Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

O, Qadındır

On illik kölə… İncəsənət köləsi. Düşünürdüm ki, bu qadın birdən-birə haradan yadıma düşdü? Sonra xatırladım...
Türkiyədə elmiliyi, savadı ilə böyük ajiotaj yaratmış 10 yaşlı Atakanın çıxışlarını dinləyirdim ötən həftə. Beş ay ərzində 250 fəlsəfə kitabının oxunması, balacanın dolu-dolu danışması başımı dumanlandırmışdı. Nitsşe belə dedi: «Aristotel, Platon, filan fəlsəfəni daha çox bəyənirəm, ən böyük istəyim təhsil sistemində dəyişiklik etmək istəyidır, mənə mükəmməl təhsil verin, rica edirəm» deməsi və s. sözlərin, fikirləri möhtəşəm idi. Bu uşaq möcüzədir..

Davamı →

Qadınların düşməni qadınlardır

Ötən il məlum aksiyada “Kimə istəsəm verərəm” məzmunlu plakat qaldırmaqla feministlər özlərinə çox ağır zərbə vurdular. Feministlər o məşhur və məşum plakatla özlərinə elə bir zərbə vurdular ki, heç yüz min adam bir yerə yığışıb, sözü bir yerə qoysaydılar, onlara elə ağır zərbə vura bilməzdilər. O plakat xeyli adamda ikrah hissi oyatdı, xeyli adamı qorxutdu, xeyli adamı diksindirdi. Xeyli adamda müəyyən mənada haqlı olaraq (təbii ki, onların pəncərəsindən baxanda) belə bir fikir, belə bir təəssürat yarandı: bir dəstə əxlaqsız, tərbiyəsiz adam bizim ailə dəyərlərimizi dağıtmaq, qızlarımızı pis, pozğun yola çəkmək istəyir.

Davamı →

Kişilərə qarşı terror törədən feministlər

Bir müddət əvvəl Rusiyada teatr rejissoru Konstantin Boqomolovun “Avropanın oğurlanması. 2.0” manifesti ölkədə qızğın müzakirələrə yol açdı. Boqomolov iddia edir ki, müasir Qərbin formalaşdırdığı “yeni etik” ideologiya alternativ düşüncəyə dözümsüzdür, bütün toplumu eyni yanaşmaya dəvət edir, fikirləri qəlibə salır, linçləmə, qısnama mövcud liberal düşüncənin tərkib hissəsidir. Nəticədə hər kəs politkorrekt danışmağa məcburdur, düşündüyünü deməkdən çəkinir və insanın mürəkkəb mahiyyəti-təbiətindəki qaranlıq yanları, qüsurları göz ardı edilir, söz azadlığı bir tərəfə, onun duyğu azadlığı məhdudlaşdırılır, fərqliliyi, ziddiyyətləri olmayan ruhsuz insan yaradılır.

Davamı →

Klara Setkin nə istəyirdi, ya da 8 marta istehza

1910-cu ildə Kopenhagendə keçirilən sosialist qadınların beynəlxalq konfransında Klara Setkin martın 8-ni qadınlar günü elan etmək təklifini verdi. Təklif dəstəkləndi və qəbul olundu.
Niyə məhz, 8 mart?
Uzun müddət idi ki, bu suala ətraflı cavab tapmaq istəyir, ancaq tənbəllik eləyirdim. Amma google-da axtarış aparanda çoxlu faydalı şeylərlə rastlaşdım. Gerçəkdən. Yeri gəlmişkən, martın 8-nin qadınlar günü kimi qeyd olunması ənənəsinin yaranması ilə bağlı bir neçə son dərəcə maraqlı, məzəli və qəribə versiyalar mövcuddur.

Davamı →

Qadını axtarın

Birinci Dünya müharibəsi zamanı almanların işğal etdiyi Belçikada və Fransanın şimalında yaşayan on minlərlə qadın, uşaq, qoca təşviş içində La-Manş boğazına üz tutaraq, buradan İngiltərəyə keçmək ümidində idilər. Yoxlama məntəqələrində uzun-uzadı növbələr var idi. Hərbi polis hər bir şəxsi sorğu-suala tuturdu. Burada məqsəd onların şəxsiyyətini müəyyən etmək, eyni zamanda, düşmən haqqında məlumat toplamaq idi.

Davamı →

Nəzarətsiz aqressiya və ya qadın əmtəə kimi

  • Qadın
Müasirlik trendləri, o cümlədən sosiomədəni trendləri də sevir. Trendlər bitib-tükənməyən söhbətlərin, dedi-qoduların, hətta elmi müzakirələrin mövzularına çevrilib. Məsələn, ağlıma ilk gələn, hamının tez-tez eşitdiyi aktual mövzulardan bir neçəsi: gender, mühacirət, mümkün olan bütün azlıqların hüquqları, təkcə dini inancı yox, cinsi indentifikasiyanı da seçmək hüququ; tutaq ki, sizə kişi, ya da qadın kimi doğulmaq qismət olub və bu, sizi çox məyus eləyir. Amma bu karma ədalətsizliyinə ömrünüz boyu dözməyə məcbur deyilsiniz, – cərrahi əməliyyat elə və ömrünün qalanını xoşbəxt yaşa.

Davamı →

Atatürk inqilabının simvolu - Sürəyya Ağaoğlu

  • Qadın
 ...«Uşaqlığımı, Bakıdan İstanbula getməyimizi yuxu kimi xatırlayıram. Əmim Hüseyn bəy anamı, Humay bibimi, atamın bir qardaşı oğlunu və ən böyüyü altı yaşında olan məni, qardaşlarımı qatarla yola saldı. Qohumlarım ağlayırdı. Anam və Humay bibim də. Yenə xəyal kimi Batumdan gəmiyə minməyimizi və mənə çox qələbəlik görünən Qalata limanına gəlişimizi və o qələbəlik içərisində atamın bizə əl salladığını görmüş oluram. 1910-cu il idi» (Mənbə:«Bir ömür belə keçdi» kitabından — Sürəyya Ağaoğlu).

Davamı →

Dəfni üsyana çevrilən Səriyyə Xəlilova

  • Qadın
Səriyyə Xəlilova 1897-ci il Bakıda doğulub. Onun üç qardaşı olub. Soltan Əhməd, Ağamehdi və Ələkbər. Onların atası oxumuş adam olduğundan el məclislərində mollalıq edir. O, hökumət məmurlarının bütün təzyiqlərinə baxmayaraq, ilahiyyatdan, mollalıqdan əl çəkmir. Oğlanları isə öz məhəllələrinin sayılan, hörmətli cayıllarından hesab olunurdular.

Davamı →

Qaliblərin məğlub rəqibinin arvadına, qızına, bacısına evlənməsi ənənəsi

  • Qadın
Bu gənc və gözəl xanım sonuncu Qacar hökmdarı Əhməd şahın qızı İranduxt Qacardır (1916-1984). Əhməd şah stress və xəstəliklərdən 32 yaşında ölsə də, qısa həyatı boyu beş dəfə evlənməyə macal tapmışdı. İranduxtun anası Bədr əl-Mülk də Qacar soyundan Abbas Mirzənin nəticəsi idi.
Qalib hökmdarın məğlubiyyətə uğratdığı rəqibinin arvadına, qızına, bacısına evlənməsi ənənəsi Şərq ölkələrində XX əsrin əvvəlinə qədər davam edib. Orta əsrlərdə belə hallar Qərb dünyasında da az yayılmamışdı.

Davamı →

Qadın bədəninin bilinməyənləri

  • Qadın
Beyin
Qadının beyni, bədəninin cəmi ağırlığının yüzdə 2′i qədərdir. Qadın beynində mesajlar, spinal (onurğa-bel sümüyü) sinirlərə saatda 432 kilometr sürətlə çatarlar
Bir qadın beyni dəqiqədə 100 milyon məlumat ala bilər. Gündə 7 milyon beyin hüceyrəsi istifadə edən qadın, ortalama 7,5 saat yatar. Ömürünün 6 ili yuxuda keçər.

Davamı →