Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Cinsi istismar

Heç kimə sirr deyil ki, bu gün iş axtaran əhalinin cüzi hissəsi tezliklə iş tapa bilir ki, bunun da bir qismi gənc qızlar və qadınlardır. Küçədə, meydanlarda, nəqliyyatda tez-tez rast gəldiyimiz, müxtəlif sahələrdə iş yerlərinin təklif olunduğu elanların böyük əksəriyyətində bir şərt qoyulur- gənc qızlar tələb olunur. Aydın məsələdir ki, belə elanlarla işəgötürən işçinin bacarığına deyil, başqa kriteriyalarına görə qiymət verir. Belə iş yerlərində qadınlar cinsi istismara təhrik edilir.


Ardı →

Cinsi yetkinlik dövründə qız

Yetkinlik — Qızların həyatı baxımından bədənlərinin kiçik bir qız uşağından qadın olmağa doğru dəyişdiyi zamandır. Bundan başqa yetkinlik dövrü sonunda bədəniniz ana ola biləcək xüsusiyyətlərə sahib olar. Yetkinliyə giriş üçün qəti bir zaman yoxsa da ümumiyyətlə qızlar 9-13 yaş arasında və kişilərdən daha tez yetkinlik dövrünə başlayarlar.
Sinə — Qızların çoxunda yetkinlik sinələrin böyüməsi ilə başlar. Sinələrinizin böyüdüyünü məmə uclarının birinin və ya hər ikisinin üzərində kiçik və həssas bir qabarıqlıq meydana gəlməsi ilə görə bilərsiniz. Bu qabarıqlıq bir neçə il içində gedərək böyüyəcək. Başlanğıcda bir sinə digərindən daha böyük ola bilər. Sinələr inkişafa başlayanda qızlar büsthalter taxma ehtiyacı hiss edərlər. Bəzi qızlar ilk dəfə geydiklərində həyəcanlanarlar, çünki bu qadın olmağa doğru ilk addımdır! genital bölgədəki tüklənmə ilə birlikdə qol altlarında və qıçların üzərində də tüklər görünəcək. Bir çox qadın bu tükləri təmizləməkdədir. Bu əməliyyatın tibbi bir səbəbi yoxdur-tamamilə fərdi seçki mövzusudur.


Ardı →

Qadınlar: necə seksual olmalı?

Qoxunuz

Qoxunuz bir kişinin başını çevirən şey ola bilər. Sevimliniz qoxunuza huşunu itirirsə vidalaşarkən sizi bir az daha iyləməsinə icazə verin.

Dodaqlarınız

Tünd qırmızı pomada dolğun dodaqlarınızı daha arzulanar bir hala gətirə bilər. Kişilər üçün ilk öpüş çox əhəmiyyətlidir. Onu unuda bilməyəcəyi şəkildə ehtiraslı bir şəkildə öpün.

Ardı →

Kişidən qurtulmağın 11 yolu

  • Qadın
Hər bir qaydanın istisnası olur. Xanımların çoxu partnyor tapmaq və saxlamaq üçün məsləhətlər axtarsalar da, elə hallar olur ki, qızlar dözülməz münasibətlərə son qoymaq istəyirlər. Ən asan çıxış yolu — qarşılıqlı anlaşma üçün nəzərdə tutulan məsləhətləri tərsinə yerinə yetirməkdir. Deyə bilərsən ki, ayrılmaq üçün ən yaxşı çıxış yolu, sadəcə qərarı bildirməkdir. Amma bu sadə addımı atmaqdan ötrü cəsarət toplamaq elə də asan olmur. Bəzi xanımlar ayrılma xəbərini eşidən partnyorlarının reaksiyasından qorxurlar.



Ardı →