Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadınların işlətdiyi 9 təhlükəli cümlə


1. «Hə, lap yaxşı!»

Adətən bu sözü qadınlar mübahisənin axırında — haqlı olduqları və sizin susmağınızın (mumlamaq) gərəkli olduğu zaman işlədir.

2. «Cəld gəlirəm! 5 dəqiqə!»
Bu ifadə iki mənada işlənə bilər: Əgər qadın bu ifadəni evdən çıxmağa hazırlaşarkən söyləsə, «5 dəqiqə» yarım saata qədər bərabərləşəcək. Amma, «ev işlərində yardım etmək» üçün sizə futbol oyununun birinci hissəsini izləməyə fəqət beş dəqiqə vaxt veriblərsə, o zaman əmin olun, bu düz beş dəqiqə sürəcək!

3. «Heç nə baş verməyib»
Bax bu isə, tufandan qabaqkı sakitçilikdir. Bu «heç nə» mütləq nəyisə ifadə edir, belə ki, ayıq olun. «Heç nə baş verməyib (olmayıb)» dən başlayan mübahisələr, adətən «mükəmməl» nəticələnir.
Ardı →

Qadınları arıq və incə göstərən hiylələr

Qadınlar necə arıq görünə bilər? - Kiçik hiylələrlə bunu bərpa etmək olar. 

İngiltərədə geyim satış firması 2 min qadın arasında araşdırma aparıb. Qadınların yarısı pəhriz saxlamağa vaxtı olmadığı bildirib. 90 %-i isə kiçik hiylələrlə arıq görünməyə çalışdığını bildirib. 

  • Üzünüz çox böyükdürsə, iri eynək taxaraq onun balaca görünməsini təmin etmək mümkündür.
  • Budları böyük olanlar dizləri örtən ətək və paltar geyinir.
  • Bədəni, dərini qaraltmaq və ya tündləşdirici kremlər sürtmək.
  • Böyük kəmərlər istifadə etmək.
  • Bədən quruluşunu sıx saxlayan alt geyimləri geyinmək.
  • Qarnını yığan üsullardan istifadə etmək.
  • Özündən kök dostları ilə gəzmək.
  • İri çantalar və aksessuarlar taxmaq.
  • Qara rəngli geyimlərə üstünlük vermək.
  • Şəkil çəkdirərkən insanların arasında və ortada dayanaraq daha arıq görümək olur.
  • Uzun boylu və hündür görünək üçün saçları yuxarıdan yığmaq.
  • Topuqlu ayaqqabılar da qadınları olduğundan incə gösətrir.
  • Yüksək belli şalvar geyinmək.

Davamı →

Dress-code qaydaları

Müasir dövrdə prestiji və adı olan istər böyük, istər kiçik dövlət və özəl müəssisələrin demək olar ki, dress-codehamısında dres-kod (dress-code), yəni xüsusi geyim qaydaları var. Bəzilərində sadəcə ətək (yubka) və köynək, bəzilərində şalvar və köynək, bəzilərində isə seçimə bağlı geyim olur. Bu cür, yəni ətək və ya şalvar geyinmək seçiminin sizin üzərinizdə olduğu iş yerində nə geyinmək barədə yəqin ki, dəfələrlə sual qarşısında qalmısınız (xüsusilə əgər kişi kollektivində çalışırsınızsa): şalvarmı geyinmək, ətəkmi?

Şalvarda həm fiziki, həm də psixoloji baxımdan rahat olursunuz. Onlar sizi lazımsız diqqətli baxışlardan xilas edirlər. Sizin yüngül xarakterli olmağınızla bağlı sualları aradan qaldırır və sizin “ciddiliyinizə” xallar əlavə edir.

Ətəkdə siz öz qadın üstünlüklərinizdən öz xeyrinizə istifadə edə bilərsiniz: çətin ki, kimsə sizə kobudluq eləsin, çətin ki, kimsə sizə ciddi rəqib kimi baxsın. Siz öz qadın təbiətinizi vurğulayırsınız və ətrafdakıların gözündə olduğunuzdan daha zərif və zəif  görünürsünüz.

Amma bir məqam da var. Siz ətəyi geyinəndə hər şeyi, xüsusilə də ətəyin uzunluğunu elə nəzərə almalısınız ki, sizin şəxsiyyətinizə olan hörmət bir damcı da olsa azalmasın.


Davamı →

Qadın və Kişi fərqlilikləri

Biri yeni bir avtomobil aldıqda, qadınlar rəngini, kişilər markasını soruşar.
Bir qadına Aya gedib gəldiyinizi söyləsəniz, dərhal kiminlə getdiyinizi soruşar.
Qadınlarda “tez fərqinə varma” geni vardır, bir şeyin çirkləndiyini, köhnəldiyini, bitdiyini daha tez bilərlər.
Kişilər eyni anda 8 kanalı birdən izləyə bilər, amma baxdıqları proqramların heç birinin adını bilməzlər.
Kişilər bir cümləyə başlar… qadınlar da bitirərlər!
Eyni iş üçün kişilərə daha çox pul ödənər.
Kişilər eyni anda həm yoldaşlarıyla danışıb, həm də futbol seyr edə bilərlər.
Qadınlar beyinlərinin hər iki yarımkürəsində də istifadə edə bilərlər.
Qızlar beyinlərinin sağ tərəfini, oğlanlar isə beyinlərinin sol tərəfini daha tez istifadə etməyi öyrənirlər, buna görə qızlarda yaddaş daha güclüdür, daha tez danışarlar, daha çox söz istifadə edərlər, oğlanlar isə riyaziyyatda və problem həll etmədə daha yaxşıdırlar.


Ardı →

Üç qrup qadın

Qadınların həyatımızdakı rolu əvəzedilməzdir. Bu dünyanı onlarsız təsəvvür etmək yəqin ki, heç Allaha da xoş getməz. Hər dəfə səfərə çıxanda, şəhərdə gəzəndə, avtobusda, müxtəlif yerlərdə bir-birindən fərqlənən qadınlarla rastlaşıram. Bu qadınlar bəzən çox xoşbəxt, bəzən çox kədərli, bəzən isə həddindən artıq bədbəxt görünürlər. Məncə heç bir qadın göz yaşına layiq deyil. Ən nifrət etdiyimiz qadının belə gözlərində göz yaşı gördükdə istənilən kişi qəlbində mərhəmət yaranır. Qadınlar daxilən sıxıntı keçirib əzab çəksələr də bunu çox vaxt büruzə verməməyə çalışırlar. Çünki kişilərdən fərqli olaraq qadınlarda rəqabət, qısqanclıq, paxıllıq, kin hissləri daha alovludur. Bu baxımdan cəmiyyətdə duruşuna görə qadınlar arasında şərti olaraq 3 bölgü aparmaq olar.

1.Xoşbəxt qadınlar

2.Xoşbəxt görünən qadınlar

3.Bədbəxt qadınlar.


Ardı →

Kişilərin ilk diqqət etdiyi 6 şey

Hər zaman kişiləri diqqətsizlikdə günahlandıran xanımlara xoş xəbər. Sizə kişilərin qarşısındakı zərif cinsin nümayəndəsinə baxdığı zaman ilk 6 saniyədə diqqət yetirdiyi 6 şeyi təqdim edirəm. Bir çox xanımlar, mən də daxil olmaq şərti ilə kişiləri qadınlara nisbətən ətrafındakılara qarşı diqqətsiz olmaqda günahlandırır. Amma ilkin təəssürat hər kəs üçün maraqlıdır, yəni bu kişilər üçün də keçərlidir.  
Bir kişi qadını gördüyü anda 6 saniyə içində 6 şey onun diqqətini çəkir:

Bunların ilki gülümsəmənizdir. Həqiqətən, yoxsa yalandan, məcburiyyət qarşısında qalaraq gülürsünüz? Ya da gülüşünüz günorta yenməyində nə yediyinizdən xəbər verir mi?

İkincisi saçınızdır. Qadınların xarici görünüşlərində ən önəmli aksessuarlarından olan saçlarının düzümü, tərzi və ya rəngi kişiləri o qədər də maraqlandırmır. Onlar sadəcə saçlarınızın yumşaq, təmiz və gözəl qoxulu olub-olmadığına diqqət yetirirlər.


Ardı →

Dodaqlar nədən xəbər verir?

Dodaq formalarının insan təbiətindəki hansı xüsusiyyətlərdən xəbər verdiyini bilmək istəyirsinizsə, məlumatı diqqətlə oxuyun.
Qeyd etmək istəyirəm ki, bu xüsusiyyətlər qadına aiddir. İndi isə güzgüyə baxın və dodaq formanızın aşağıdakılardan hansına uyğun olduğunu müəyyənləşdirdikdən sonra xasiyyətinizdə bəlkə də sizə bəlli olmayan tərəflər haqqında da məlumat alın.

1. Dolu, enli dodaqlar (Azarkeş qadın)dolu, enli dodaqlar
Əgər onun xoşuna nəsə gəlibsə, o, bu «nəsə»ni elə həmin dəqiqə əldə etmək istəyir və söhbətin nədən getməsinin heç bir fərqi yoxdu – bu, yeni bir çanta da ola bilər, kişi də ola bilər. Sərbəst və enerjili biri olaraq o təşəbbüsü ələ alaraq ilk olaraq qarşı tərəfə görüş təyin etməkdən və ya zəng etməkdən çəkinmir. Bu tip qadın təbiətdən hədiyyə gözləmir və ona lazım olanları özü götürməyə, əldə etməyə üstünlük verir. Onun həyatında daim nəsə «maraqlı» bir şey baş verir və rəfiqələrinin dilindən «darıxıram» sözünü eşidəndə çox təəccüblənir. «Ya indi, ya da heç vaxt!» – budur onun həyat devizi.


Ardı →

Qadınlar kişilərdə ilk nəyə diqqət edər?

  • Qadın

“Mənim üçün əsas xasiyyətdir”.-Qadınlar kişilər haqda danışanda çox vaxt bu şablon ifadəni işlədirlər.
Daxili gözəllik məsələsi doğurdan da klişe ifadəyə çevrilib. Amma etiraf etməliyik ki, bizə yoldaşlıq edən insanı seçəndə xarakter önəmlidir. Çünki uzun müddət bir yerdə yaşamaq üçün insanların xarakterlərinin üst-üstə düşməsi vacib məsələdir. Həm vacibdir, həm də ki, çətin.
İlk görüşdə biz qarşı tərəfin xarakterindən xəbərsiz oluruq.

Görünüş, gözlər, geyim bizə ilkin siqnalları verə bilər. Ancaq ilkin təəssüratlar bizi yanılda bilər. Tanışlıqlar çox vaxt eyni yerlərdə olur: iş yeri, qonaqlıq, internet, küçə və s. Bu ortamlarda insanların fikir verdikləri şey qarşı tərəfin görünüşdür. Bəs görəsən, cinslər bir-birlərində ilk nəyə baxır?
Ardı →

Əslində qadın...

  • Qadın

Qadın bir uşaqdır əslində. Ona qarşı uşaq kimi diqqətcil olmağı istəyir. Kişinin ona bir uşağa göstərdiyi şəfqəti göstərməyini istəyir. Bir uşağı incitməkdən qorxduğu kimi kişi qadını oxşamalıdır. Amma heç bir qadın ona uşaq kimi yanaşılmasını istəməz. Söylədiyi fikirlər əhəmiyyətsiz olsa belə dinlənilməsini, diqqət göstərilməsini istəyər.Yəni bir qadının uşaqlıq eləməsinə icazə verə bilərsiniz, amma əsla ona bir uşaq olaraq baxmaq olmaz. Çünki qadın çox güclüdür əslində. Hətta bəzən kişilərdən belə daha güclüdür. Amma bu gücünü kişilərdən fərqli olaraq, hər zaman nümayiş etdirməyi sevməz. İstər ki, kişisinin gücü ona rahatlıq versin. Özü edə biləcəyi şeyləri belə, yanındakı kişinin etməsini gözləyər. Beləliklə, o həm öz qadınlığından zövq alır, həm də yoldaşının necə gücülü biri olduğunu görəcəkdir. Amma qadın gücünü göstərmək istədiyi zaman da onun qarşısını ala bilməzsiniz. Etmək istədiyi bir şey varsa, onu mütləq edəcəkdir.


Ardı →

Subay xanımlara 9 məsləhət

  • Qadın
«Subayam, ailə həyatı qurmaq istəyirəm» deyirsinizsə, bu tövsiyələr məhz sizin üçündür. 
Ailə həyatı quracağınız insan necə olmalı? Hansı kişilərlə ailə həyatı qurmaq olmaz? İndi sizə bunları bir-bir açıqlayacam.
Elə insanlar var onlarla ailə həyatı qurmaq olar, elələri də var ki, onlarla evlilik haqqında hətta düşünmək belə olmaz. Subaykən verəcəyiniz yanlış bir qərar irəlidə sizi üzən, zəiflədən bir münasibətə, hətta evliliyə səbəb ola bilər. Bu səbəbdən bir insanla uzunmüddətli münasibət qurmağı düşünürsünüzsə, evlilik qərarı vermədən öncə düşünün.
Davamı →