Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadınların ağlamağı

  • Qadın
Qadınlar həyatlarının 16 ayını ağlayaraq keçirir.
Edilən bir araşdırmaya görə qadınlar həyatlarının 16 ayını ağlayaraq keçirir.
Bu müddət fərqli səbəblərə və yaş qruplarına görə dəyişə də bilər .
Məsələn, 1 yaşındaykən ortalama 3 saat ağlayırlar. Bunun səbəbi isə aclıq və əylənmək istəmək. 3 yaşına qədər isə bu müddət 2 saata düşür və ümumiliyə danlanıldıqları və düşdükləri üçün ağlayırlar.

Yetkinlik dövründə yəni 19-20 yaşına qədər isə həftədə təxminən 2 saat 15 dəqiqə ağlayırlar. Bunun ən böyük səbəbi isə ifraz etdikləri hormonlar, yoldaşları və ailəsi ilə edilən mübahisələr və çölə çıxma qadağanı üzündən ağlayırlar.

19-25 yaş arası isə göz yaşı tökdükləri müddət çox dəyişiklik göstərmir və həftədə ortalama 2 saatlarını ağlayaraq keçirirlər. Bu dövrdə qadınlar ən çox romantik filmlərə və əlaqələrinin bitməsinə kədərlənir. Xüsusilə, uzun davamlı əlaqələrin bitməsi, qadınları ən çox ağladan hadisələrdən biri.

Son olaraq 25 yaşından sonra isə romantik problemlər, pis xəbərlər eşitmək, sevdiyi şəxsi itirmək və romantik filmlər, qadınları ağladan ən əhəmiyyətli səbəblər arasında göstərilir.
Davamı →

Qadın olmanın 29 üstün cəhəti

  • Qadın
«Yaxşı ki, qadın olaraq doğulmuşam „dediyiniz günlər olurmu? Əlbəttə olur! Çünki qadınlar kişilərə görə daha uzun ömürlü olurlar ...
Budur qadın olmanın 29 üstünlüyü ...
1. 30 yaşından sonra  saçlar tökülməyə başlamır.
2. Birdən çox hiss etmə duyğunuz  var.
3. Burun və qulaqlarınız tüklərlə örtülmür.
4. Aylıq gəlirinizin  bir hissəsini erotik jurnallara ayırmaq məcburiyyətində deyilsiniz.
5. Həm duyğularınız var, həm də bunlar haqqında danışa bilirisiniz.
Ardı →

Kişilərə nələri demək olmaz?

  • Qadın

“Baxarıq”
Bu kəliməni daha çox bir yerə getmək istəmədikdə, ancaq bunu birbaşa deyə bilməyəndə istifadə edirik. Bu qərarsızlıq qadınları çox hirsləndirir.

“Mən bilmirəm”
Bu sözü də xoşagəlməz cavabdan qaçınmaq üçün istifadə edirik. Məsələn, hədiyyə alımısanmı, hansısa əşya hardadır, tətildə harada dincələcəksən kimi suallara biz adətən “bilmirəm” deyə cavab veririk.

“Mənim keçmiş sevgilim”
Əgər münasibətləri korlamaq istəmirsinizsə bu sözü ümumiyyətlə unudun.Həmçinin hansısa tanınmış şəxslə müqayisədən də çəkinin. Xüsusilə çəki ilə bağlı müqayisələrdən.

“Bu dəqiqə”
Bu universal söz xahiş edən hər bir kişinin sevimli sözüdür. Və daha çox kişini hirsləndirməmək, kefini pozmamaq üçün istifadə olunur. Bu sözün sinonimi isə “bir az sonra gəlirəm” və ya “çatıram” kimi sözlərdir.

“Ok”
Əgər uzun danışıqdan sonra işlənən bu qısa razılıq əlaməti “ok” xüsusən qıcıqlandırıcı səslənir.Bu qadınları çox əsəbləşdirir, çünki o kişinin nə demək istədiyini anlaya bilmir.

“Normal”
“Bu paltar sənin xoşuna gəlirmi?” sualına heç vaxt belə cavab vermə. Bu yalnız səni gözdən sala bilər.

“Corablarım hardadır?”
Bu ən çox işlənən kişi frazalarından biridir. Axtarılan əşya corab, ayaqqabı, qalstuk və ya istənilən əşya ola bilər. O əşya ki, onun yerini o deyil, sən bilməlisən.

“Sakitlik”
Sakitliyi kişilər razılıq əlaməti kimi qəbul edirsən, ancaq o, verilən suala sakit qalmağınızı- etinasızlıq kimi qiymətləndirir.


Davamı →

Xoşbəxtliyini əcnəbidə axtaran xanımlar...

  • Qadın
Əcnəbi vətəndaşlarla ailə həyatı quran qadınların sayı gündən-günə artır. Səbəblər isə müxtəlifdir. Ekspertlər hesab edir ki, bu məsələnin geniş vüsət almasında serialların, internetin "əvəzsiz" rolu var. Çünki bizim qızlar televiziyadan, internetdən izləyib görür ki, xaricdə qadınlar daha azaddır. Bizdən fərqli olaraq, orada qadın azadlığına, sərbəstliyinə heç kəs pis baxmır. Məhz xaricdəki bu sərbəstlik də bizim qızlarımızı cəlb edir. Və bu azadlığı əldə etmək üçün onlar da əcnəbi bəylə ailə həyatı qurmaq istəyirlər.
   
   Amma onlar dərk edə bilmir ki, internet, televiziya vasitəsilə xaricdəki həyat haqda təsəvvürlər, əcnəbi bəylərin sözləri bəzən onları yanlış istiqamətə yönəldir. Qızlar hesab edir ki, əcnəbi ilə evlənərlərsə, xaricdəki həyat tərzinə qovuşmuş olacaqlar. Bundan başqa, məsələnin bu qədər genişlənməsində maddi faktor məsələsi də var. Bizim qızlarda bütün əcnəbilərin varlı olması ilə bağlı yanlış qənaət formalaşıb.
Ardı →

Vəfasızlıq

  • Qadın
Vəfasızlığın ilkin səbəbi narazılıqdır: maddi narazılıq, mənəvi narazılıq, məişət narazılığı və s.
Məşhur amerikalı psixoloq Uillard Harli insanları ailədən kənar sevgi əlaqələrinə nəyin cəlb etdiyini öyrənmək məqsədilə bu sahədə təcrübəsi olan 10 mindən çox insanın həyatını analiz edib. O, əldə etdiyi nəticələri və bu barədə düşüncələrini «Kişinin və qadının ehtiyacları. Möhkəm ailəni necə qurmalı?» kitabında açıqlayıb.
Harlinin fikrinə görə, əsas problem hamıya məlumdur: çox vaxt insanlar öz işlərinə həyat yoldaşlarından daha çox diqqət ayırırlar. Nəticədə diqqətsiz qalan tərəf təsəllini başqalarında axtarır. Mümkün xəyanətdən, vəfasızlıqdan uzaq olmaq üçün Harli bəzi qaydalara əməl etməyi məsləhət görür.
Davamı →

Kişini dəyişmək. Necə?

Ona aşiqsiniz, ancaq bəzi istiqamətlərini bəyənmirsiniz. Dəyişəcəyini ümid edərək əlaqənizi davam etdirirsiniz. Həqiqətən dəyişəcəkmi? Buyurun ona hiss etdirmədən onu dəyişdirməyinizə kömək edəcək təkliflər… İşə yaramasa onu olduğu kimi qəbul etməlisiniz. 

Sizə aşiqdirsə dəyişə bilər

«Heç bir üsul sevgilimi öyrətməyə köməkçi ola bilməz! Onu çox sevirəm və dəyişməsini istəyirəm» deyirsinizsə əslində ən asan və hər vaxt işə yarayacaq bir üsulla işləri yoluna qoya bilərsiniz. Özünüzə aşiq edərək təbii ki! Bu, bir kişinin birdən dəyişməsi üçün kafi olan ən yaxşı və ən tez üsuldur. Bir kişini öyrətmək üçün ən asan yol bu olsa da, bir qadın üçün bəzən əməl edə biləcəyi ən çətin yol ola bilər. Çünki kişilər ancaq həqiqətən gözləri sizdən başqasını görmədiyi zaman dəyişir, heç olmasa bir müddətliyinə. Lakin «Mənə aşiq oldu» deyib, bütün ipləri əllərinə versəniz, yenidən köhnə hallarına qayıdacaqlar.


Ardı →

Kişilər qadını necə anlayar?

Kişilərin bir qadını anlama sirləri;
Sual çox açıq və dəqiq «kişilər hansı qadınlarla evlənir» daha yaxşı sevişənmi, bakirə olanlarlamı, yaxşı ailə qızlarıylamı, iş və karier etmiş olanlarlamı? Saysaq daha çox uzanar. Budur kişilərin evlənmək istədiyi qadın xarakterləri;
1. Özünüzə, nə qədər güvəndiyinizə baxarlar.
Başınızı və bədəninizi dik tutursunuzsa, göz təması qurmanız, əlini möhkəmcə qavrayaraq tutmanız özünüzə güvəndiyinizi göstərir. Özünə güvənən kişilər bu qadınları bəyənərkən, kəşf etmə duyğusuna sahib kişilər utancaq, məsafəli qadınlardan təsirlənə bilər.
Ardı →

Qadınları əsəbləşdirən 21 söz

1. “Kökəlmisən”
2. “Bütün günü evdəsən nə iş görmüsən ki, belə yorulmusan?!”
3.”Otur evdə işivi gör!”
4. “5-6 manat pul qazanırsan onu da təpəmizə vurma”
5. “Bu evdə yalnız mənim dediyim olmalıdır! Vəssəlam!”
6. “Bayram tətilində gedib ancaq bizimkilərə baş çəkəcəyik”
7. “Mən kişiyəm, sən mənim istədiyimi eləmək məcburiyyətindəsən”
8. “Sən kişi işinə qarışma!”
9. “Sən qadınsan, otur oturduğun yerdə”
10. “Bunları kim soxub sənin beynivə?”
11. “Qadınlardan idarəçi çıxmaz”
12. “Qadınlardan sürücü olmaz”
13. “Qadınlar futbol nədir başa düşməzlər”
14. “İşləmək sənin nəyivə lazımdır?”
15. “Bütün qadınlar eynidir.”
16. “Heç kim anam kimi gözəl yemək bişirə bilmir”
17.”Sən nə başa düşürsən ki?!”
18. “Anam gəlir. Xəbərin olsun”
19. “Baxarıq”
20. “Sən bacarmazsan ver mən eləyim”
21. “Mən demişdim axı” 
Davamı →

Dolu xanımlar

Gözəllik anlamı çox dəyişkən bir anlamdır. Eyni uzunluqda olan saç, düzgün edilmiş makiyaj bütün qadınları gözəl göstərə bilər. Bəs artıq çəkili, dolu qadınlar necə makiyaj və saç düzümü etməlidirlər?

Ümumiyyətlə yaxşı olardı ki, dolu qadınlar saçlarını qısa kəsdirməsinlər. Çünki belə olan halda bütün bədəndəki çatızmazlıqlar nəzərə çarpır.

Dolu xanımlara pilləvari, əyrisaçların kəsilməsi məsləhətdir. Belə saç düzümü üzü kiçildir və enli sifəti balacalaşdırır. Bir neçə cərgə saçın üst hissədən açılması bədəni daha da həmahəng göstərir. Amma bunda da həddini aşmaq olmaz. Düzünə kəsilən tel üzü daha da enli göstərir, buna görə də xanımlara məsləhət görülür ki, belə tel kəsdirməsinlər. Əgər saç düzümü seçməkdə çətinlik çəkirsinizsə, onda çalışın ki, standart olmayan bədən quruluşuna uyğun kəsim edin. Tel isə küncə tərəf əyri olmalıdır. Bunu da xüsusi qayçıyla etmək lazımdır.
Ardı →

Ah,nə alsam?

«Yaxşı qızlar əsəbləşəndə ağlayırlar, pis qızlar içirlər, ağıllı qızlar isə mağazaya alış-verişə yollanırlar...»
Psixoloqların sözlərinə görə, tibbdə bu xəstəliyin bir neçə adı var. Daima nəsə yeni bir şey almaq istəyənlərin xəstəliyi şopomaniya, şopoqolizm, şopinqparanoya və onyomaniya adlanır. Bu cür insanların hər şeyləri olsa da, onlar daim alış-verişə ehtiyac duyurlar. Bu həm psixoloji, həm də nevroloji bir problemdir.
Psixoloq Azad İsazadənin fikrincə, şopomaniya adlı xəstəlik daha çox qadınlarda təzahür edir. Onlar daim mağazalardan nəsə almaq istəyirlər. Belə insanlar hətta sonuncu qəpiklərini belə mağazada xərcləməkdən çəkinməzlər.


Ardı →