Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 652 topik

Psixopatı necə tanıyaq?

Psixopatlar hamının düşündüyü kimi dəli, ruhi xəstə deyil. Aramızda bizə normal görünən, əslində isə psixopat olan insanlar var.

Psixoloq Sergey Pustovoytov psixopatların xarakteristikasını açıqlayıb.
Yalançılıq, özünə aşıqliq, ürəksizlik, insafsızlıq, rəhmsizlik, eləcə də hər kəsi öz mənafeyi naminə aldatmaq psixopatların əsas əlamətləridir.

O, qeyd edib ki, tibdə psixopat termini yoxdur, bu antisosial şəxsiyyət pozuntusudur.
Psixologiyada bu pozuntular altında narçisizm, makiavellizm və psixopatiya qrupu daxil edilib.
Hazırda gənclər arasında xarakter və davranış modelində bu üçlük liderdir. Xalq dilində bu şəxsiyyət pozuntusunu bu 3 sözlə ifadə etmək olar: "ürəksiz", "İnsafsız", «Vicdansız».
Belə insanların həyatd devizi dərhal sezilir: Hər şeyin yaxşısı mənim üçün.
Özü üçün ən yaxşısını əldə etmək üçün o canavara çevrilir, istənilən qəddarlığı göstərə bilər. Psixopatiya psixi xəstəliklə psixi sağlamlıq arasında bir bağlılıq olan insan xarakterinin qazanılmış və ya anadangəlmə patologiyasıdır.


Davamı →

Psixologiya haqqında bilinməyənlər

Psixologiya elmi qədim tarixə malikdir.Psixoloji anlayışlar ilk dəfə sistem şəklində Aristotelin “Ruh haqqında “traktatında şərh olunmuşdur. Traktatın psixologiya deyil ,”Ruh haqqında”adlandırılması təsadüfi deyil. 19-cu əsrin sonlarına qədər psixologiya elmi fəlsəfəyə, ilahiyyata aid edilmişdir. Avropa ədəbiyyatında bəzən onu mental (“mental”-latın sözü olub, psixi olan deməkdir) fəlsəfə, ruhiyyat, pnevmatologiya (pnevma-yunan sözü olub, nəfəs, ruh deməkdir) adlandırmışlar. Azərbaycanda isə psixologiya termini 19-cu əsrin sonu, 20-ci əsrin əvvəllərində rus psixoloqlarının əsərləri vasitəsilə işlənməyə baslanmışdır.


Davamı →

İşdə tükənmişlik sindromunun əlamətləri

“Peşə tükənməsinin simptomları müxtəlif ola bilər — bu, yalnız emosional sahədə deyil, həm də fiziki baxımdan, davranış və idrakda özünü göstərir”.

Bunu psixologiya elmləri doktoru Anatoli Zankovski deyib.
“Fiziki olaraq tükənmək -yuxusuzluq, həddindən artıq yorğunluq, halsızlıq, ürəkbulanma, başgicəllənmə, nəfəs darlığı və yüksək təzyiqdir. Digər emosional problemlər və ya emosional sərtlik, quruluq, müəyyən təklik hissi, təcrid və ya əksinə, emosional partlayışlar — tantrums, aqressiya ola bilər.


Davamı →

Zorakılıq yalnız qadının problemi deyil!

Təhsil və psixoloji məsləhət Mərkəzinin psixoloqu Nuray Gültəkin qadın zorakılığınının yalnız qadının problemi olmadığını söyləmışdir.
Ayrı-ayrı fərdlərin, qeyri-hökumət təşkilatlarının, hüquq, ədalət, təhlükəsizlik və sağlamlıq işçilərinin bu mənfi halın aradan qaldırılmasındaböyük köməkliyi ola bilər. Psixoloq Nuray Gültəkin qadına yönələn zorakılığın çox vaxt nəzarətsiz və cəzasız qalmasına diqqət çəkərək:
«Halbuki, ailədaxili zorakılıq yalnız qadının problemi deyil. Konstitusiyamızailəni cəmiyyətin təməli kimi qəbul edir və ailəni yaradan insanların qorunması, şəxsi təhlükəsizlikləri qanunla zəmanət altındadır. Konstitusiya ilə ailənin qorunması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi vəzifəsi dövlətə verilmişdir. Buna gör də zorakılığın qarşısının alınması üçün dövlətin siyasəti olmalıdır. Əgər tədbir alınmasa, zorakılıq təkrarlana bilər ki, bunun da mənfi nəticələri pis ola bilər » xəbərdarlığını etdi.

Davamı →

2050 – ci ildə 139 milyon insan ağlını itirəcək

Demensiya yaddaşın tədricən zəifləməsi, ünsiyyət problemləri ilə birgə düşünmək bacarıqlarının azalması ilə müşayiət olunan nevroloji problemdir.
Hazırda dünyada 70% ölkədə demensiyanın əhali arasında yayılması artır. 2050-ci ilə qədər demans halları 139 milyon insanı cənginə alacaq.
Həkim – nevroloq Aleksandra Alexinanın sözlərinə görə, müasir insanlar daha uzun yaşayır. Amma tibb ürək problemləri ilə daha asan məşğul olur, nəinki beyin.

Davamı →

​Hipnoz nədir? Hipnozun tarixi.

Hipnoz yunanca “yatmaq “mənasına gəlir. Hipnoz olmuş adam şüursuz, tam bir yuxu vəziyyətində deyil. Şüurlu hipnoz əsnasında fərd həkimin söylədiyi hər şeyi edir; bir təlqin verilmədiyi təqdirdə xaricdən gələn digər səsləri də eşidir, öz düşüncələrinin fərqindədir və transdan (hipnoz halından) çıxdıqdan sonra da hər şeyi xatırlayar.

Hipnoterapiya sessiyasından sonra insanlar adətən rahatlıq hiss edir. Hipnoz, hiss edilmədən tamamilə ifadə edilə biləcək bir duyğu deyil.


Davamı →

Ərinizin anlayışsızlığını necə başa düşmək olar?

Anlayışsız kişilərlə necə davranmaq lazımdır?

Evli cütlüklər arasındakı ən fundamental problemlər kişilərin qadınları anlamaması, onlara kömək etməmələri və xanımlarına maraq göstərməmələridir. Edilən araşdırmalardan bəlli olub ki, qadınlar ən çox yaxın yoldaşlarından və qonşularından məmnun olarkən, özlərinə qarşı ən anlayışsız davranan insanların həyat yoldaşları imiş. 


Davamı →

Patoloji sərxoşluq

Alkoqolizm, sırf  tibbi mənada etil spirtinə (alkoqola) aludəçiliklə şərtlənən ən geniş yayılmış toksikomaniyadır. İctimai mənada isə alkoqolizm bir sıra davranış, əmək fəaliyyəti və digər pozuntularla müşayiət edilən, bəzi cinayət əməllərinin törənməsinə şərait yaradan spirtli içkilərdən sui istifadədir. Alkoqolizmin əhali arasında yayılması haqqında dəqiq məlumat əldə etmək bir sıra çətinliklərlə əlaqədardır.
Çünki spirtli içkiləri müntəzəm qəbul edənlərin, hətta ondan sui istifadə edənlərin əksəri tibb müəssisələrinə müraciət etmirlər. Alko-qolizmin yayılması barədə təxmini məlumat ölkədə-respublikada, şəhərdə, adam başına satılan və ya istehsal olunan spirtli içkilərin miqdarına, tibbi müəssisələrinə müraciət edənlərin sayına görə müəyyən edilir.


Davamı →