Рейтинг
+11.64

Xəstəyə ümumi qulluq və müalicə-diaqnostika

22 üzv, 75 topik

Uşaqlarda burun qanaxması

Uşaqlarda kifayət qədət tez-tez burun qanaxmaları olur. Hətta bəzi hallarda qanaxma xeyli miqdarda olmaqla, uşağın sağlamlığı üçün təhlükəli də ola bilər. Burun qanaxmasının səbəbini müəyyən etmək üçün ilk növbədə aşağıdakıları aydınlaşdırmaq lazımdır:

  • travmanın olub-olmaması (əksər hallarda uşaqlar burunlarını “qurdalayaraq” onu zədələyirlər);
  • buruna yad cicmin düşüb-düşməməsi. Bu halda burundan qanla birlikdə pis qoxulu ifrazat da xaric olur. Bunu dəqiqləşdirmək üçün uşağı mütləq burun-boğaz-qulaq həkiminə göstərmək lazımdır;
  • uşağın uzun müddət ərzində günəş altında olması.

Uşağın bədənində tez-tez göyərmiş sahələrin yaranması ilə yanaşı burun qanaxmasının da baş verməsi  onun tez bir zamanda həkim hematoloq tərəfindən müayinə edilməsini tələb edir. Digər halda, burun qanaxması ilə yanaşı başda pulsasiya şəkilli baş ağrılarının olması arterial təzyiqin yüksəlməsinin əlaməti ola bilər.


Davamı →

Evdəki tozdan yaranan allergiya və müalicəsi

Azərbaycan Tibb Universiteti kliniki immunologiya və allerqologiya kursunun dosenti Aynur Ağayeva bildirib ki, allergik xəstəliklərdən ən çox yayılanı məişət tozudur.

A.Ağayevanın sözlərinə görə, iqlim və ilin fəslindən, evin yerləşməsindən asılı olaraq məişət tozlarının miqdarı dəyişə bilər: «Məişət tozu allergenlər toplusundan ibarətdir və onlardan ən əsası məişət tozu gənəsidir. Həmin gənələr adi halda gözlə görünməyən 0,3 millimetr diametrində olan çox xırda buğumayaqlılardır. Onlar məişət tozunun xeyli hissəsini təşkil edən insan dərisindən qopan pulcuqlarla qidalanır. Gənələr əsasən çarpayı, balış, yorğan-döşək və s. yataq dəstlərində yaşayır. Məişət tozuna, əslində isə gənələrə qarşı olan allergiya əksər hallarda öskürək, rinit, az-az hallarda isə konyunktivit şəklində təzahür edir. Öskürək tutması xəstə yuxudan oyananda başlayır. Allergiya əlamətləri bütün ilboyu hiss olunur, havanın nəmliyinin daha yüksək olduğu payız və qış aylarında xəstələr özlərini daha pis hiss edirlər».


Davamı →

Körpənizin qidalanarkən yorulması nədən irəli gəlir?

Prof. Dr. Polat körpəlikdən qidalanarkən tərləmə və ya qısamüddətli dincəlməyə ehtiyacı olması, çəki artımı, nəfəs-nəfəsə qalması, tez-tez xəstə olması ürək xəstəliklərinin simptomu ola bilər. Göyərmə halları da oksigen çatışmazlığının və ürək xəstəliklərinin göstəricisi ola bilər.

Anadan gəlmə ürək xəstəlikləri uşaqların yüzdə birində rastlanan haldır. Bunların bir qismi kiçik, problem yaratmayan xəstəliklər ola bilər. Ən çox revmatizmal ürək xəstəlikləri, qapaqcıq problemləri ön planda olur.


Davamı →

Morris sindromu

Tam testikulyar feminizasiya sindromunu – ilk dəfə 1953-cü ildə amerikan ginekoloq Con Morris tərəfindən təsbit olunub. Məhz o illərdə böyüdükcə özünü oğlan və qız kimi hiss edən uşaqların əslində bu pozulmadan əziyyət çəkdiyi sübut olunub.

Elə uşaqlar var ki, doğulanda bir sıra anomaliya və xəstəliklərlə doğulsalar da, ilk başda bunu valideyn və mamaça təyin edə bilmir, ona görə onları yanlış cins kimi qeydə alıb, elə adlandırır, elə böyüdürlər.

Uşağın dəqiq olaraq tam hansı cinsə mənsub olmasının müəyyənləşməsinin səbəbləri həm kişi, həm qadın cinsinin əlamətlərinin olmasıdır.

Sindromun kökü, səbəbi genetik, irsi amillərə gedir. Andogenlər reseptoru zədələnir, bu gen qısa X xromosomlarda yerləşir. Hələ ana bətnində ikən embrionda qarın boşluğunda yumurtalar formalaşır, amma genetik olaraq o, oğlandır.

Yumurtalar testosteron hormonu sintez etsə də, androgen reseptorların genetic defekti nəticəsində bu kişi hormonuna qarşı həssaslıq yaranmır.


Davamı →

Kürək ağrısına səbəb olan vərdişlər

Düzgün olmayan duruş
Yürüyüş, ən sağlam vərdişlərdən biridir. Yeriyərkən başınızı aşağı əyib, çiyinlərinizi endirirsiniz? Duruş düzgün və təbii olmalıdır. Başınız, boynunuz, kürəyiniz və ayaqlarınız tarazlıq yaratmalıdır. Düzgün dayanmağa çalışmaq başda ağrılı ola bilər. Bir neçə həftə ərzində düzgün dayanmağa çalışmaq vərdişə çevriləcək.

Davamı →

Dodaqlarınız sağlamlığınızdan xəbər verir

Dodaqlarda 1 milyondan çox sinir ucları var. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan dodaqlar bəzən sağlamlığımızla əlaqədar bəzi problemlər barədə müəyyən mesajlar verir.

  • Dodaqlarda uçuq (Herpes)
    Dodaqdakı uçuq ağrılı və ya narahatedicidir. Çox vaxt zərərsiz olan bu şişkinlik müalicəsiz yox ola bilər. Bunlar dodağınıza etdiyiniz estetik müdaxilələr və bədənin bəzi qidalara verdiyi reaksiya nəticəsində meydana gəlir. Ancaq başlıca səbəb herpes virus infeksiyasıdır.

Davamı →

Ağciyərləri təmizləyən ərzaqlar

Ağciyərlərin təmizlənməsi orda kök salan infeksiya qalığı iltihabi prosesi, bəlğəmi tam aradan qaldırmaq, alveolları açmaq, bronxları və tənəffüs yollarının keçiriciliyini artırmaq, ağciyərlərin tutumunu artırmaq nəzərdə tutulur.
Şəhər sakinləri, ofis işində çalışanlar, siqaret çəkənlər, çirkli hava ilə nəfəs alanlar və müxtəlif sexlərdə çalışanların müntəzəm olaraq ağciyərlərini təmizləməlidir. Alimlər bunun üçün lazımli qidaların siyahısını təqdim edib.

Davamı →

Porfiria xəstəliyi

Porfiria xəstəliyi, xəstələrdə günəş işığına qarşı həssaslıq yaradır, bəzilərində isə qan içmə istəyinə səbəb olur.

Porfiria xəstəliyinin bəzi simptomları:

  1. Xəstələr günəş işığına məruz qaldıqda dərilərində qaşıntı, töküntü və suluq olur.
  2. Çox nadir hallarda damaqları çəkilərək dişləri olduğundan böyük görünür.
  3. İşığa həssaslıq həddindən artıq olduğu hallarda xəstə burnunu və qulağını itirə bilər.
  4. Xəstədə psixoloji olaraq qan içmə istəyi ortaya çıxa bilər.
  5. Digər tərəfdən xəstə psixoloji olaraq pis təsirləndiyi üçün aqressiv ola bilər.
  6. Şiddətli qarın ağrısı yaşaya bilər. 

Davamı →

Qan şəkərini salan 5 qidalanma səhvi

Dünyada hər keçən gün unlu, şəkərli, doymuş yağlarla zəngin qidaların, tərkibində şəkər və ya fruktoza olan içkilərin və fast food növlü qidaların istehlakının artması ilə bərabər artıq çəki və şəkərli diabet problemləri də artır.

Qlükoza səviyyəsinin çox aşağı olması təhlükəli bir vəziyyət yaradır. Çünki beyin yeganə enerji qaynağı kimi mütəmadi olaraq qlükozadan asılı olur. Qan şəkəri düşərkən göz qaralması, huşu itirmə, halsızlıq, baş gicəllənməsititrəmə kimi nəticələr ortaya çıxa bilir.
Hipoqlikemiya piylənmə və diabetlə eyni səviyyədə artır. Ümumiyyətlə, diabetin erkən dövrü olsa da, yalnız bu səbəblərdən ortaya çıxmır. Sıx iş tempi və həddindən artıq stress kifayət kalori və ya karbohidrat alınmadığı zaman və ya ağır məşq zamanı qan şəkəri müəyyən bir səviyyəyə çata bilmədiyindən də hipoqlisemiya özünü büruzə verir.

Davamı →

Xərçəngdən qoruyan vitaminlər

İmmuniteti gücləndirən B vitamini
B vitamini immuniteti gücləndirir. Bədənin müqavimət gücünü artırır, xərçəng daxil olmaqla bir çox xəstəliyə qarşı qoruyur. Qırmızı ət, balıq, qaraciyər, süd, yumurta, ispanaq, pomidor, göbələk, yaşıl yarpaqlı bitkilər və quru paxlalılar.

Bədəni yeniləyən xüsusiyyəti ilə C vitamini 
C vitamini immuniteti gücləndirir, dəri, qığırdaq, qan damarlarının yenilənməsinə kömək edir. C vitamini çatışmazlığında ürək, artrit və xərçəng kimi xəstəliklər ortaya çıxa bilir. C vitamini meyvə və tərəvəzlərin tərkibində olur. Quşburnu, cəfəri, yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər, pomidor, çiyələk, kartofun tərkibində C vitamini zəngindir. 


Davamı →