıqda, restoranda, evdə yemək yeyir və bitəndən sonra çox yediyini düşünərək, tualetə qaşır, barmağını qida yoluna salıb özünü qusdurur. Belə adamlar qusmağa da meyilli olur.


Davamı →

Miqrenlə mübarizə aparan qidalar

Əncir
Əncir, iltihabı azaltmağa və baş ağrılarını azaltmağa kömək edən potasiumlə zəngindir.

Avokado
Avokado miqrenlər mübarizə aparır. Antioksidantlarla zəngin olan avokado, şiddətli baş ağrısının qarşısını alır. 

Şirin kartof
Şirin kartof sadəcə ləzzətli deyil, eyni zamanda miqrenlə mübarizə aparmağa kömək edir. C vitamini və B1 vitamini baxımından zəngindir. Baş ağrılarından əziyyət çəkənlər şirin kartof yeyərək ağrını azalda bilər.


Davamı →

Limfa düyünləri niyə böyüyür?

Bel yırtığının qarşısını almaq üçün hərəkətsiz qalmayın
Bel yırtığı halları hərəkətsizliyin əsas nəticəsidir. Stolüstü işdə uzun müddət çox çalışmaq əzələ yorğunluğuna səbəb olur. Bunun qarşısını almaq üçün masada işləyənlərin bir saat oturduqdan sonra 10 dəqiqə qalxıb yerimələri və əzələlərini məşqlərlə işlətmələri çox faydalıdır. Uzun müddət maşın sürənlərdən birisinizsə, eyni şəkildə fasilələr vermək faydalıdır.


Dik oturun və belinizi dəstəkləyin
Oturma tələb edən ofis işlərində işləyirsinizsə və kreslonuz belinizi yetərincə dəstəkləmirsə, bel yastığı ala bilərsiniz. Mümkün qədər dik oturmağa çalışmalısınız. Yanlış oturuş vəziyyəti bel ağrısının əsas səbəblərindən biridir.
İdman
İdman bir çox sağlamlıq problemi üçün faydalıdır. Ancaq seçdiyiniz idman növünün belinizi gərginləşdirməməsi vacibdir. Bel yırtığının qarşısını almaq üçün əvvəlcə onurğanı qoruyan idman növləri ilə məşğul olmağınız məsləhətdir. Ağırlıq və ya aktiv bədən hərəkətləri tələb edən idman növləri riskə səbəb ola bilər. Yırtığı olan və ya bunun riski olan birisi üçün ən zərərsiz idman üzgüçülükdür. Xüsusilə sərbəst və arxa üzgüçülük üstünlük verilə bilər, çünki əzələləri gərginləşdirməsə də, intensiv işləyir. Üzgüçülüklə yanaşı, gəzinti və velosiped sürmə kimi yüngül idman növləri də bel əzələlərini gücləndirir və fəqərələr arasındakı disk deformasiyalarının qarşısını alır.

Davamı →

Qırıq qəlb sindromu

Ürəyi məhv edən sınıq qəlb sindromu

Son illərdə tez-tez eşidilən qırıq ürək sindromu («Broken Heart Syndrome”), bədənin güclü stressə verdiyi cavabdır. Ürək böhranına bənzər tapıntılarla özünü göstərən bu xəstəliyi 1990-cı ildə Hiraru Sato kəşf edib və ona Takotsubo Kardiyomiyopatiyası adını verib. Bu ad, ürəyin sol hissəsinin sindromun inkişafı zamanı Yapon balıqçıları tərəfindən istifadə edilən səkkizayaqlı ilbiz ovlayan qaba bənzəməsi ilə əlaqədardır.


Davamı →

Sakit infarktı necə sezmək olar?

Sinədə kəskin ağrı, qan təzyiqinin kəskin yüksəlməsi, qəfil təngənəfəslik. Biz infarktın əlamətlərini təxminən bu cür təsəvvür edirik və çox vaxt da məhz belə olur.Kəskin ürək tutmasından xəbər verən başqa əlamətlər də var — qolda və ya boyun ətrafında sancılı ağrı, başgicəllənmə, bol tər.

Bəs, ürək tutması aşkar əlamətlər olmadan, heç xəstənin özünün də hiss etmədiyi şəkildə baş verirsə?
Qan təzyiqinə qarşı dərman «axşam yuxusundan əvvəl qəbul edilərsə» daha təsirli olar

Orta yaşlarda ürək xəstəliyi riskini azaltmaq mümkündürmü?


Davamı →

Gənclərdə aşkar olunan – 4 ciddi xəstəlik

Bir çox gənc səhvən ciddi sağlamlıq problemlərinin 50 yaşdan sonra ortaya çıxacağını güman edir.

Həkim Zaxarovanın sözlərinə görə, neçə yaşda olmağınızdan və ya ailənizdə xəstəlik tarixinə malik olmağınızdan asılı olmayaraq, bu, həyatın bütün təbəqələrindən olan insanlara təsir edə bilər.
“Ürək problemlərinə səbəb ola biləcək ən məşhur xəstəliklərdən biri də yüksək təzyiq kimi tanınan hipertoniyadır.
Bağırsaq xərçəngi - əsasən yoğun bağırsağa təsir edən kolorektal xərçəng ölkədə dördüncü ən çox yayılmış xərçəng formasıdır.


Davamı →

Qolunuz dayanmadan ağrıyır?

Yuxarı ətrafda gedən müxtəlif patoloji proseslər ağrı ilə müşayiət olunur.
Qol ağrısı sızıltılı, deşici və yaxud yandırıcı xarakter daşıyır. Bəzi insanlarda ağrı yüngül, digərlərində isə dözülməz və üzücü formada olur. Ağrının xarakteri kimi yaranma səbəbi də müxtəlifdir. Qol ağrısı travmatik, nevrogen, degenerativ-distrofik, iltihab mənşəli ola bilər.
Ağrı ilə yanaşı adətən aktiv hərəkətlərin məhdudlaşması, ətrafın şişkinliyi, yerli iltihab əlamətləri müşahidə edilir. Stenokardiya, infarkt, mədə xorası və öd daşı xəstəliyində qol ağrısı ikincili formada olur. Yəni sinə və mədə nahiyəsində yaranan əsas ağrı qola yayılır.



Etiologiya və xarakterdən savayı qol ağrısı lokalizasiyasına görə də ayırd edilir. Bu əlamət, fiziki müayinədən sonra ilkin diaqnozun qoyulmasına xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Belə ki, əl barmaqlarının kiçik oynaqları əsasən revmatoid artrit zamanı zədələnir. İri oynaqların (bazu, dirsək) ağrısı əksərən artrit, osteoartroz və ya oynaqətrafı yumşaq toxumaların xəstəliklərinə işarə edir. Çiyin və körpücük sümükləri isə sınmağa meylli olur. Ağrı ilə qarşılaşdıqda ona laqeyd yanaşıb, öz-özünə keçəcəyini düşünməyin. Həmçinin xalq təbabəti vasitələri, kompress və ağrıkəsici preparatlarla özbaşına bu narahatlığı aradan qaldırmağa çalışmayın. Unutmayın, yalnız təcrübəli mütəxəssis (travmatoloq, revmatoloq, nevroloq) qolda əmələ gələn ağrının səbəbini aşkar edib, düzgün müalicə aparır.


Davamı →

Bu xəstəliyin əlamətləri yayda artır

İsti yay ayları bəzi xəstəliklərin daha qabarıq şəkildə özünü göstərməsini təmin edir. Adətən günorta və ya axşam saatlarında artan çaşqınlıq, oyanma və narahatlıq demensiya xəstələrində aktivləşir. Bunun səbəbi isti aylarda bədənin tez susuzlaşmasıdır.

Nevroloq Aleksandra Alexinanın sözlərinə görə, su çatışmamazlığı yalnız susuzluq hissi deyil; çaşqınlığa, süstlüyə və hətta əsəbiliyə səbəb ola bilən fiziki vəziyyətdir.


Davamı →

Dırnaqlarda soyulma və qırılma səbəbi

Dırnaqlarımızdakı problemlərin səbəbləri vitamin çatışmazlığından tutmuş müxtəlif tibbi vəziyyətlərə qədər dəyişə bilər. Endokrinoloq Aleksandr Yuroçkinin sözlərinə görə, bəzən insanın kifayət qədər su içməməsi səbəbindən dırnaqları soyulub nazikləşərək, qırıla bilər. Həm də daha ciddi səbəblər dırnaqların artan kövrəkliyinin və onların delaminasiyasının arxasında gizlənə bilər.


Davamı →

Kişilərdə andropauza - 30, 40, 50 yaşda nə baş verir?

30, 40 və 50 yaşlarında kişilərin keçirdiyi «andropauz»un 7 fiziki əlamətləri olur.

Kişilər 30 yaşından başlayaraq, andropauza, yəni kişi menopozuna keçə bilərlər.

Həkim – uroloq Ruslan Həsənovun sözlərinə görə, fiziki simptomlara yuxu problemləri, erektil disfunksiya və enerji çatışmazlığı daxildir. Əlavə simptomlar "əzələ kütləsinin itirilməsi" ola bilər, bu da məşq etməyi çətinləşdirir.
Testosteron çatışmazlığının bu əlamətləri adətən


Davamı →