Əsəbi insanlar xərçəngə tutulur

Bəslənmə müşaviri Dr. Gönül Atəşsaçan bədəndə olan bir çox xəstəliyi əslində özümüzün çağırdığını, ona görə də xəstəliklərin müalicəsində sadəcə fiziki olaraq deyil, zehni, romantik və ruhi olaraq da təmizlənməmiz lazım olduğunu bildirib. Atəşsaçan «Niyə acam, niyə kökəm» kitabında da ifadə etdiyi kimi özünü qurban olaraq görənlərin tiroid, əsəbilik hiss edənlərin xərçəngə qarşı, cinsi həyata qarşı yığılmış hirsləri olanların sellülitə, gələcək qayğısı daşıyanların beyin xəstəliklərinə uyğun olduğunu deyir və bəzi peşə qruplarının isə bəzi xəstəlikləri çağırdığını izah edir. Məsələn, vəkillər xroniki bədbəxt olur və bir çox xəstəliyə tez tutulur, jurnalistlər daha çox panik atak və ürək xəstəlikləri, ekran qabağındakılarda isə tez-tez şəkər və alkoqolizm görülür. Bir şeydən çox qorxuruqsa, səhv düşünməyə və başımıza pis hadisələrin gəlməsini planlamağa başlayırıq və bir müddət sonra onlar bizim həyatımızı formalaşdırmağa başlayır. Çünki hüceyrə çəpərinin elektrik cərəyanı hər şeydən təsirlənər. Qısacası, xərçəng əsəbilikdir. Əsəbini xaricə vuran insanlar xərçəngə daha az tutular. Bəzi xərçənglər müalicəylə yaxşılaşdığı halda yenə meydana gələr, çünki insan keçən təcrübəni yaddan çıxarır, halbuki, xəstəliklər ən yaxşı müəllimlərdir. Sellülit qadınların kişilərə qəzəbidir. Serotonin enəndə testestoron və libido enər, ostrogen artar, sellülit meydana gələr.

Ekzema və allergiyalar istəmədiyi şeylərə reaksiya göstərən insanlarda meydana gələr. Ürək xəstəlikləri sevgi əksikliyi ilə əlaqədardır. Sevgi görsə belə, ürək qırıqlığı olan insanı nə qədər ərköyün etsəniz də, o, sevgini görə bilməz. Bir çox araşdırmalarda ürək xəstələrinin həmişə kresloda oturduğu müəyyən olunmuşdur. Bu, onların həyata tam olaraq yerləşmədikləri deməkdir, həyata isinirlər.

Tiroid və revmatizm xəstələri həmişə haqsızlıqla üz-üzə qaldıqlarını düşünən insanlarda meydana gələr. Siqaretdən asılı insanlar, ümumiyyətlə, siqareti ən əziz insanlarının yerinə qoyarlar. Ona görə də siqareti tərgitmək ən əziz insanı tərk etmək kimi çətin bir şeydir. Alkoqolizm dəyərsizlik və heçlik hissiylə paralel inkişaf edir. Görmə problemi, əslində görməyi istəməməklə əlaqədardır. Yaxını görə bilməmək yaxındakı olan şeyləri artıq görmək istəməməkdən ibarətdir və fiziki olaraq da bu, öz əksini tapmışdır.

Karlıq da eşitmək istəməməklə əlaqədardır. Böyrək xəstəlikləri insanlarla ünsiyyət qura bilməmək problemindən əmələ gəlir. Onurğa xəstəlikləri və bel ağrıları bütün ailənin yükünü üstünə götürən, üstəlik dəstək ala bilməyən insanlarda daha çox rast gəlinir. Ağciyər xəstəlikləri həyatdan imtina edən insanların əziyyət çəkdiyi bir xəstəlikdir. Nəfəs alarkən təmiz havanı udub pis havanı xaric edərik, ağciyər xəstələri bunu edə bilmir, ona görə ağciyər xərçəngi çox sürətli irəliləyir.

Döş xərçəngi sağda və solda ayrı səbəblərlərdən meydana gəlir. Sağ döşdə yaranan xərçəng gələcək qayğısından, sol döşdə yaranan xərçəng keçmiş qayğısından irəli gəlir. Qadın xəstəlikləri, rəhm xərçəngi, saç tökülmələri əsasən xanımlarda rast gəlinir və bu onlarçün böyük problemdir. Beyindəki bütün xəstəliklər, keçmiş və gələcəklə hesablaşlamadığı vəziyyətlərdə olur. Bud və ayaqdakı yağlanma uşağlıqdan qalma basdırılmış hirsdir. Diabet xəstəliyi sevgini görə bilməməkdir. Şokolad və şirniyyatı hər gün yemək istəyirsinizsə, həyatınızda sevgi əskikliyi vardır.

 

0 şərh